SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 0% gewijzigd door Strani op 10-07-2020 17:45:24 ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een all-star seizoen bij WidM lijkt me sowieso wel heel leuk. Bij The Amazing Race zijn de all-stars seizoenen ook heel leuk omdat je al die kandidaten al kent en meteen vanaf aflevering 1 al voorkeur hebtOok is het mooi om te zien dat kandidaten veranderen. In haar originele seizoen mocht ik Rachel Reilly echt niet, maar in latere seizoenen is ze veel behulpzamer geworden.
Ik weet ook niet of ik dat zou kunnen, maar lijkt wel leuk, maar aan de andere kant, lijkt me kandidaat zijn en proberen de mol te ontmaskeren ook wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen, haha. Wij hebben met een bedrijsuitje ook wel eens WIDM gedaan maar ik was zó blij dat ik niet de mol was
Hahaha ik had haar na een tijdje ook nog een DM gestuurd maar helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:39 schreef Arizona het volgende:
Straniiiiii redder in nood!
Ik was er al bang voor toen Jobi de LP had, dat dat weer niet goed ging komen met haar
Dat wil je niet weten Tim, écht niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He Strani, ik was net benieuwd hoe lang het zou duren
Zal wel weer in slaap gevallen zijn ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ik had haar na een tijdje ook nog een DM gestuurd maar helaas
Hahaha heel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zal wel weer in slaap gevallen zijn ofzo
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ik had haar na een tijdje ook nog een DM gestuurd maar helaas
Bizar. Dan zijn wij hier in Nederland (en jij in Spanjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
Echt absurd hoe het met Covid-19 gaat in Colombia. Uit m'n hoofd was het 24 maart dat ze daar in lockdown gingen en de gevallen blijven maar oplopen. Oude record was ongeveer 4200 gevallen op één dag en gisteren werd dat met 5300 gebroken.
Ondertussen worden steeds meer dingen weer geopend omdat de economie dit echt niet langer aankan, maar dat dus ook weer met nieuwe ernstige gevolgen.
We hebben hier inderdaad enorm mazzel dat mensen ook echt aardig de regels gevolgd hebben. Of nou ja mazzel, we zijn er zelf onderdeel van geweest natuurlijk. En inderdaad, anders was het nog echt heel moeilijk geworden vrees ik en dat allemaal zonder medische verzekering daar.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bizar. Dan zijn wij hier in Nederland (en jij in Spanje) nog helemaal niet zo slecht af. Echt zo fijn dat Stranita nog net op tijd thuis was. Hoe is het met de familie daar?
Colombia, een aantal staten in de VS en meerdere landen in Zuid-Amerika hebben later last gehad van corona dan wij in Europa. Ze hebben al eerder maatregelen genomen en zullen die lockdowns nu ook zat zijn. Als je dan ziet dat vrijwel heel Europa, Australië en Nieuw-Zeeland en een gedeelte van de VS langzaam weer op gang komen, dan raakt je eigen geduld ook op.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
Echt absurd hoe het met Covid-19 gaat in Colombia. Uit m'n hoofd was het 24 maart dat ze daar in lockdown gingen en de gevallen blijven maar oplopen. Oude record was ongeveer 4200 gevallen op één dag en gisteren werd dat met 5300 gebroken.
Ondertussen worden steeds meer dingen weer geopend omdat de economie dit echt niet langer aankan, maar dat dus ook weer met nieuwe ernstige gevolgen.
Ja het is heel raar want die lockdown begon ongeveer gelijk met Spanje, met zo'n beetje dezelfde regels ook, maar waar het hier steeds beter ging, ging het daar steeds slechter, ondanks dat Colombia met de lockdown begon toen er nog veel minder gevallen waren.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Colombia, een aantal staten in de VS en meerdere landen in Zuid-Amerika hebben later last gehad van corona dan wij in Europa. Ze hebben al eerder maatregelen genomen en zullen die lockdowns nu ook zat zijn. Als je dan ziet dat vrijwel heel Europa, Australië en Nieuw-Zeeland en een gedeelte van de VS langzaam weer op gang komen, dan raakt je eigen geduld ook op.
Verschrikkelijk dat het daar ineens zo hard gaat. Over een paar maanden komt de lente er weer aan, maar ja, dat duurt ook weer een paar maanden.
Wel fijn dat het goed gaat met je schoonfamilie.
Het voelt ook zo lullig omdat wij in Nederland er niets meer om lijken te geven. Hier is corona zo goed als verdwenen en lijkt heel veel weer als vanouds te gaan.
Doen ze ieder jaar wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel wat schaamte wanneer ik die beelden zie van Nederlandse jongeren in het buitenland die zich zonodig niet aan de daar geldende regels houden.
Maar houden mensen zich daar dan minder aan de regels, of zijn de regels daar te soepel? Je zou verwachten dat mensen daar meer buiten leven (dat is tenminste het beeld dat ik heb van landen rondom de evenaarquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is heel raar want die lockdown begon ongeveer gelijk met Spanje, met zo'n beetje dezelfde regels ook, maar waar het hier steeds beter ging, ging het daar steeds slechter, ondanks dat Colombia met de lockdown begon toen er nog veel minder gevallen waren.
Lente is er trouwens niet daar dus qua weer hoeven we ook geen verbeteringen te verwachten (het is rond de evenaar dus geen seizoenen).
warme chocolademelkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:00 schreef Arizona het volgende:
Ik pak warme chocolademelk, ik ben gewoon koud van vermoeidheid
Ja, dat het nu extra wrang is, dat voornamelijk. toeristen misdragen ze ook wel in het buitenland, heb ik het idee. Althans die mensen komen in het nieuws natuurlijk. De overige 95% zie je niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doen ze ieder jaar wel.![]()
Maar nu is het wel extra wrang ja.
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Oh had het duidelijk weer eens half gevolgdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nee, slagroom hebben we hier niet, maar de chocomelk is al heerlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
warme chocolademelkmet slagroom?
Ik vind warme chocolademelk zonder slagroom, toch altijd minder. Het mist iets. Al is het wel een stuk gezonder natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, slagroom hebben we hier niet, maar de chocomelk is al heerlijk
Met slagroom is het ook het lekkerstquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind warme chocolademelk zonder slagroom, toch altijd minder. Het mist iets. Al is het wel een stuk gezonder natuurlijk.
Lekker! Ik moet nog tot 4 uur. Bereikbaar zijn dan. Ik kan ECHT NIETS meer. Die paar mensen die me bellen, ben ik heel kortaf tegenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog een halfuurtje en dan heb ik mijn uren weer gemaakt.
Ik denk dat ik ook nog wel wat langer bereikbaar zal zijn voor de klanten. Jammere is alleen dat ik een paar klanten heb die je de hele dag niet hoor, maar pas na vieren gaan bellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:09 schreef Arizona het volgende:
Lekker! Ik moet nog tot 4 uur. Bereikbaar zijn dan. Ik kan ECHT NIETS meer. Die paar mensen die me bellen, ben ik heel kortaf tegen
Oh ja, vrijdagmiddag kwart over 4quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog wel wat langer bereikbaar zal zijn voor de klanten. Jammere is alleen dat ik een paar klanten heb die je de hele dag niet hoor, maar pas na vieren gaan bellen.
Dan zit ik al in de auto naar huis. Maar @Luctor.et.Emergo is wel gewoon bereikbaar hoor! Hij is vooral dol op vragen of bepaalde stukken tekst wel op de juiste plek in het document staanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:22 schreef Dave het volgende:
Zo, bijna klaar. Zit nog met 1 vraag, maar daar ga ik straks na vieren wel mee bellen!
Wakker, LaPo mol?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:54 schreef Dave het volgende:
[..]Ik lees dit nu pas, wat een kutkandidatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gehoopt op onbekenden.
Koel en donker bewaren
jij Ik ervaring net gehusselde @Arizona dat dat? hebt met hoor van elkaar, klopt door tekstenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg net getekende stukken van de accountant. Ik weet alleen niet wat ze ermee gedaan hebben, maar ik die op iedere bladzijde de volgende bladzijde er doorheen in spiegelbeeld.
Ik heb al een hele reputatie hier opgebouwd.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan zit ik al in de auto naar huis. Maar @:luctor.et.emergo is wel gewoon bereikbaar hoor! Hij is vooral dol op vragen of bepaalde stukken tekst wel op de juiste plek in het document staan
Zoietsquote:
Jij hebt ervaring met door elkaar gehusselde teksten, dat hoor ik net van @Arizona, klopt dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
[..]
jij Ik ervaring net gehusselde @:Arizona dat dat? hebt met hoor van elkaar, klopt door teksten
Bijna, maar het begon met Ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met door elkaar gehusselde teksten, dat hoor ik net van @:Arizona, klopt dat?
Het was even puzzelen, maar ik ben er uit.
moe je luctor.et.emergo zet ben voor daar te recht, ik voorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
[..]
jij Ik ervaring net gehusselde @:Arizona dat dat? hebt met hoor van elkaar, klopt door teksten
Lekkerquote:
Ze hielden zich er minder aan (en inmiddels zijn de regels wat versoepeld maar zelfs dan houden veel mensen zich er nog niet aan). Dat buiten leven klopt in sommige steden wel maar in Bogotá weer niet want dat is geen warme stad. Maar zowel daar als in de warme kuststad Barranquilla loopt het snel op nu qua gevallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doen ze ieder jaar wel.![]()
Maar nu is het wel extra wrang ja.
[..]
Maar houden mensen zich daar dan minder aan de regels, of zijn de regels daar te soepel? Je zou verwachten dat mensen daar meer buiten leven (dat is tenminste het beeld dat ik heb van landen rondom de evenaar) en dat je dus juist wat minder verspreiding zou hebben, omdat hier de meeste besmettingen toch binnen lijken plaats te vinden.
Meh, dat gaat niet goed samen met een virus waarbij discipline wel belangrijk is om verspreiding tegen te gaan...quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hielden zich er minder aan (en inmiddels zijn de regels wat versoepeld maar zelfs dan houden veel mensen zich er nog niet aan). Dat buiten leven klopt in sommige steden wel maar in Bogotá weer niet want dat is geen warme stad. Maar zowel daar als in de warme kuststad Barranquilla loopt het snel op nu qua gevallen.
Colombian zijn echt héél slecht in het volgen van regels. Het transportsysteem daar (snelbussen) zit ook vol met zwartrijders. Het is onder grote groepen van de bevolking gewoon sociaal geaccepteerd om altijd een weg om de regels heen te bedenken.
Nee precies. Ik vraag me echt af waar dit gaat eindigen hoor, en ook in de omringende landen. Ik zie het gebeuren dat die landen allemaal helemaal gaan crashen op alle gebieden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meh, dat gaat niet goed samen met een virus waarbij discipline wel belangrijk is om verspreiding tegen te gaan...
Ik las 'de warme kutstad', ik dacht 'what unlike Strani om zo te praten'quote:
Nou ja, het is ook wel een kutstad hoor. En warm.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik las 'de warme kutstad', ik dacht 'what unlike Strani om zo te praten'
Oeh ja nu je het zegt!quote:
Dochter en ik proberen vaak liedjes te ver-shakira-enquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik vind haar een beetje een naar mens
ver-shakira-enquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dochter en ik proberen vaak liedjes te ver-shakira-en
Dus best wel "in je keel" zingen in plaats van in je mond zeg maar![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Lucky that my breasts are small and humble
so you don't confuse them with mountains
Die heb ik net geluisterdquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Dat is wel een pareltje jaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Het kon wel een tekst van Blof zijnquote:
Dat zij nog geen duet, of hoe heet dat bij een zangeres en band, hebben gedaan.quote:
Mwe. Je mag 'm hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Haar man zou ik niet uit m’n bed trappen.
Meh, die is wel zo onaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ze zijn niet allemaal Jan-Willem Roodbeen.
Middag Haags!quote:
Ik denk dat je nog een beller krijgt hoorquote:
Shakiraquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:31 schreef Arizona het volgende:
Ik heb even aandachtig wat foto's van de man van Shakira bekeken maar ik ben er nog niet uit. Op sommige foto's is hij best lekker maar op andere weer totaal niet.
Snel uitloggen dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog een beller krijgt hoor
Ik vind 'm nogal een dommig mannetje maar hij is wel de grote baas bij de Davis Cup tegenwoordig, dat zou jij toch moeten waarderen!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:31 schreef Arizona het volgende:
Ik heb even aandachtig wat foto's van de man van Shakira bekeken maar ik ben er nog niet uit. Op sommige foto's is hij best lekker maar op andere weer totaal niet.
Oe, vrijkaartjesquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'm nogal een dommig mannetje maar hij is wel de grote baas bij de Davis Cup tegenwoordig, dat zou jij toch moeten waarderen!
Lekkerrrrr!! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga ook uitloggen, ik heb het dapper volgehouden vandaag vind ik! Lekker in de auto naar huis nu.
En vanavond eet ik.... PATAT OORLOG MET EEN KROKET
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga ook uitloggen, ik heb het dapper volgehouden vandaag vind ik! Lekker in de auto naar huis nu.
En vanavond eet ik.... PATAT OORLOG MET EEN KROKET
Ze was toch met die voetballer?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'm nogal een dommig mannetje maar hij is wel de grote baas bij de Davis Cup tegenwoordig, dat zou jij toch moeten waarderen!
Lucky that the balls are small and yellowquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze was toch met die voetballer?
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze was toch met die voetballer?
Aha, dat laatste wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]Gerard Pique.
Maar die is nu dus ook betrokken bij de Davis Cup.
In de ESF-SC leer je elke dag nieuwe dingen!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha, dat laatste wist ik niet.
Ja, dat blijkt. Wel fijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
In de ESF-SC leer je elke dag nieuwe dingen!
Oh jaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:05 schreef Em31 het volgende:
Heb een scherm bij mijn laptop gekocht en damn wat moet dat wennenineens alles zo groot
Nu moet je die dickpics even op ware grootte sturen ipv ingezoomd.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu moet je die dickpics even op ware grootte sturen ipv ingezoomd.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu moet je die dickpics even op ware grootte sturen ipv ingezoomd.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
WAT ZEG JE, ALLE LETTERS ZIJN INEENS ZO KLEIN
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:38 schreef Strani het volgende:
Deze website had ik hier voor gebruikt: https://cooltext.com/
Geniet ervan, mensen
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh dit gaan mensen zó irritant vinden straks. Geweldig.
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat er 'chads' stond en dacht meteen aan incels in de studio
Fijnquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:39 schreef Arizona het volgende:
Ik heb echt genoten van mijn patat oorlog met kroket
Het zijn de simpele dingen die het leven mooi maken
quote:
Oeh leuk!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:49 schreef Momo het volgende:
FBE (Een van de grootste kanalen in Amerika) toch met een video dit jaar
[..]
Leukquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:49 schreef Momo het volgende:
:quote:Aisel - Sevirem
Alexander Rybak - Give me rain // My whole world
Amir - La fête
Benjamin Ingrosso - Shampoo
Damir Kedzo - Nedodirljiva
Eleftheria Eleftheriou - Calm Down
Eleni Foureira - Temperatura
Elina Born - Niiea
Francesco Gabbani - Il sudore ci appiccica
Hooverphonic - Summer sun
Hurricane - Tuturutu
Ilinca - Furtuna mea
Jurijus - Apie ja
Keiino - I wanna dance with somebody
Kristian Kostov - Things I like
Leonora - Turquoise
Mdame Monsieur - Comment ça va // Pas besoin de mots // Terre inconnue // Tandem
Pastora Soler - La soledad
Ruth Lorenzo - Miedo
Salvador Sobral - Alma Nuestra
Sebalter - Vienna
Sergey Lazarev - Labirint
Sertab Erener - Ben yasarim
Sirusho - Vision
Tamta - Yala
Tom Leeb - Si tu savai
Ulrikke - What would you do for love?
Victor Crone - Yes, I will wait
Victoria - Alright
Vicent Bueno - Walking on water
Zalagasper - Origami
Zo toe maar!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:02 schreef Arizona het volgende:
Ik ben helemaal modern nu, ik kan de thermostaat bedienen met mijn mobiel
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:50 schreef Arizona het volgende: Ik heb ook zo'n hekel aan mensen die in het weekend om 8 uur 's ochtends al in de tuin gaan snoeien enzo
![]()
Oeh, vanaf de bank de thermostaat op een ander net zettenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:02 schreef Arizona het volgende:
Ik ben helemaal modern nu, ik kan de thermostaat bedienen met mijn mobiel
Doe je teveel?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:43 schreef Mandy040986 het volgende: [..] Goed! Bijna weekend! Ik krijg hoofdpijn van mijn werk deze week, dus dat komt als geroepen.
Mejoudan?
Sterker nog, ik kan de instellingen veranderen ALS IK NIET EENS THUIS BEN!!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oeh, vanaf de bank de thermostaat op een ander net zetten
Avondquote:
Jij... doet dat...quote:
quote:
quote:
Wauw, ik wil ook zo'n dingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan de instellingen veranderen ALS IK NIET EENS THUIS BEN!!![]()
(dus dan zit ik op een terrasje en dan wil ik de thuisblijvers pesten en kan ik de thermostaat op 28 zetten ofzo. Enorm goede garp. Denk ik.
Oh het is weer wtf?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:49 schreef Dave het volgende:
De 3J’s in aluminiumfolie moet toch wel het hoogtepunt zijn van deze De wereld spoelt terug.
Neetuurleknie!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij... doet dat...![]()
Jij.... maakt uitslapers.... wakker met jouw herrie
Het is nog niet te laat om te veranderen
Ik wil niet meer veranderen, ik zit in de overgangquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij... doet dat...![]()
Jij.... maakt uitslapers.... wakker met jouw herrie
Het is nog niet te laat om te veranderen
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Zeker niet opgezocht in urban dictionary wat ‘to nut’ betekent.
Het zal van dit komen (op 1 minuut)quote:
Oh, ze hebben het bijna letterlijk gekopieerd.quote:
Oh wauwquote:
Neequote:
twitter:vic23 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 19:32:20Ik maakte maar een grapje wtf https://t.co/sQhBmlF6V1 reageer retweet
Tegenwoordig op rtl5quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauwDacht dat dat programma van de buis was ook
Omdat je het gemist had.quote:
Maar ze geven wel de credits aan de BBC.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ze hebben het bijna letterlijk gekopieerd.
quote:Onze laatste uitzending van 2017 is geïnspireerd op het nummer 'Perfect Day' van Lou Reed uit 1972, waar de BBC in 1997 een speciale kerstversie van maakte met grote Engelse artiesten. We sloten groots af met een remake van de BBC-clip, in de uitzending live begeleid door het Metropole Orkest. Dit is echter de videoclip versie, zonder orkest.
Ja ik. Las het net. Zo triestquote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Iemand had het hier laatst toch over haar?
Shorttrackster Lara van Ruijven (27) overleden aan gevolgen auto-immuunziekte https://www.nu.nl/sport/6(...)to-immuunziekte.html (via @:NUnl)
Heftig hoor
Bijzonder treurigquote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Shorttrackster Lara van Ruijven (27) overleden aan gevolgen auto-immuunziekte https://www.nu.nl/sport/6(...)to-immuunziekte.html (via @:NUnl)
Heftig hoor
Goede ESF outfit.quote:
Onbevattelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Heftig hoor
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Heftig hoor
Vreselijkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Heftig hoor
Wat heftig zeg!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van de week ook te horen gekregen dan mijn jongste nichtje waarschijnlijk ook auto-immuunziekte heeft.
Je hoopt dat het nog goed komt, Maar zo triest.quote:
och dat is triestquote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Heftig hoor
Oh wat sneu! Hopelijk valt het allemaal mee!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van de week ook te horen gekregen dan mijn jongste nichtje waarschijnlijk ook auto-immuunziekte heeft.
Het was al een beetje afwachten, omdat er maar geen verbetering was en haar toestand kritiek bleef. Keek vaak wel even bij nieuws erover was om te zien of het beter ging. Maar helaas is het dus slecht afgelopenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Heftig hoor
owj dat is ook heftig. Ze zijn nog aan het onderzoeken?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Netjes artikel verder.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:44 schreef sportfreak het volgende:
Shorttrackster Lara van Ruijven (27) overleden
Sommige berichten vallen niet mee om te schrijven
Ik haat 2020.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Heftig hoor
Ah!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Omdat je het gemist had.
Vanmorgen was de herhaling
Eensquote:
Je wordt er niet vrolijk van nee. Eerlijk gezegd kijk/luister ik even niet meer. Ik moest het even allemaal uit zetten want het is allemaal zo'n ellende. Té veel gewoon.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:20 schreef Cee het volgende:
Net in de auto terug naar huis even keihard gegild omdat ik echt helemaal klaar ben met al dat schijt-nieuws.
Kort daarvoor nog kerngezond. En een paar weken later...quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:06 schreef Momo het volgende:
Ik was lekker Planet Coaster aan het spelen, lees het nu van Lara. Damn zo win je olympische medaille en ben je wereldkampioen, een jaar later overlijd je aan auto-immuun ziekte die ineens ontstaat.
Je zag dat al vorig jaar met het ongeluk van Sjinkie. Zo hecht waren ze, maar ook zo verdrietig. Dit is gewoon helemaal niet te bevatten.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kort daarvoor nog kerngezond. En een paar weken later...
Zal ook enorme klap zijn voor het team wat altijd erg hecht is geweest (naast uiteraard dat het vreselijk is voor de nabestaanden).
twitter:DianaHartelman twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:01:53Dit...mens ga in een hoek staan en je kapot schamen! https://t.co/8i1eb4ZiGP reageer retweet
twitter:Sylvana0902 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:21:14@gdj0801 @DianaHartelman En wie ben jij dan?
Je hebt schijnbaar geen besef wat er speelde. reageer retweet
Er zijn van die berichten waarop mensen eensgezind zijn, dat het het heel erg treurig is. En een deel van de mensen zullen er niet veel mee hebben, maar alsnog niets negatiefs zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Als jullie je frustratie kwijt willen ga je gang op deze Sylvana:[ afbeelding ]twitter:DianaHartelman twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:01:53Dit...mens ga in een hoek staan en je kapot schamen! https://t.co/8i1eb4ZiGP reageer retweet
twitter:Sylvana0902 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:21:14@:gdj0801 @:DianaHartelman En wie ben jij dan?
Ik heb gezegd dat ze ziek in haar hoofd was met dit soort opmerkingen over haar hele profiel. Nu geblokkeerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn van die berichten waarop mensen eensgezind zijn, dat het het heel erg treurig is. En een deel van de mensen zullen er niet veel mee hebben, maar alsnog niets negatiefs zeggen.
Maar toch zijn er altijd wel een paar mensen die het voor elkaar krijgen om hun eigen draai aan het bericht te geven, zodat het binnen hun eigen agenda past wtf
Je. Meent. Het. Nietquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Als jullie je frustratie kwijt willen ga je gang op deze Sylvana:[ afbeelding ]twitter:DianaHartelman twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:01:53Dit...mens ga in een hoek staan en je kapot schamen! https://t.co/8i1eb4ZiGP reageer retweet
twitter:Sylvana0902 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:21:14@:gdj0801 @:DianaHartelman En wie ben jij dan?
Dat mens postte allemaal van die verzochte gekke shit en het trieste is dat ze het volgens mij ook nog echt geloofd.quote:
In dit geval is het ook dubbelop. Ten eerste al dat je bij zo'n onderwerp die reactie gaat plaatsen. Er zijn mensen die rouwen om het overlijden en dan plaats je zoietsquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze ziek in haar hoofd was met dit soort opmerkingen over haar hele profiel. Nu geblokkeerd.
Het nog triestere is waarschijnlijk dat er ook nog een paar mensen zullen zijn, die haar mening delen...quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat mens postte allemaal van die verzochte gekke shit en het trieste is dat ze het volgens mij ook nog echt geloofd.
*stoft wappie kaart af*quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het nog triestere is waarschijnlijk dat er ook nog een paar mensen zullen zijn, die haar mening delen...
Oooh deze video's zijn altijd erg leuk. Zo even kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:49 schreef Momo het volgende:
Wat een clownquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ab Osterhaus doet mee met Ranking the Stars. Irghevehaaaarg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2020
Watquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2020
Gierenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
Het is wachten op een muziek carrière van Ab
Is dat die die hierboven staat?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
@:molloot200 ooit dat filmpje gezien van Hilbrand Nawijn?
MIJN GOD IK HEB DIT NOG NOOIT GEZIEN WAT ÍS DITquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
Het is wachten op een muziek carrière van Ab
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Heftig hoor
Ter info:quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
MIJN GOD IK HEB DIT NOG NOOIT GEZIEN WAT ÍS DIT
Alles is één grote grap.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2020
Er was zelfs een heel programma rondom, getiteld 'So you wanna be a popstar'. Uiteraard van SBS6, en vol met bekende figuren die liedjes gingen zingenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij deed ooit mee aan een tv-talentenjacht voor BN'ersquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik pakte wikipedia er even bij, en vier (!) kandidaten moesten er eerder uit dan Hilbrandquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij deed ooit mee aan een tv-talentenjacht voor BN'ersEcht erg was dat
![]()
Kreeg toen na afloop een platencontract ondanks dat hij barslecht wasMaar het bleef bij dat ene geflopte singeltje
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:47 schreef Guanabana het volgende:
We fired him when we caught him clubbing a seal in his office with an even cuter seal.
How I Met Your Mother
'Zingen'quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er was zelfs een heel programma rondom, getiteld 'So you wanna be a popstar'. Uiteraard van SBS6, en vol met bekende figuren die liedjes gingen zingen
Jaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik pakte wikipedia er even bij, en vier (!) kandidaten moesten er eerder uit dan Hilbrand
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
Kreeg toen na afloop een platencontract ondanks dat hij barslecht wasMaar het bleef bij dat ene geflopte singeltje
Abgodquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2020
Het mooie is dat, zelfs als hij dit fantastisch gezongen had het nog lachwekkend was geweest toenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
Stel je voor dat Hugo de Jonge ofzo nu zoiets zou doenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het mooie is dat, zelfs als hij dit fantastisch gezongen had het nog lachwekkend was geweest toen
Ja en nu confronteren wij je ermeequote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]toch blij dat ik dit niet mee heb hoeven maken
Dat ookquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het mooie is dat, zelfs als hij dit fantastisch gezongen had het nog lachwekkend was geweest toen
Met dan een shetland pony ipv die motorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Stel je voor dat Hugo de Jonge ofzo nu zoiets zou doen
Dat zou heel raar zijn ja. Maar die heeft dan nog een soort olijke uitstraling die er enigszins bij zou passen. Bij Wopke Hoekstra bijvoorbeeld zou het er nog vreemder uitzien.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Outlaw in ‘em.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met dan een shetland pony ipv die motor
Hoe hij daar heen en weer zit te hupsen op die scooter, dan kom je toch al niet meer bijquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ookZe deden het er ook gewoon om, hem voor aap zetten
Met of zonder krumpers?quote:
Ik vraag me ook nog steeds af of hij het nou wel of niet wist dat hij gewoon te kakken werd gezetquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe hij daar heen en weer zit te hupsen op die scooter, dan kom je toch al niet meer bij
Fantastischquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
In die tijd hadden we natuurlijk ook nog onderstaandeBij dit filmpje bedenk ik dat dit Trump zou overkomen. En dan i.p.v. even kort wat gelach (en af en toe later weer gelach erom) hij het zo groot zou maken dat het hier nog maanden overging
![]()
Shetland Hugoquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze heb ik wél gezienquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
In die tijd hadden we natuurlijk ook nog onderstaandeBij dit filmpje bedenk ik dat dit Trump zou overkomen. En dan i.p.v. even kort wat gelach (en af en toe later weer gelach erom) hij het zo groot zou maken dat het hier nog maanden overging
![]()
Och hemel neeeeee nu zie ik dit voor mequote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
![]()
Omdat we ook onze goede kanten hebbenquote:
Toen ging ik op zaterdagavond op tijd van MSN af om Kopspijkers op tv te kunnen zien, ik weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Jaren nul waren ook wel echt jaren kneuterigheid, hè?
Voor mij de jaren 0 de jaren van kleuterigheidquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat die dat in het begin niet doorhad. Daar later wel achter kwam en toen het maar is gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af of hij het nou wel of niet wist dat hij gewoon te kakken werd gezet
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Omdat we ook onze goede kanten hebben
Ik vind het vooral ook prachtig hoe Balkenende hier zelf mee omgingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze heb ik wél gezienDie vind ik dan wel weer prachtig
Terwijl er toch genoeg gebeurdequote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Met uiteindelijk Gonny van Oudenallen, die zelfs van de LPF niet namens de LPF de Kamer in mochtquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl er toch genoeg gebeurdeMet een kabinet van LPF waar een hoop idioten inzaten.
Maar ja Balkenende was natuurlijk de kneuterigheid zelve.
Ja, het is nog niet zeker dat ze het heeft, maar er zijn wel bepaalde anti-immuunstoffen in haar bloed gevonden. Maar ze moeten het nog verder onderzoeken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj dat is ook heftig. Ze zijn nog aan het onderzoeken?
Was dit een politicus?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Ook LPF, en later DeConservatieven.nl, want toen was .nl nog relatief hip
quote:
They greased the skateboard before I got on. The floor was crooked. There was so much wind, they say there was never so much wind before. Nobody but me would have even gotten on the skateboard. Even these little Anitafa kids couldn't do it, but I did. The few seconds I was on the boards were so great, it were the greatest seconds in time. Then I made a fall, but not like sleepy Joe would fall, no I made a tremendous fall, so gracious, SO gracious. But the Fake New media made it look like I only fell, they didn't show the 30 minutes I was doing all the ticks on the boards. SAD.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel neeeeee nu zie ik dit voor meEn ja die zou dat echt nog een heel ding maken inderdaad
Omdat ze die landen wel kennen. Niemand die in de video zit kent Lihuania. Bovendien is het helemaal niet leuk als er gereageerd wordt, hey dat is best een tof en eigentijds nummer.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Gekke keuzes wel in die React to Eurovision 2020 video
Waarom Spanje of het Verenigd Koninkrijk?![]()
Waarom niet de live performances van o.a. Litouwen en IJsland?
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met uiteindelijk Gonny van Oudenallen, die zelfs van de LPF niet namens de LPF de Kamer in mocht
IJsland HoD is lekker vaag. Ik blijf hopen op Daðiquote:“Hopefully we will have news at the end of August or beginning of September. There are discussions going on all the time. We are in a very good position at the moment. It would be a great thing to do another Söngvakeppnin and have lots of songs put in – that’s what we love doing – but it would also be a great option to send Daði Freyr again. He’s made quite a name for himself and it would make my job a lot easier [LAUGHS] so it could be great, but we’ll just have to wait and see.”
Dat ging lastig, want vlak voor de verkiezingen werd hij vermoord. Het was toen te laat om nog de kieslijsten aan te passen, en als 'eerbetoon' hebben heel veel mensen toen op hem gestemd.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik vraag me ook af wat er met LPF is gebeurd. Is dat heel snel uitgedoofd na de dood van Pim Fortuyn? Ik kan me namelijk niet herinneren dat die in de kamer zat of zo
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor mij de jaren 0 de jaren van kleuterigheid
Dat kabinet waar ze inzaten heeft iets van zes maanden het vol gehouden, voordat het viel. Bij de verkiezingen daarna hielden ze nog maar een paar zetels over. En daarna niks meer van vernomen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik vraag me ook af wat er met LPF is gebeurd. Is dat heel snel uitgedoofd na de dood van Pim Fortuyn? Ik kan me namelijk niet herinneren dat die in de kamer zat of zo
Oh, veel LPF mensen toen in de kamer gekomen of viel dat wel mee? Doet me een beetje denken aan een soort dodenbonus in de top 2000quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ging lastig, want vlak voor de verkiezingen werd hij vermoord. Het was toen te laat om nog de kieslijsten aan te passen, en als 'eerbetoon' hebben heel veel mensen toen op hem gestemd.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LPF leverde ook nog staatssecretaris Philomena Bijlhout. Minder dan 24 uur in functie geweest (Trouw heeft het over 7 uur) en kon daarna 2,5 jaar wachtgeld krijgen
LPF werd toen inderdaad een zetel of tien groter dan het was geworden zonder zijn dood ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ging lastig, want vlak voor de verkiezingen werd hij vermoord. Het was toen te laat om nog de kieslijsten aan te passen, en als 'eerbetoon' hebben heel veel mensen toen op hem gestemd.
Dat was ook een dodenbonus.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh, veel LPF mensen toen in de kamer gekomen of viel dat wel mee? Doet me een beetje denken aan een soort dodenbonus in de top 2000
Ze kregen 26 van de 150 zetels en mochten toen meeregeren. Dat was geen succes, en verschillende ministers vochten elkaar de tent uit. In de dagen rond de begrafenis van prins Claus boden ze het ontslag aan bij de koningin, na ongeveer drie maanden geregeerd te hebben (met daarvoor de formatie).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh, veel LPF mensen toen in de kamer gekomen of viel dat wel mee? Doet me een beetje denken aan een soort dodenbonus in de top 2000
Oh dus nog die onzekerheid ook nog, dat is helemaal niet fijn. Hoop dat het meevaltquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is nog niet zeker dat ze het heeft, maar er zijn wel bepaalde anti-immuunstoffen in haar bloed gevonden. Maar ze moeten het nog verder onderzoeken.
Hoop ik ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dus nog die onzekerheid ook nog, dat is helemaal niet fijn. Hoop dat het meevalt
Wat een verhaalquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze kregen 26 van de 150 zetels en mochten toen meeregeren. Dat was geen succes, en verschillende ministers vochten elkaar de tent uit. In de dagen rond de begrafenis van prins Claus boden ze het ontslag aan bij de koningin, na ongeveer drie maanden geregeerd te hebben (met daarvoor de formatie).
Bij de verkiezingen daarna hielden ze 5 zetels over, daarna hebben we ze niet meer in de Kamer gezien. Lokaal bestaan er geloof ik nog steeds een paar LPF's
In de gemeenteraden heb je inderdaad nog de verschillende Leefbaar ... partijen die het vrij behoorlijk doen. Fortuyn zelf kwam natuurlijk ook via Leefbaar Rotterdam omhoog.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze kregen 26 van de 150 zetels en mochten toen meeregeren. Dat was geen succes, en verschillende ministers vochten elkaar de tent uit. In de dagen rond de begrafenis van prins Claus boden ze het ontslag aan bij de koningin, na ongeveer drie maanden geregeerd te hebben (met daarvoor de formatie).
Bij de verkiezingen daarna hielden ze 5 zetels over, daarna hebben we ze niet meer in de Kamer gezien. Lokaal bestaan er geloof ik nog steeds een paar LPF's
Weltereustenquote:
LPF is wel een goed voorbeeld waarom je niet per se 'de grote winnaar' in je regering moet opnemen. Als het te vernatwoorden is, prima, maar anders moet je het niet doenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een verhaalOngelofelijk
Ik ben ook bang dat als die provinciale verkiezingen tweede kamerverkiezingen waren geweest dat het dan ook helemaal mis was gegaan met FvD en Baudet aan het roer
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
They greased the skateboard before I got on. The floor was crooked. There was so much wind, they say there was never so much wind before. Nobody but me would have even gotten on the skateboard. Even these little Anitafa kids couldn't do it, but I did. The few seconds I was on the boards were so great, it were the greatest seconds in time. Then I made a fall, but not like sleepy Joe would fall, no I made a tremendous fall, so gracious, SO gracious. But the Fake New media made it look like I only fell, they didn't show the 30 minutes I was doing all the ticks on the boards. SAD.
Ja maar als FvD de meeste stemmen had moest het toch sowieso de regering ook inquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LPF is wel een goed voorbeeld waarom je niet per se 'de grote winnaar' in je regering moet opnemen. Als het te vernatwoorden is, prima, maar anders moet je het niet doen
En dan een partij beter klein kan beginnen en gestaag kan groeien dan in een keer heel groot te worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LPF is wel een goed voorbeeld waarom je niet per se 'de grote winnaar' in je regering moet opnemen. Als het te vernatwoorden is, prima, maar anders moet je het niet doen
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar als FvD de meeste stemmen had moest het toch sowieso de regering ook in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |