F.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die van mij is lastig af te korten.
Blijkbaar, het is best rustig in dit topic.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
Over baggeren gesproken, zit Jobi nog steeds ergens buitenshuis?
Haha ja dan moet dat wel jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar, het is best rustig in dit topic.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als we het toch over pinguin gifjes hebben, dit is mijn favoriet
[ afbeelding ]
@Davequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 22.15 voor het apparaat staan wachten tot hij klaar was
Zou ze verdwaald zijn tussen de Groningse gasveldenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
Over baggeren gesproken, zit Jobi nog steeds ergens buitenshuis?
Is ze daar voor vakantie? Heb ik even niet meegekregenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou ze verdwaald zijn tussen de Groningse gasvelden
Waarschijnlijk een gecachete versie - bovenin staat dan zo'n balkje met 'Check hier voor de live versie'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:19 schreef Arizona het volgende:
Dit was raar! Ik ververste de pagina en toen was opeens het laatste bericht dat ik zag, dat H_T nog bij de tandarts in de wachtkamer zat
Ik ook niet helemaal, ging ze wandelen of zo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is ze daar voor vakantie? Heb ik even niet meegekregen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is ze daar voor vakantie? Heb ik even niet meegekregen
Ze ging een stukje Pieterpad lopen. Maar misschien hebben ze de smaak wel zo te pakken dat ze doorlopen tot Maastrichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal, ging ze wandelen of zo?
Jobi doet níks met mate, dus dat zal wel weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ze ging een stukje Pieterpad lopen. Maar misschien hebben ze de smaak wel zo te pakken dat ze doorlopen tot Maastricht
Dat balkje zie ik alleen mobiel, maar zag ik nu op de laptop niet. Toen ik die melding van een gecachte versie had vanmorgen, was het een versie van 21-8quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gecachete versie - bovenin staat dan zo'n balkje met 'Check hier voor de live versie'.
quote:
STRANI.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Jobi doet níks met mate, dus dat zal wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net een halfuurtje op kantoor na bespreking bij een klant. Straks om 15 uur nog een bespreking en dan naar huis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemiddag LeE!
Hoe gaat je werkdag vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |