Outlaw in ‘em.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met dan een shetland pony ipv die motor
Hoe hij daar heen en weer zit te hupsen op die scooter, dan kom je toch al niet meer bijquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ookZe deden het er ook gewoon om, hem voor aap zetten
Met of zonder krumpers?quote:
Ik vraag me ook nog steeds af of hij het nou wel of niet wist dat hij gewoon te kakken werd gezetquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe hij daar heen en weer zit te hupsen op die scooter, dan kom je toch al niet meer bij
Fantastischquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
In die tijd hadden we natuurlijk ook nog onderstaandeBij dit filmpje bedenk ik dat dit Trump zou overkomen. En dan i.p.v. even kort wat gelach (en af en toe later weer gelach erom) hij het zo groot zou maken dat het hier nog maanden overging
![]()
Shetland Hugoquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Stel je voor dat Hugo de Jonge ofzo nu zoiets zou doen
Deze heb ik wél gezienquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
In die tijd hadden we natuurlijk ook nog onderstaandeBij dit filmpje bedenk ik dat dit Trump zou overkomen. En dan i.p.v. even kort wat gelach (en af en toe later weer gelach erom) hij het zo groot zou maken dat het hier nog maanden overging
![]()
Och hemel neeeeee nu zie ik dit voor mequote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
![]()
Omdat we ook onze goede kanten hebbenquote:
Toen ging ik op zaterdagavond op tijd van MSN af om Kopspijkers op tv te kunnen zien, ik weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Jaren nul waren ook wel echt jaren kneuterigheid, hè?
Voor mij de jaren 0 de jaren van kleuterigheidquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat die dat in het begin niet doorhad. Daar later wel achter kwam en toen het maar is gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af of hij het nou wel of niet wist dat hij gewoon te kakken werd gezet
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Omdat we ook onze goede kanten hebben
Ik vind het vooral ook prachtig hoe Balkenende hier zelf mee omgingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze heb ik wél gezienDie vind ik dan wel weer prachtig
Terwijl er toch genoeg gebeurdequote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Met uiteindelijk Gonny van Oudenallen, die zelfs van de LPF niet namens de LPF de Kamer in mochtquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl er toch genoeg gebeurdeMet een kabinet van LPF waar een hoop idioten inzaten.
Maar ja Balkenende was natuurlijk de kneuterigheid zelve.
Ja, het is nog niet zeker dat ze het heeft, maar er zijn wel bepaalde anti-immuunstoffen in haar bloed gevonden. Maar ze moeten het nog verder onderzoeken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj dat is ook heftig. Ze zijn nog aan het onderzoeken?
Was dit een politicus?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Ook LPF, en later DeConservatieven.nl, want toen was .nl nog relatief hip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |