Dat is ook zeker mogelijk dat ze niet wi.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik bedoel "moeten" ook niet dat ze gedwongen werd ofzo, meer dat het moest van haarzelf. En natuurlijk ga je ook niet vrolijk zo'n spel mee lopen spelen als je broertje is overleden; dat waren nogal omstandigheden.
Janine Abbring was dat! Er werd vaak gezegd dat in het geval van een allstars seizoen zij sowieso benaderd zou worden. Maar misschien wil ze zelf ook gewoon niet.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is 12 uur. Ik heb de ochtend overleefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen die meedoen, hebben tijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef Meke het volgende:
Die namen zijn mensen die in de periode dat Rik geen 1Vandaag presenteerde, niet heel actief op de socials waren, ik denk eigenlijk dat ze gewoon niet zoveel te zeggen haddenZijn ook niet echt mensen die nu nog echt een drukke carrière hebben
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
Ha, het gaat weer over WIDM
Nee, van dat lijstje wordi k ook niet per sé heel enthousiast. Waren ook allemaal niet echt spraakmakende kandidaten waarvan ik dacht dat ze die terug zouden vragen voor een all-stars seizoenNee ik wil het ook niet echt gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Misschien is het inderdaad allemaal wel komkommernieuws.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:00 schreef Meke het volgende:
Die namen zijn mensen die in de periode dat Rik geen 1Vandaag presenteerde, niet heel actief op de socials waren, ik denk eigenlijk dat ze gewoon niet zoveel te zeggen haddenZijn ook niet echt mensen die nu nog echt een drukke carrière hebben
Ik zou wel de meer spraakmakende eruit zoeken ja of degene waar we nog niet zo veel van hebben gezien, dit lijstje heeft er ook allemaal redelijk lang ingezeten.quote:
nee, maar er is een verschil tussen mensen met en zonder TV-ervaring natuurlijk. Dat maakt de Vlaamse versie juist leuker.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich maakt het me ook weer niet zoveel uit wie er aan meedoen. Aan het begin ken ik er toch meestal maar hoogstens 3 of zo.
Ja Jennifer wil ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:04 schreef Dave het volgende:
Ik had op z'n minst de luizenmoeder verwacht.
Die heeft in die serie in elk geval geoefend verbaasd te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:04 schreef Dave het volgende:
Ik had op z'n minst de luizenmoeder verwacht.
Ja ik kwam er inderdaad ook achter dat er een podcast is, maar zoveel afleveringen joh?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:21 schreef Cee het volgende:
@:Guanabana ik ontdek dus net dat er een Hamilton podcast bestaat die al in 2016 begon en nu op aflevering 225 zit.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
Ha, het gaat weer over WIDM
Nee, van dat lijstje wordi k ook niet per sé heel enthousiast. Waren ook allemaal niet echt spraakmakende kandidaten waarvan ik dacht dat ze die terug zouden vragen voor een all-stars seizoenNee inderdaad, als je een allstar seizoen doet, dan wil je wel wat van de 'smaakmakers' ertussen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop zelf ook stiekem dat ze nog wat mensen van de eerste vier seizoenen hebben benaderd
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja precies, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze hiervoor zouden gaanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou wel de meer spraakmakende eruit zoeken ja of degene waar we nog niet zo veel van hebben gezien, dit lijstje heeft er ook allemaal redelijk lang ingezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HamilCast! Begonnen door een fan maar zo te zien heeft ze al iedereen voor de microfoon gehad de afgelopen jaren.quote:
Oh dat verwacht ik nietquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, als je een allstar seizoen doet, dan wil je wel wat van de 'smaakmakers' ertussen hebben.
Ik hoop zelf ook stiekem dat ze nog wat mensen van de eerste vier seizoenen hebben benaderd
Ik denk niet dat er naar WIDM gekeken wordt voor de BN-ers, maar voor het spel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat verwacht ik nietZorgt niet voor die kijkcijfers hè. Misschien zitten ze in een opdracht verwerkt maar dan verwacht ik ook niet heel veel meer dan de Mollen...
Yes, thanksquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
HamilCast! Begonnen door een fan maar zo te zien heeft ze al iedereen voor de microfoon gehad de afgelopen jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |