quote:
Mwah. Als het nieuws ook op je privé ingrijpt is het ook wel minder. Verder is zoveel gezeik en gedoe dit jaar joh.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:22 schreef BasEnAad het volgende:
Als je het nieuws volgt misschien wel.
Ik vind het persoonlijk wel een prima jaar.
Zo kan elk jaar wel een persoonlijk kutjaar zijn toch. Vind het vervelend voor je dat het nu voor je tegenzit, maar het wordt wel weer beter. Een jaargetal gaat het verschil niet maken, sterkte.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mwah. Als het nieuws ook op je privé ingrijpt is het ook wel minder. Verder is zoveel gezeik en gedoe dit jaar joh.
Dat is waar. Terechte klacht!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mwah. Als het nieuws ook op je privé ingrijpt is het ook wel minder. Verder is zoveel gezeik en gedoe dit jaar joh.
hoe lang duurt die winterslaap?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:10 schreef bellahadid het volgende:
Beste TS, ik ben het volkomen met jou eens. Ik zou je willen aanraden om de rest van het jaar thuis te blijven onder het mom van ‘ik heb een kuchje’ en dan in winterslaap te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 08:52 schreef Domnivoor het volgende:
En het is allemaal de schuld van deDe Vomar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZ
ALKMAAR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |