Nee van mij ook niet, maar ik vind het wel tof dat WIDM kandidaten uit onverwachte hoeken haaltquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Jean-ik-trek-het-allemaal-niet-Marc hoeft van mij niet per se nog een keer.
Oh ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tygo en Nikkie zaten samen in dat escaperoom programma, die kennen elkaar daarvan volgens mij (of ze zaten allebei in een ander seizoen en ik heb me vergist)
Zit te denken wie er nog meer lekker was (en boven de 30quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:21 schreef Dave het volgende:
Puur voor kijkgenot mag Buddy ook nog wel een keer.
Ja, ben ook echt wel benieuwd naar het allstar seizoen; kijken hoe ver de kandidaten nu weer komen.quote:
Artquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zit te denken wie er nog meer lekker was (en boven de 30)
Pff nee hoor, geen zin inquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie ze Loretta Schrijver ook nog wel terughalen. Ooit één aflevering meegespeeld in seizoen 10, maar daar had veel meer ingezeten als kandidaat denk ik
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Allang gedaan, keek de Vlaamse versie toen je op peuterspeelzaal zat al!
Hahaha ja Art was toen wel oke, maar ik vind hem te irritant nu om nog echt leuk te vinden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Art![]()
Maar vind hem nu vrij irritant.
Rik ook wel
En Jan-Willem![]()
Jawel!!! Episch helemaal tof alles dit dat! Totaal 0,0 problemen met die versie. De NL is tegenwoordig echt gênant slecht qua invulling en uitvoering.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Maar die vind je dus ook niet zo tof qua spel?
Jan-Willem???quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Art![]()
Maar vind hem nu vrij irritant.
Rik ook wel
En Jan-Willem![]()
Dat de Nederlandse versie zo slecht is wordt alleen maar pijnlijk duidelijker sinds de Vlaming ook weer seizoenen maaktquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel!!! Episch helemaal tof alles dit dat! Totaal 0,0 problemen met die versie. De NL is tegenwoordig echt gênant slecht qua invulling en uitvoering.
Ja ik weet Roodbeen, maar daar denk ik niet direct aan als 'lekker'quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roodbeen, sowieso een sympathieke gast.
Pieter-Janquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou ook wel leuk zijn wanneer de oud-presentatoren mee doen.
Zijn er echt problemen bij de appie nu met de aanvoer?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:25 schreef Dave het volgende:
Binnenkort geen vers meer bij de AH vanwege de blokkade van de boeren.
Ben eigenlijk wel klaar met al dat gedemonstreer.
Welke BN'ers van jouw leeftijd zijn er dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:29 schreef molloot200 het volgende:
JenniferCarolien
![]()
Al heeft WIDM het niet heel erg op knappe vrouwen imo (of ik heb een lastige smaak)
En ze zijn natuurlijk ook allemaal wel best wel oud ten opzichte van mij
Sarah? En hoeheetze? Weet niet meer hoe ze heet. Die in seizoen met Thomas die soms een bril droeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:29 schreef molloot200 het volgende:
JenniferCarolien
![]()
Al heeft WIDM het niet heel erg op knappe vrouwen imo (of ik heb een lastige smaak)
twitter:stefanraatgever twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:03:26Brekend nieuws. Vooral hartbrekend 💔 Bijna helft personeel moet weg bij @ZiggoDome en @AFASLive https://t.co/vrpWx5NOQW reageer retweet
Goodbye to Yesterdayquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:25 schreef molloot200 het volgende:
Voor de ESF 2015 fans, ik ben verknocht aan EstlandHeb 'm al een paar keer voorbij laten komen in m'n Spotifylijst
Qua WIDM-deelnemers komt Nikkie volgens mij het sterkst in de buurt, zij was ten tijde van haar deelname 24 jaar. Maar die vind ik niet per se aantrekkelijk neequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke BN'ers van jouw leeftijd zijn er dan?
Chronis?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sarah? En hoeheetze? Weet niet meer hoe ze heet. Die in seizoen met Thomas die soms een bril droeg.
Wat triestquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Greys het volgende:
twitter:stefanraatgever twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:03:26Brekend nieuws. Vooral hartbrekend 💔 Bijna helft personeel moet weg bij @:ZiggoDome en @:AFASLive https://t.co/vrpWx5NOQW reageer retweet
Oh ja Sigridquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sarah? En hoeheetze? Weet niet meer hoe ze heet. Die in seizoen met Thomas die soms een bril droeg.
Jan Kooijemans vind ik nogal een gladjanusquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat Jan Kooijman toen met al die Nicaraguaanse meisjes op de foto moest en dat ze hem de halve dag kwijt waren toen
En iedereen maar denken dat het een hint was.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Fred_B het volgende:
De alom geliefde Hind heeft ook ooit meegedaan.
In dat seizoen vond ik hem niet per se leuk of knap, maar nu wel, boh. (En toen hij met Dance Dance Dance meedeedquote:
Haha oh ja met dat toneelstuk toenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat Jan Kooijman toen met al die Nicaraguaanse meisjes op de foto moest en dat ze hem de halve dag kwijt waren toen
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Greys het volgende:
twitter:stefanraatgever twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 12:03:26Brekend nieuws. Vooral hartbrekend 💔 Bijna helft personeel moet weg bij @:ZiggoDome en @:AFASLive https://t.co/vrpWx5NOQW reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Greys het volgende:
Anna Drijverquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:29 schreef molloot200 het volgende:
JenniferCarolien
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja die vond ik dus walgelijk, sorry.
Het zou zomaar kunnen dat ze deze zomer geen opnames kunnen doen en dit alsnog in januari komt natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat het überhaupt geen All Star seizoen is
Ik cringe nog steeds als ik denk aan die karaoke-opdracht (met haar).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Fred_B het volgende:
De alom geliefde Hind heeft ook ooit meegedaan.
Ik zou het wel leuk vinden eigenlijk! Maar dan hopelijk wel met aardig spraakmakende deelnemers.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat het überhaupt geen All Star seizoen is
Ik vind Nikkie ook niet per se een knappe vrouw, dan liever Jenniferquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua WIDM-deelnemers komt Nikkie volgens mij het sterkst in de buurt, zij was ten tijde van haar deelname 24 jaar. Maar die vind ik niet per se aantrekkelijk nee
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:34 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou 'm in ieder geval niet m'n bed uittrappen.
Volgens mij zijn dat of YT'ers of gezichten in soaps, die wij niet kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
Nee ik weet eigenlijk bijna geen BN'er van mijn leeftijd nee
Maar straks over een jaar hebben ze die zelfde mensen weer nodig en nemen ze ze aan voor minder geld zeker.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Greys het volgende:
Dan hadden ze dat hopelijk nu toch al wel aangekondigdquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ze deze zomer geen opnames kunnen doen en dit alsnog in januari komt natuurlijk
quote:
Ongetwijfeld en verslechterde cao.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar straks over een jaar hebben ze die zelfde mensen weer nodig en nemen ze ze aan voor minder geld zeker.
OH JA ANNA DRIJVER DE HELFT BEN IK ALWEER VERGETENquote:
De opnames zijn in november al gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ze deze zomer geen opnames kunnen doen en dit alsnog in januari komt natuurlijk
Ik kijk geen Youtube vlogs en van GTST ben ik ook niet op de hoogte neequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat of YT'ers of gezichten in soaps, die wij niet kijken.
Ik zie trouwens dat Nikkie niet meer de Nederlander is met de meeste YouTube-abonnees. Dat is nu Jelly (Jelle een gamer).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat of YT'ers of gezichten in soaps, die wij niet kijken.
Nee 5 September, molboekje komt begin augustusquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zou toch 5 september beginnen. Of was dat iets anders?
Nee precies, dat bedoel ik. En volgens mij zijn de jonkies daar wel te zien. Ik kijk dat ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kijk geen Youtube vlogs en van GTST ben ik ook niet op de hoogte nee
En Viviennequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
OH JA ANNA DRIJVER DE HELFT BEN IK ALWEER VERGETEN
Wat ben ik nou voor fake molloot![]()
Al hadden we in de Belgische versie ook wel een Alina bijvoorbeeld die was ook wel
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat Nikkie niet meer de Nederlander is met de meeste YouTube-abonnees. Dat is nu Jelly (Jelle een gamer).
Ja, maar voor het ‘echte’ nieuwe seizoen bedoel ik. Dat ze dit dan als plaatsvervanger op het oorspronkelijke moment doen.quote:
Ik zag ergens een post langskomen met een paspoort en een mondkapje, en de tags #wegaanhettochproberen #widmquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar voor het ‘echte’ nieuwe seizoen bedoel ik. Dat ze dit dan als plaatsvervanger op het oorspronkelijke moment doen.
Kunnen ze geen Wie Is De Mossel doen op Omroep Zeeland?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
enige reden waarom ik BN'ers zou willen worden, is om mee te mogen doen aan WIDM. Maar ik ben bang dat ik er dan al na de eerste aflevering uit lig of zo.
Artikel is verder niet heel boeiend, maar om deze kop moest ik wel lachenquote:Gaat cancel culture te ver? Deze zielige aanstellers die ze zouden moeten ontslaan vinden van wel
Wie is de Molen, Omroep Kinderdijkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kunnen ze geen Wie Is De Mossel doen op Omroep Zeeland?
Lekker hè.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik las dit als een ingrediënt voor een Marokkaans gerecht ofzo
En Enzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie Is De Knol? Met Anky van Grunsven en Bonfire.
Ja maar wie is de Knol dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie Is De Knol? Met Anky van Grunsven en Bonfire.
Ja ditquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
enige reden waarom ik BN'ers zou willen worden, is om mee te mogen doen aan WIDM. Maar ik ben bang dat ik er dan al na de eerste aflevering uit lig of zo.
Dave tochquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil hier ook wel een grap over maken, maar die kan niet door de beugel.
Ja, of ben je eindelijk BN-er, stappen ze weer over op de onbekenden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ditMag je eindelijk meedoen, lig je er al na een dag of twee weer uit
Niet dat het minder erg is, maar er werken kennelijk minder mensen dan ik verwacht had. Het gaat in totaal om 24 man. (nu.nl heeft het over een derde, niet de de helft)quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Greys het volgende:
Soberso, wat moet de AH doen aan de "voerwet"quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:57 schreef Dave het volgende:
En wat doen die Duitse boeren ineens bij die protesten in Zwolle?
Precies.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ditMag je eindelijk meedoen, lig je er al na een dag of twee weer uit
Ook dat inderdaad. Alsof de AH heeft gelobbyd bij de regering hiervoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Soberso, wat moet de AH doen aan de "voerwet"
Nou, de blokkade is weer voorbij gelukkigquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Alsof de AH heeft gelobbyd bij de regering hiervoor.
Behalve in dit speciale jubileumseizoen, dan gaat ie als eerste naar huis.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je de mol bent want die gaat nooit naar huis!
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:54 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gehoopt op onbekenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zit Paula Udondek er ook bij. Haar exit was zo lullig. Daarbij vergeleken was de exit van Evelien de Bruijn normaal.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zit Paula Udondek er ook bij. Haar exit was zo lullig. Daarbij vergeleken was de exit van Evelien de Bruijn normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat lijkt me ook wel heel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je de mol bent want die gaat nooit naar huis!
Ik zou dat echt niet kunnen, haha. Wij hebben met een bedrijsuitje ook wel eens WIDM gedaan maar ik was zó blij dat ik niet de mol wasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel heel leuk om te doen.
Wat mooiquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto van een cumulonimbus met onweer.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Behalve in dit speciale jubileumseizoen, dan gaat ie als eerste naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |