Shakiraquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:31 schreef Arizona het volgende:
Ik heb even aandachtig wat foto's van de man van Shakira bekeken maar ik ben er nog niet uit. Op sommige foto's is hij best lekker maar op andere weer totaal niet.
Snel uitloggen dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog een beller krijgt hoor
Ik vind 'm nogal een dommig mannetje maar hij is wel de grote baas bij de Davis Cup tegenwoordig, dat zou jij toch moeten waarderen!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:31 schreef Arizona het volgende:
Ik heb even aandachtig wat foto's van de man van Shakira bekeken maar ik ben er nog niet uit. Op sommige foto's is hij best lekker maar op andere weer totaal niet.
Oe, vrijkaartjesquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'm nogal een dommig mannetje maar hij is wel de grote baas bij de Davis Cup tegenwoordig, dat zou jij toch moeten waarderen!
Lekkerrrrr!! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga ook uitloggen, ik heb het dapper volgehouden vandaag vind ik! Lekker in de auto naar huis nu.
En vanavond eet ik.... PATAT OORLOG MET EEN KROKET
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga ook uitloggen, ik heb het dapper volgehouden vandaag vind ik! Lekker in de auto naar huis nu.
En vanavond eet ik.... PATAT OORLOG MET EEN KROKET
Ze was toch met die voetballer?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'm nogal een dommig mannetje maar hij is wel de grote baas bij de Davis Cup tegenwoordig, dat zou jij toch moeten waarderen!
Lucky that the balls are small and yellowquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze was toch met die voetballer?
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze was toch met die voetballer?
Aha, dat laatste wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]Gerard Pique.
Maar die is nu dus ook betrokken bij de Davis Cup.
In de ESF-SC leer je elke dag nieuwe dingen!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha, dat laatste wist ik niet.
Ja, dat blijkt. Wel fijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
In de ESF-SC leer je elke dag nieuwe dingen!
Oh jaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:05 schreef Em31 het volgende:
Heb een scherm bij mijn laptop gekocht en damn wat moet dat wennenineens alles zo groot
Nu moet je die dickpics even op ware grootte sturen ipv ingezoomd.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu moet je die dickpics even op ware grootte sturen ipv ingezoomd.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu moet je die dickpics even op ware grootte sturen ipv ingezoomd.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
WAT ZEG JE, ALLE LETTERS ZIJN INEENS ZO KLEIN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |