Gierenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
Het is wachten op een muziek carrière van Ab
Is dat die die hierboven staat?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
@:molloot200 ooit dat filmpje gezien van Hilbrand Nawijn?
MIJN GOD IK HEB DIT NOG NOOIT GEZIEN WAT ÍS DITquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
Het is wachten op een muziek carrière van Ab
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Iemand had het hier laatst toch over haar?
Shorttrackster Lara van Ruijven (27) overleden aan gevolgen auto-immuunziekte https://www.nu.nl/sport/6(...)to-immuunziekte.html (via @:NUnl)
Heftig hoor
Ter info:quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
MIJN GOD IK HEB DIT NOG NOOIT GEZIEN WAT ÍS DIT
Alles is één grote grap.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ab Osterhaus doet mee met Ranking the Stars. Irghevehaaaarg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2020
Er was zelfs een heel programma rondom, getiteld 'So you wanna be a popstar'. Uiteraard van SBS6, en vol met bekende figuren die liedjes gingen zingenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij deed ooit mee aan een tv-talentenjacht voor BN'ersquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik pakte wikipedia er even bij, en vier (!) kandidaten moesten er eerder uit dan Hilbrandquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij deed ooit mee aan een tv-talentenjacht voor BN'ersEcht erg was dat
![]()
Kreeg toen na afloop een platencontract ondanks dat hij barslecht wasMaar het bleef bij dat ene geflopte singeltje
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:47 schreef Guanabana het volgende:
We fired him when we caught him clubbing a seal in his office with an even cuter seal.
How I Met Your Mother
'Zingen'quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er was zelfs een heel programma rondom, getiteld 'So you wanna be a popstar'. Uiteraard van SBS6, en vol met bekende figuren die liedjes gingen zingen
Jaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik pakte wikipedia er even bij, en vier (!) kandidaten moesten er eerder uit dan Hilbrand
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
Kreeg toen na afloop een platencontract ondanks dat hij barslecht wasMaar het bleef bij dat ene geflopte singeltje
Abgodquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ab Osterhaus doet mee met Ranking the Stars. Irghevehaaaarg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2020
Het mooie is dat, zelfs als hij dit fantastisch gezongen had het nog lachwekkend was geweest toenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
Stel je voor dat Hugo de Jonge ofzo nu zoiets zou doenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het mooie is dat, zelfs als hij dit fantastisch gezongen had het nog lachwekkend was geweest toen
Ja en nu confronteren wij je ermeequote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]toch blij dat ik dit niet mee heb hoeven maken
Dat ookquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het mooie is dat, zelfs als hij dit fantastisch gezongen had het nog lachwekkend was geweest toen
Met dan een shetland pony ipv die motorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Stel je voor dat Hugo de Jonge ofzo nu zoiets zou doen
Dat zou heel raar zijn ja. Maar die heeft dan nog een soort olijke uitstraling die er enigszins bij zou passen. Bij Wopke Hoekstra bijvoorbeeld zou het er nog vreemder uitzien.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |