Ik cringe nog steeds als ik denk aan die karaoke-opdracht (met haar).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Fred_B het volgende:
De alom geliefde Hind heeft ook ooit meegedaan.
Ik zou het wel leuk vinden eigenlijk! Maar dan hopelijk wel met aardig spraakmakende deelnemers.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat het überhaupt geen All Star seizoen is
Ik vind Nikkie ook niet per se een knappe vrouw, dan liever Jenniferquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua WIDM-deelnemers komt Nikkie volgens mij het sterkst in de buurt, zij was ten tijde van haar deelname 24 jaar. Maar die vind ik niet per se aantrekkelijk nee
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:34 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou 'm in ieder geval niet m'n bed uittrappen.
Volgens mij zijn dat of YT'ers of gezichten in soaps, die wij niet kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
Nee ik weet eigenlijk bijna geen BN'er van mijn leeftijd nee
Maar straks over een jaar hebben ze die zelfde mensen weer nodig en nemen ze ze aan voor minder geld zeker.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Greys het volgende:
twitter:stefanraatgever twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:03:26Brekend nieuws. Vooral hartbrekend 💔 Bijna helft personeel moet weg bij @:ZiggoDome en @:AFASLive https://t.co/vrpWx5NOQW reageer retweet
Dan hadden ze dat hopelijk nu toch al wel aangekondigdquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ze deze zomer geen opnames kunnen doen en dit alsnog in januari komt natuurlijk
quote:
Ongetwijfeld en verslechterde cao.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar straks over een jaar hebben ze die zelfde mensen weer nodig en nemen ze ze aan voor minder geld zeker.
OH JA ANNA DRIJVER DE HELFT BEN IK ALWEER VERGETENquote:
De opnames zijn in november al gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ze deze zomer geen opnames kunnen doen en dit alsnog in januari komt natuurlijk
Ik kijk geen Youtube vlogs en van GTST ben ik ook niet op de hoogte neequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat of YT'ers of gezichten in soaps, die wij niet kijken.
Ik zie trouwens dat Nikkie niet meer de Nederlander is met de meeste YouTube-abonnees. Dat is nu Jelly (Jelle een gamer).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat of YT'ers of gezichten in soaps, die wij niet kijken.
Nee 5 September, molboekje komt begin augustusquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zou toch 5 september beginnen. Of was dat iets anders?
Nee precies, dat bedoel ik. En volgens mij zijn de jonkies daar wel te zien. Ik kijk dat ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kijk geen Youtube vlogs en van GTST ben ik ook niet op de hoogte nee
En Viviennequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
OH JA ANNA DRIJVER DE HELFT BEN IK ALWEER VERGETEN
Wat ben ik nou voor fake molloot![]()
Al hadden we in de Belgische versie ook wel een Alina bijvoorbeeld die was ook wel
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat Nikkie niet meer de Nederlander is met de meeste YouTube-abonnees. Dat is nu Jelly (Jelle een gamer).
Ja, maar voor het ‘echte’ nieuwe seizoen bedoel ik. Dat ze dit dan als plaatsvervanger op het oorspronkelijke moment doen.quote:
Ik zag ergens een post langskomen met een paspoort en een mondkapje, en de tags #wegaanhettochproberen #widmquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar voor het ‘echte’ nieuwe seizoen bedoel ik. Dat ze dit dan als plaatsvervanger op het oorspronkelijke moment doen.
Kunnen ze geen Wie Is De Mossel doen op Omroep Zeeland?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
enige reden waarom ik BN'ers zou willen worden, is om mee te mogen doen aan WIDM. Maar ik ben bang dat ik er dan al na de eerste aflevering uit lig of zo.
Artikel is verder niet heel boeiend, maar om deze kop moest ik wel lachenquote:Gaat cancel culture te ver? Deze zielige aanstellers die ze zouden moeten ontslaan vinden van wel
Wie is de Molen, Omroep Kinderdijkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kunnen ze geen Wie Is De Mossel doen op Omroep Zeeland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |