MENDIEEEEEEEEEquote:
Goed! Bijna weekend! Ik krijg hoofdpijn van mijn werk deze week, dus dat komt als geroepen.quote:
Wat waar welkequote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:21 schreef Cee het volgende:
@:Guanabana ik ontdek dus net dat er een Hamilton podcast bestaat die al in 2016 begon en nu op aflevering 225 zit.
Ik las dit als een ingrediënt voor een Marokkaans gerecht ofzoquote:
Ik weet niet welke kandidaten er al gelekt zijn, ik zag alleen iets van Ron en Nikkie voorbij komen. Ron is wel leuk als ie nog een keer mee mag doen, hopelijk niet opnieuw de eerste afvaller.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:48 schreef Dave het volgende:
Van de gelekte kandidaten voor het WIDM jubileumseizoen word ik nog niet echt warm of koud.
Nikkie is vooral heel recent, maar ik snap het wel; zij moest ook eerder vertrekken ivm haar broertje toen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet welke kandidaten er al gelekt zijn, ik zag alleen iets van Ron en Nikkie voorbij komen. Ron is wel leuk als ie nog een keer mee mag doen, hopelijk niet opnieuw de eerste afvaller.
Nikkie hoeft van mij niet.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik las dit als een ingrediënt voor een Marokkaans gerecht ofzo
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet welke kandidaten er al gelekt zijn, ik zag alleen iets van Ron en Nikkie voorbij komen. Ron is wel leuk als ie nog een keer mee mag doen, hopelijk niet opnieuw de eerste afvaller.
Nikkie hoeft van mij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gehoopt op onbekenden.C’est Davie :o)
Waar?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:48 schreef Dave het volgende:
Van de gelekte kandidaten voor het WIDM jubileumseizoen word ik nog niet echt warm of koud.
Nouja we hebben geen garantie gehad dat ze er anders wel lang in had gezeten want ze zat bij haar exit niet op Merelquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nikkie is vooral heel recent, maar ik snap het wel; zij moest ook eerder vertrekken ivm haar broertje toen.
Ik denk dat ze ook wel kandidaten hebben willen benaderen die er heel vroeg uit lagen of door omstandigheden eerder moesten vertrekken.
Nikkie moest niet vertrekken, dat was haar eigen keuze. Wel heel begrijpelijk, maar alsnog een eigen keuze om de test slecht te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nikkie is vooral heel recent, maar ik snap het wel; zij moest ook eerder vertrekken ivm haar broertje toen.
Ik denk dat ze ook wel kandidaten hebben willen benaderen die er heel vroeg uit lagen of door omstandigheden eerder moesten vertrekken.
Dat klopt! Maar dan nog; dat zou wel een reden kunnen zijn geweest om haar weer te benaderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja we hebben geen garantie gehad dat ze er anders wel lang in had gezeten want ze zat bij haar exit niet op Merel
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:54 schreef Dave het volgende:
[..]Ja ik ook eigenlijk. Eens niet semi-BN’ers die vooral leuk in beeld willen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gehoopt op onbekenden.De Sahara is zonder meer erg droog.
Liesbeth Staats toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nikkie moest niet vertrekken, dat was haar eigen keuze. Wel heel begrijpelijk, maar alsnog een eigen keuze om de test slecht te maken.
Ik zou die ene die met die gebroken rug van een aantal seizoenen geleden wel erin willen hebben, alleen geen idee meer wie dat was.In het seizoen van Taeke iig.
Janine Abbring, drie jaar voor Taeke in het seizoen van Keesquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nikkie moest niet vertrekken, dat was haar eigen keuze. Wel heel begrijpelijk, maar alsnog een eigen keuze om de test slecht te maken.
Ik zou die ene die met die gebroken rug van een aantal seizoenen geleden wel erin willen hebben, alleen geen idee meer wie dat was.In het seizoen van Taeke iig.
Ja ik bedoel "moeten" ook niet dat ze gedwongen werd ofzo, meer dat het moest van haarzelf. En natuurlijk ga je ook niet vrolijk zo'n spel mee lopen spelen als je broertje is overleden; dat waren nogal omstandigheden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ik haal alweer seizoenen door elkaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Janine Abbring, drie jaar voor Taeke in het seizoen van Kees
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:54 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gehoopt op onbekenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbekenden had me ook het leukst geleken!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, dat zeker! Ook omdat ze echt een fan favourite was en mensen haar heel tof vonden. Daarom zou ik Peggy en Victor ook niet zo snappen in dat rijtjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar dan nog; dat zou wel een reden kunnen zijn geweest om haar weer te benaderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |