Jaquote:

Straan banaan!!quote:

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke! OMG ik zie je nog steeds voor me in paarse broek en geel shirt
Gaat nog even duren ben ik bang.
[..]

Je had er zeker schoon genoeg vanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Ondanks dat ik gister tot 23u moest wachten voor de wasmachine klaar was, heb ik het overleefd![]()

Kofje!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je had er zeker schoon genoeg van
Tevens goeiemiddag allemaal

Ik heb vanaf 22.15 voor het apparaat staan wachten tot hij klaar wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]

Wast jouw machine alles met de hand ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Ondanks dat ik gister tot 23u moest wachten voor de wasmachine klaar was, heb ik het overleefd![]()

Muy bueno!quote:

Straaaaaanquote:

Ik denk het, hoe ben je anders VIJF UUR bezigquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wast jouw machine alles met de hand ofzo

Haaai! Hoe gaat het met de digitale unidingen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]

Ja Koffie, begin je nou al deze week of mag je even een weekje bijkomen van die intro?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haaai! Hoe gaat het met de digitale unidingen?

Momenteel niks gepland, maar moet er vandaag rekening mee houden dat ik tussen half 2 en 4 ergens een livestream volgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haaai! Hoe gaat het met de digitale unidingen?

Welk programma had je gekozen dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk het, hoe ben je anders VIJF UUR bezig

Beetje ertussenin, ik krijg nu een voorproefje hoe het met colleges streamen zit en dergelijke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Koffie, begin je nou al deze week of mag je even een weekje bijkomen van die intro?

Je bent wel een stuk rustiger aan gaan doen met die warmte hè. Alle usernames kort je afquote:

60 graden met voorwasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welk programma had je gekozen dan?

Misschien kon hij niet zo goed tegen die drukquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 22.15 voor het apparaat staan wachten tot hij klaar was

Klinkt als De 5 Uur Showquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welk programma had je gekozen dan?

Die van mij is lastig af te korten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk rustiger aan gaan doen met die warmte hè. Alle usernames kort je af

Ik heb er de kracht niet meer voor Rquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk rustiger aan gaan doen met die warmte hè. Alle usernames kort je af

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die van mij is lastig af te korten.

F.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]

Blijkbaar, het is best rustig in dit topic.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
Over baggeren gesproken, zit Jobi nog steeds ergens buitenshuis?

Haha ja dan moet dat wel jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar, het is best rustig in dit topic.

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als we het toch over pinguin gifjes hebben, dit is mijn favoriet
[ afbeelding ]

@Davequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 22.15 voor het apparaat staan wachten tot hij klaar was

Zou ze verdwaald zijn tussen de Groningse gasveldenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
Over baggeren gesproken, zit Jobi nog steeds ergens buitenshuis?

Is ze daar voor vakantie? Heb ik even niet meegekregenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou ze verdwaald zijn tussen de Groningse gasvelden

Waarschijnlijk een gecachete versie - bovenin staat dan zo'n balkje met 'Check hier voor de live versie'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:19 schreef Arizona het volgende:
Dit was raar! Ik ververste de pagina en toen was opeens het laatste bericht dat ik zag, dat H_T nog bij de tandarts in de wachtkamer zat

Ik ook niet helemaal, ging ze wandelen of zo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is ze daar voor vakantie? Heb ik even niet meegekregen

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is ze daar voor vakantie? Heb ik even niet meegekregen
Ze ging een stukje Pieterpad lopen. Maar misschien hebben ze de smaak wel zo te pakken dat ze doorlopen tot Maastrichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal, ging ze wandelen of zo?

Jobi doet níks met mate, dus dat zal wel weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ze ging een stukje Pieterpad lopen. Maar misschien hebben ze de smaak wel zo te pakken dat ze doorlopen tot Maastricht

Dat balkje zie ik alleen mobiel, maar zag ik nu op de laptop niet. Toen ik die melding van een gecachte versie had vanmorgen, was het een versie van 21-8quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gecachete versie - bovenin staat dan zo'n balkje met 'Check hier voor de live versie'.

quote:

Goedemiddag LeE!quote:

STRANI.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Jobi doet níks met mate, dus dat zal wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Net een halfuurtje op kantoor na bespreking bij een klant. Straks om 15 uur nog een bespreking en dan naar huis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemiddag LeE!
Hoe gaat je werkdag vandaag?

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Em31 het volgende:
Nu FOK het steeds niet doet kom ik er wel achter hoe vaak ik doelloos deze site aanklik

Ditquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Em31 het volgende:
Nu FOK het steeds niet doet kom ik er wel achter hoe vaak ik doelloos deze site aanklik

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
STRANI.[quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2020 13:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
STRANI.
[spoiler]![]()
![]()
w%2
Jeetje FOK!, een beetje m'n post verkrachten.
Nou ja Mandy, je moet er maar van uit gaan dat ik heel blij ben dat je er bent
[ Bericht 5% gewijzigd door Strani op 25-08-2020 14:10:07 ]

Dat lijkt me dan weer een beetje overdreven!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er iets van leren.

Was jij dat toevallig Strani.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef Strani het volgende:
Ja ik weet nog wel dat iemand ooit suggereerde dat we elkaar elders konden treffen als noodoplossing

Jitsi toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef Strani het volgende:
Ja ik weet nog wel dat iemand ooit suggereerde dat we elkaar elders konden treffen als noodoplossing

Dat is toch helemaal niet veilig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef Strani het volgende:

quote:
We dachten toen aan Discord.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet veilig.

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 augustus 2020 13:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
STRANI.
[spoiler]![]()
![]()
w%2
Jeetje FOK!, een beetje m'n post verkrachten.
Nou ja Mandy, je moet er maar van uit gaan dat ik heel blij ben dat je er bent

Dat verklaart al veel. Dat is een erg lange was.quote:

F1g.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een beetje overdreven!

Ja goed wel hoor! Wel een beetje klaar met de zomerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Hoe is ie daar in het verre Spanje?

No worries Greys, neem alle tijd die je nodig hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
Hoi lieve allemaal! Sorry dat ik hier zo weinig ben maar Bietje is al twee weken mega ziek. Inmiddels 1300 eu verder (geld is niet erg maar even om aan te tonen wat er allemaal gedaan is) aan allerlei bloedtesten, spoedopnames in Rijswijk in het weekend, infuus opnames in Bergschenhoek doordeweeks en nog steeds geen oorzaak. Slopend, vooral de nachten. Ze had vaak in de ochtend 40.6 koorts dus je doet geen oog dicht want soms kon ze amper rechtop staan.
Gisteravond moesten we eigenlijk beginnen met prednison, omdat eigenlijk de enige overgebleven mogelijkheden auto immuun ziektes zijn. Echter, een paar uur voor we daarmee moesten beginnen dacht ik 'wat is ze helder nu eigenlijk' en had ze 39.6 wat voor Biet in deze idiote periode weinig was, want ze zat al twee weken boven de 40. Dus toen heb ik gevraagd aan de dierenarts of we één nachtje zouden wachten met prednison. Was goed, maar als het dan 's ochtends weer boven de 40 was (zoals steeds) dan alsnog beginnen. Was onder de 40. En vanmiddag zelfs onder de 39.
Ik juich nog niet want vorige week leek het ook een paar dagen beter te gaan, maar wie weet..
Maar ik slaap dus al bijna twee weken heel kleine beetjes en had dus echt geen puf voor hier. Deed af en toe een update op Twitter omdat ik wist dat sommigen van jullie daar ook lezen.
Hoop snel weer meer hier te zijn want jullie!

Veel sterkte gewenstquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
Hoi lieve allemaal! Sorry dat ik hier zo weinig ben maar Bietje is al twee weken mega ziek. Inmiddels 1300 eu verder (geld is niet erg maar even om aan te tonen wat er allemaal gedaan is) aan allerlei bloedtesten, spoedopnames in Rijswijk in het weekend, infuus opnames in Bergschenhoek doordeweeks en nog steeds geen oorzaak. Slopend, vooral de nachten. Ze had vaak in de ochtend 40.6 koorts dus je doet geen oog dicht want soms kon ze amper rechtop staan.
Gisteravond moesten we eigenlijk beginnen met prednison, omdat eigenlijk de enige overgebleven mogelijkheden auto immuun ziektes zijn. Echter, een paar uur voor we daarmee moesten beginnen dacht ik 'wat is ze helder nu eigenlijk' en had ze 39.6 wat voor Biet in deze idiote periode weinig was, want ze zat al twee weken boven de 40. Dus toen heb ik gevraagd aan de dierenarts of we één nachtje zouden wachten met prednison. Was goed, maar als het dan 's ochtends weer boven de 40 was (zoals steeds) dan alsnog beginnen. Was onder de 40. En vanmiddag zelfs onder de 39.
Ik juich nog niet want vorige week leek het ook een paar dagen beter te gaan, maar wie weet..
Maar ik slaap dus al bijna twee weken heel kleine beetjes en had dus echt geen puf voor hier. Deed af en toe een update op Twitter omdat ik wist dat sommigen van jullie daar ook lezen.

Jeetje Greys, maar wat het nou precies is, is dus nog steeds onbekend?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:

Wat een gedoe zegquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:

Misschien zaten er er een paar paarse vlekken inquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verklaart al veel. Dat is een erg lange was.
Maar waarom een voorwas? Was je kleding zo vuil?

Jinx het nou niet..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:35 schreef Strani het volgende:
Goh FOK! blijft nu wel heel lang in de lucht hè?

Dat werkt andersom ook niet want toen FOK! het niet deed zat ik ook elke keer tegen mezelf te zeggen dat FOK! het al heel lang niet doet en dan bleef dat ook gewoon zo.quote:

Hoop het echt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg![]()
Sterkte nogmaals voor de Biet
Misschien een goed teken dat het onder de 39 graden is nu?

Bespaar ons de gesprekken met jezelf aub.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat werkt andersom ook niet want toen FOK! het niet deed zat ik ook elke keer tegen mezelf te zeggen dat FOK! het al heel lang niet doet en dan bleef dat ook gewoon zo.

Wat een verwarrende zin Straan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat werkt andersom ook niet want toen FOK! het niet deed zat ik ook elke keer tegen mezelf te zeggen dat FOK! het al heel lang niet doet en dan bleef dat ook gewoon zo.

En toen ging het weer mis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:35 schreef Strani het volgende:
Goh FOK! blijft nu wel heel lang in de lucht hè?

Allebei ontzettend veel sterkte gewenstquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:

Hij had al vier uur zonder publiek gehad, op een gegeven moment is het klaar hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kon hij niet zo goed tegen die druk

Saaaamequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Em31 het volgende:

Ja goed hoor. Ik was al heul lang klaar met de zomer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja goed wel hoor! Wel een beetje klaar met de zomer
Hoe is het met jou Mendie?

Nee maar ik wil het graag héél schoon. En drieënhalf uur leek me daar wel voldoende voor, maar ik vind nog steeds dat het geen vijf uur mag duren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verklaart al veel. Dat is een erg lange was.
Maar waarom een voorwas? Was je kleding zo vuil?

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:

Oja ik gewoon op werk hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit. Maar echt. Zeker nu ik nog vakantie heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |