Eensquote:
Je wordt er niet vrolijk van nee. Eerlijk gezegd kijk/luister ik even niet meer. Ik moest het even allemaal uit zetten want het is allemaal zo'n ellende. Té veel gewoon.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:20 schreef Cee het volgende:
Net in de auto terug naar huis even keihard gegild omdat ik echt helemaal klaar ben met al dat schijt-nieuws.
Kort daarvoor nog kerngezond. En een paar weken later...quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:06 schreef Momo het volgende:
Ik was lekker Planet Coaster aan het spelen, lees het nu van Lara. Damn zo win je olympische medaille en ben je wereldkampioen, een jaar later overlijd je aan auto-immuun ziekte die ineens ontstaat.
Je zag dat al vorig jaar met het ongeluk van Sjinkie. Zo hecht waren ze, maar ook zo verdrietig. Dit is gewoon helemaal niet te bevatten.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kort daarvoor nog kerngezond. En een paar weken later...
Zal ook enorme klap zijn voor het team wat altijd erg hecht is geweest (naast uiteraard dat het vreselijk is voor de nabestaanden).
twitter:DianaHartelman twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:01:53Dit...mens ga in een hoek staan en je kapot schamen! https://t.co/8i1eb4ZiGP reageer retweet
twitter:Sylvana0902 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:21:14@gdj0801 @DianaHartelman En wie ben jij dan?
Je hebt schijnbaar geen besef wat er speelde. reageer retweet
Er zijn van die berichten waarop mensen eensgezind zijn, dat het het heel erg treurig is. En een deel van de mensen zullen er niet veel mee hebben, maar alsnog niets negatiefs zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Als jullie je frustratie kwijt willen ga je gang op deze Sylvana:[ afbeelding ]twitter:DianaHartelman twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:01:53Dit...mens ga in een hoek staan en je kapot schamen! https://t.co/8i1eb4ZiGP reageer retweet
twitter:Sylvana0902 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:21:14@:gdj0801 @:DianaHartelman En wie ben jij dan?
Ik heb gezegd dat ze ziek in haar hoofd was met dit soort opmerkingen over haar hele profiel. Nu geblokkeerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn van die berichten waarop mensen eensgezind zijn, dat het het heel erg treurig is. En een deel van de mensen zullen er niet veel mee hebben, maar alsnog niets negatiefs zeggen.
Maar toch zijn er altijd wel een paar mensen die het voor elkaar krijgen om hun eigen draai aan het bericht te geven, zodat het binnen hun eigen agenda past wtf
Je. Meent. Het. Nietquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Als jullie je frustratie kwijt willen ga je gang op deze Sylvana:[ afbeelding ]twitter:DianaHartelman twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:01:53Dit...mens ga in een hoek staan en je kapot schamen! https://t.co/8i1eb4ZiGP reageer retweet
twitter:Sylvana0902 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 22:21:14@:gdj0801 @:DianaHartelman En wie ben jij dan?
Dat mens postte allemaal van die verzochte gekke shit en het trieste is dat ze het volgens mij ook nog echt geloofd.quote:
In dit geval is het ook dubbelop. Ten eerste al dat je bij zo'n onderwerp die reactie gaat plaatsen. Er zijn mensen die rouwen om het overlijden en dan plaats je zoietsquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze ziek in haar hoofd was met dit soort opmerkingen over haar hele profiel. Nu geblokkeerd.
Het nog triestere is waarschijnlijk dat er ook nog een paar mensen zullen zijn, die haar mening delen...quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat mens postte allemaal van die verzochte gekke shit en het trieste is dat ze het volgens mij ook nog echt geloofd.
*stoft wappie kaart af*quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het nog triestere is waarschijnlijk dat er ook nog een paar mensen zullen zijn, die haar mening delen...
Oooh deze video's zijn altijd erg leuk. Zo even kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:49 schreef Momo het volgende:
FBE (Een van de grootste kanalen in Amerika) toch met een video dit jaar
Wat een clownquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ab Osterhaus doet mee met Ranking the Stars. Irghevehaaaarg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2020
Watquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ab Osterhaus doet mee met Ranking the Stars. Irghevehaaaarg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2020
| Forum Opties | |
|---|---|