Lekker hč.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik las dit als een ingrediėnt voor een Marokkaans gerecht ofzo
En Enzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie Is De Knol? Met Anky van Grunsven en Bonfire.
Ja maar wie is de Knol dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie Is De Knol? Met Anky van Grunsven en Bonfire.
Ja ditquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
enige reden waarom ik BN'ers zou willen worden, is om mee te mogen doen aan WIDM. Maar ik ben bang dat ik er dan al na de eerste aflevering uit lig of zo.
Dave tochquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil hier ook wel een grap over maken, maar die kan niet door de beugel.
Ja, of ben je eindelijk BN-er, stappen ze weer over op de onbekenden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ditMag je eindelijk meedoen, lig je er al na een dag of twee weer uit
Niet dat het minder erg is, maar er werken kennelijk minder mensen dan ik verwacht had. Het gaat in totaal om 24 man. (nu.nl heeft het over een derde, niet de de helft)quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Greys het volgende:
twitter:stefanraatgever twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:03:26Brekend nieuws. Vooral hartbrekend 💔 Bijna helft personeel moet weg bij @:ZiggoDome en @:AFASLive https://t.co/vrpWx5NOQW reageer retweet
Soberso, wat moet de AH doen aan de "voerwet"quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:57 schreef Dave het volgende:
En wat doen die Duitse boeren ineens bij die protesten in Zwolle?
Precies.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ditMag je eindelijk meedoen, lig je er al na een dag of twee weer uit
Ook dat inderdaad. Alsof de AH heeft gelobbyd bij de regering hiervoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Soberso, wat moet de AH doen aan de "voerwet"
Nou, de blokkade is weer voorbij gelukkigquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Alsof de AH heeft gelobbyd bij de regering hiervoor.
Behalve in dit speciale jubileumseizoen, dan gaat ie als eerste naar huis.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je de mol bent want die gaat nooit naar huis!
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:54 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gehoopt op onbekenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zit Paula Udondek er ook bij. Haar exit was zo lullig. Daarbij vergeleken was de exit van Evelien de Bruijn normaal.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zit Paula Udondek er ook bij. Haar exit was zo lullig. Daarbij vergeleken was de exit van Evelien de Bruijn normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat lijkt me ook wel heel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je de mol bent want die gaat nooit naar huis!
Ik zou dat echt niet kunnen, haha. Wij hebben met een bedrijsuitje ook wel eens WIDM gedaan maar ik was zó blij dat ik niet de mol wasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel heel leuk om te doen.
Wat mooiquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto van een cumulonimbus met onweer.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Behalve in dit speciale jubileumseizoen, dan gaat ie als eerste naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |