Oja jij zit ook nog met bouwvakkers nuquote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op mijn vrije dagen wil ik ook altijd uitslapenIk hou echt van slapen.
Maar nu met die bouwvakkers lukt dat vaak ook niet, die lui beginnen om half 8. En altijd met een lawaaiig klusje, nooit met rustig afplakken of schilderen ofzo.
Als ik uitslaap sta ik meestal rond 10:00 uur op. Dan heb je nog íets aan je ochtendquote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind uitslapen ook wel fijn, maar wanneer ik dan tot 11 uur in bed lig, vind ik het dan weer zonde van mijn vrije dag dat ik tot zo laat in bed ben blijven liggen.
Ik wordt dan meestal rond 7 uur wakker en draai me dan nog even om dan wordt ik rond 8:30/9 uur definitief wakker en dan zit ik nog even op mijn mobiel een spelletje te doen of even iets lezen en dan kan het zo half 11 of 11 uur zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik uitslaap sta ik meestal rond 10:00 uur op. Dan heb je nog íets aan je ochtend
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wordt dan meestal rond 7 uur wakker en draai me dan nog even om dan wordt ik rond 8:30/9 uur definitief wakker en dan zit ik nog even op mijn mobiel een spelletje te doen of even iets lezen en dan kan het zo half 11 of 11 uur zijn.
Zou wel zijn als ik eerder honger zou krijgen dan. Ook al eens gehad, begon ik honger te krijgen, keek ik op de klok was het al half 12.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk dan nog even het journaal in bed, ik ga ook op mijn mobiel en dan sta ik tegen 10 uur wel op. Want dan heb ik honger
Wat topquote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:58 schreef Greys het volgende:
IK KAN HET WEER NIET BIJHOUDEN HIER maar hadden jullie dit Rotterdamse lied al eens gehoord?Ik moest lachen.
https://twitter.com/MadameDeSable/status/1281511506996338688?s=09
Ohhh even teruglezen zo dan want hier ook een humeur dat alleen nog op kan knappen met een infuus vol gin en tonic. Maar dat lied. Gieren.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat top![]()
Past wel bij de algehele stemming in dit topic vandaag
Godverquote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:58 schreef Greys het volgende:
IK KAN HET WEER NIET BIJHOUDEN HIER maar hadden jullie dit Rotterdamse lied al eens gehoord?Ik moest lachen.
En het is nog wel topweerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh even teruglezen zo dan want hier ook een humeur dat alleen nog op kan knappen met een infuus vol gin en tonic. Maar dat lied. Gieren.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:58 schreef Greys het volgende:
Hij staat ook op YouTube zie ik nu. Kan je meenemen naar het Atmosfeer staat op ontploffen topic. (Of staat ie daar al.quote:
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat ook op YouTube zie ik nu. Kan je meenemen naar het Atmosfeer staat op ontploffen topic. (Of staat ie daar al.)
Misschien de wekker wat later zetten?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik kan niet meer uitslapen.
Ik ben elke dag om half 7 wakker.
Dit heb ik al eens geprobeerd, maar ik word nu zelfs zonder een wekker te zetten om half 7 wakker.quote:
Ja, mijn biologische klok staat ook wat te scherp afgesteld, ben meestal al een uur of zo van te voren wakker, en kan dan niet meer rustig liggen omdat de wekker 'bijna' gaat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:34 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dit heb ik al eens geprobeerd, maar ik word nu zelfs zonder een wekker te zetten om half 7 wakker.
Dat lijkt me ook niet relaxed liggen nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, mijn biologische klok staat ook wat te scherp afgesteld, ben meestal al een uur of zo van te voren wakker, en kan dan niet meer rustig liggen omdat de wekker 'bijna' gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |