Je husband to be.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Bitterbal - serveerster Gevierendeelde Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Wie?!
Heel goed!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging door het slotje als ik jou moest quoten
Bedankt he naaier ...quote:
Posten door de slotjes,quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Posten door de slotjes,
Dat kunnen alleen de beste modjes
Moet ik nu ook allemaal onaardige dingen gaan schreeuwen en roepen dat ik de beste ben?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouwen houden van bad boys. Dit levert je badr-punten op!
Nee, je moet met een dure bak door haar straat cruisenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik nu ook allemaal onaardige dingen gaan schreeuwen en roepen dat ik de beste ben?
Die dure bak heb ik gelukkig alquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je moet met een dure bak door haar straat cruisen
Eens.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Posten door de slotjes,
Dat kunnen alleen de beste modjes
En niet te vergeten totaal corrupt zijn en hun macht schaamteloos misbruikenquote:
Dat blijkt maar eens te meer door het feit dat jij het bijna nooit doetquote:
Jamiroquai hard aan, sleeve nonchalant naar buiten laten hangen, dak open en ledverlichting bij de wielenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je moet met een dure bak door haar straat cruisen
gatverdamme johquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Gerbils in vieren delen, eerst even over zijn warme zachte buikje aaien zodat hij ontspant en dan de medische scalpel erin zodat je de kraaloogjes ziet doven, dit mag wel op het menu staan.
Dat moet ik nog even oefenenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En niet te vergeten totaal corrupt zijn en hun macht schaamteloos misbruiken
Keyword ledverlichtingquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jamiroquai hard aan, sleeve nonchalant naar buiten laten hangen, dak open en ledverlichting bij de wielen
Bobotiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren. Wat had je?
Doet me eraan denken dat ik morgen even zalm voor sashimi moet kopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht
O jee.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht
Knip wat?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
Wat is knipsaus?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
Hier hetzelfde. Ik hou me nog maar even wakker door hier mee te postenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht
Ah joh. Een half uurtjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht
Ziekjes?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Er stond een bord met bami. Maar geen zin in want niet fit. Het werd een schaaltje cruesli
Ja ik heb ook een flinke moot sashimi zalm.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik morgen even zalm voor sashimi moet kopen.
Gewerkt vandaag?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik hou me nog maar even wakker door hier mee te posten
Ah had er nog nooit van gehoord. Klinkt lekker ja!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.smulweb.nl/recepten/515684/Knipsaus
Is lekker.
Die had ik al eens opgeslagen van jou of van Fles om een keer te maken, Balkanprutje toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.smulweb.nl/recepten/515684/Knipsaus
Is lekker.
Is sashimi wel toegestaan voor mannen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een flinke moot sashimi zalm.
Doe wel altijd veel minder roomboter en wat minder van die pepertjes. En dan is het nog steeds best pittig.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah had er nog nooit van gehoord. Klinkt lekker ja!
Snij die met een samoeraizwaardquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is sashimi wel toegestaan voor mannen?
Van mij denk ik. Volgens mij Turks van origine. Heb ooit het recept opgeslagen van @Gert en eet het toch best regelmatig. Vind dat soort dingen ook gezellig eten, beetje dippen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik al eens opgeslagen van jou of van Fles om een keer te maken, Balkanprutje toch?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Picsquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Harpoen-pijl door de visboer heen schieten en er met zijn haring vandoor rennen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoi kwiwi, alles goed in Zwitserland?quote:
Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van mij denk ik. Volgens mij Turks van origine. Heb ooit het recept opgeslagen van @:Gert en eet het toch best regelmatig. Vind dat soort dingen ook gezellig eten, beetje dippen.
Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.quote:
Precies! Slowfood. Of bedenk ik die term net zelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi kwiwi, alles goed in Zwitserland?
Geloof dat ik dat welgeteld één keer heb gedaanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.
Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Oh hier is het wel zonnig, volgens mij was het wel heel de dag bewolkt, maar heb veel geslapen want had migraine.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Hier ook, volgens mij hebben we telkens een beetje hetzelfde weer!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ohja, pics van je nieuwe planten? Was voor op je balkon toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]heb voor het eerst in m'n leven planten gekocht en heb het druk met ze in leven houden
Hoe is het daar?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]heb voor het eerst in m'n leven planten gekocht en heb het druk met ze in leven houden
Hoe is het daar?
Dit is natuurlijk waardeloos zonder foto's.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.
Komt wel op het menu in chalet bergglück hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geloof dat ik dat welgeteld één keer heb gedaan
Kruising tussen finger- en slowfood.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies! Slowfood. Of bedenk ik die term net zelf.
Jammer dat we niet dezelfde bergen hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, volgens mij hebben we telkens een beetje hetzelfde weer!
^^quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk waardeloos zonder foto's.
Oh ja, moment.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, pics van je nieuwe planten? Was voor op je balkon toch?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel op het menu in chalet bergglück hoor
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel op het menu in chalet bergglück hoor
Laat zienquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.
Komt Johnnie lopend?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Tof!
Alles goed hier! Gisteren 1,5 meter-afstand BBQ bij vrienden en nu is vriend/Johnnie onderweg hierheen. Life = good
Nope, hoezo?quote:
🤮quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Tof!
Alles goed hier! Gisteren 1,5 meter-afstand BBQ bij vrienden en nu is vriend/Johnnie onderweg hierheen. Life = good
Ik vind het een zinnige maatregel, sorryquote:
Dat mag uiteraardquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het een zinnige maatregel, sorry
Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje inquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet erquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in.
Gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Ik maak de mayonaise altijd vers met het knapste kassameisje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vang mijn vissticks met een werphengelquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En waar kwamen ze voor?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend.
Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend.
Vanaf je catamaran?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vang mijn vissticks met een werphengel
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
[..]
Oh leuk! Ziet er zoveel knusser uit met al dat groen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn goulashsoep á la ex-schoonmoeder?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, samen met bitterballen en blokjes kaas voor de borrel
O ja, getver. Da’s niet lekker voor je weerstand.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sort of
Combinatie paar dagen weinig slaap en dan 8u in de natte sneeuw/koude wind staan..
Mijn mobiel vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Ochtendlijk bosstrompelen.
https://imgur.com/EGFCQTs
https://imgur.com/n0OfUu4
Leuk al die kleuren groen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Hmm, met van die stralen zonlicht gefilterd door het bladerdak zou het (nog) veel mooier zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook, ren daar regelmatig langs dus maak nog een keer foto's als de zon schijnt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, met van stralen zonlicht gefilterd door het bladerdak zou het veel mooier zijn
Hoezo dequote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LekkerDoet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk
[..]
een verkeersboete uit oostenrijk uit 2017.quote:
Kan wel kloppen, is beetje hetzelfde gebied.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LekkerDoet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk
Ja dat las ik inderdaad maar er stond dat als ie buiten in de schaduw staat het ook zou moeten kunnen. Als de bladeren op een gegeven moment wat geel beginnen te worden haal ik ze allebei binnen. Hopeliji is dat niet te laatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh leuk! Ziet er zoveel knusser uit met al dat groen.Is die in die gele pot niet ook een binnenplant?
Naja ze staan ook half binnen dus zal best goed gaan in de zomer.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, ren daar regelmatig langs dus maak nog een keer foto's als de zon schijnt.
Nou ja mooi, ik vond het mooi en ik moet toch een keer bewijzen dat ik van mijn zolderkamer af komquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Ah nu doet ie het wel, mooi hoor @:uitstraling
Die ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En mijn goulashsoep á la ex-schoonmoeder?
Leuk, met al die beekjes en vennetjesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, is beetje hetzelfde gebied.
Gedachtensmiley? Wat is dat?quote:
Oerbosserigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk, met al die beekjes en vennetjes
Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?quote:
Ik kan niet goed kokenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een veelzijdige kaart![]()
Ben jij een keukenprinses?
Ik wel maar ik heb een piemel en lijk op Brad Pitt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een veelzijdige kaart![]()
Ben jij een keukenprinses?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
Jij gaat te veel met Bitterbal omquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat te veel met Bitterbal om
Ok, maar snap je dat dat verwarrend is?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie ze op beide welquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie je die smileys ook op je computer of alleen mobiel? 🤔
Ja, dat zijn twee kwaliteiten die me minder trekkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel maar ik heb een piemel en lijk op Brad Pitt.
Nee?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, maar snap je dat dat verwarrend is?
Je weet dat die smiley dat niet betekent, meneer zonnetje-in-huis?quote:
Maar die smiley gebruik je eerder in andere situatie, zoals bijvoorbeeld:quote:
Hue hue trekkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zijn twee kwaliteiten die me minder trekken
Je moet er toch nog even over nadenken begrijp ik?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zijn twee kwaliteiten die me minder trekken
Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee afquote:
Hoe weet jij nou hoe ik kijk als ik ergens over nadenk?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die smiley gebruik je eerder in andere situatie, zoals bijvoorbeeld:
UitStraling post: ik heb mijn piemel geëlektrocuteerd toen ik mijn plasser in het broodrooster vrotte terwijl ik dacht en klamme tosti's.
Jouw reactie:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik kijk als ik ergens over nadenk?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet er toch nog even over nadenken begrijp ik?
Nou, ik was er vrij snel uitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet er toch nog even over nadenken begrijp ik?
Dit is echt een briljante discussiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die smiley gebruik je eerder in andere situatie, zoals bijvoorbeeld:
UitStraling post: ik heb mijn piemel geëlektrocuteerd toen ik mijn plasser in het broodrooster vrotte terwijl ik dacht aan klamme tosti's.
Jouw reactie:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blikdiscriminatie ditquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee af
Kloptquote:
Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee af
Nee dat is gewoon een expressie van jouw seksuele voorkeuren, dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.
Ik hou van jou mijn liefste![]()
Zie
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.
Ik hou van jou mijn liefste![]()
Zie
Nee johquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het wel want voor de rest van de mensheid is het een sip kijkende smiley.
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.quote:
Ja straksquote:
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Als ik geen zin heb reageer ik gewoon niet 😁quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Ja naja dezequote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?
Ik trap af: deze: 🤣
Woont UitStraling bij jou in het gebouw dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O, iemand in het gebouw wil met zijn Black ‘n Decker spelen. Dan ga ik even wandelen
Irritant ---->quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Sowieso al die websmileys, gewoon de normale gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is toch echt super duidelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
Ik zou daar maar niet meer aangehouden wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat.
Ja en dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet meer aangehouden worden
Vroeger werden die regelmatig weggescholden maar dat doen ze nog maar zelden, uit veel landen krijg je zelfs gewoon een Nederlandstalige brief zodat je het excuus 'ik snap de taal niet' ook niet meer kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat.
Waarom zou dat NIET hoeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
dequote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
Zit er geen verjaring op oid? Jij bent natuurlijk juridisch beter onderlegd dan de meesten hier..quote:
Nope. Beetje wat LTVDK zei. Vroegah kwam je er mee weg door 'm te blijven negeren. Tegenwoordig niet meer. En terecht wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zit er geen verjaring op oid? Jij bent natuurlijk juridisch beter onderlegd dan de meesten hier..
Als het NIET moet, waarom kwam de politie dan aan je deur?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het WEL moet, waarom sturen ze dan geen betaal dingetje?
Ja hoe dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het NIET moet, waarom kwam de politie dan aan je deur?
Jouw verantwoordelijkheid die boete te betalen.
Staat er niet een rekeningnummer ergens in de tekst? Dat had ik eens met een Duitse boete, heb de brief 2x moeten lezen om te vinden waar het geld naar overgemaakt moest worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het WEL moet, waarom sturen ze dan geen betaal dingetje?
Ps de agent zei, ik zou niet tekenen en niet betalen. Ik moest alleen de brief langbrengen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het NIET moet, waarom kwam de politie dan aan je deur?
Jouw verantwoordelijkheid die boete te betalen.
Dat is jouw verantwoordelijkheid. Of je leest de brief goed.quote:
Vind ik niet eigenlijk... Dubieus welquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ps de agent zei, ik zou niet tekenen en niet betalen. Ik moest alleen de brief langbrengen.
Ook mooie kerel.
Oh nu ik nog eens goed lees, begrijp ik dat dit de brief is waarin de zaak wordt overgedragen aan de officier van justitie Oost Nederland.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat er niet een rekeningnummer ergens in de tekst? Dat had ik eens met een Duitse boete, heb de brief 2x moeten lezen om te vinden waar het geld naar overgemaakt moest worden.
Oftewel er is eigenlijk niks aan de hand en je krijgt straks gewoon een girootje van het CJIB?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh nu ik nog eens goed lees, begrijp ik dat dit de brief is waarin de zaak wordt overgedragen aan de officier van justitie Oost Nederland.![]()
Dat word alsnog dokken dus.
Yep.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel er is eigenlijk niks aan de hand en je krijgt straks gewoon een girootje van het CJIB?
Staat bitterbal dadelijk giechelend en kontjeschuddende voor de deur.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yep.
En de hele buurt denkt dat ik een crimineel ben.
Wauw die kerk heb ik lang niet irl gezien zeg, laatste keer woonde ik nog in Dordt denk ikquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
6,4 km. En hier 10 minuten in vervoering staan luisteren naar de prachtige piano- en klarinetmuziek die in de Augustijnenkerk werd gespeeld![]()
[ afbeelding ]
Prachtig gebouw. En loei-oudquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wauw die kerk heb ik lang niet irl gezien zeg, laatste keer woonde ik nog in Dordt denk ik
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
6,4 km. En hier 10 minuten in vervoering staan luisteren naar de prachtige piano- en klarinetmuziek die in de Augustijnenkerk werd gespeeld![]()
[ afbeelding ]
Gegoogled. Mooi gebouwquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik ben meer van de metal en punk maar kan van zoiets op de juiste plek echt wel intens genieten.
Je hebt hier de Muzerije, middeleeuwse buitenbouw maar van binnen strak verbouwd, prachtig vind ik dat gebouw van binnen, heb daar een keer een halve avond gezeten om naar klassieke pianomuziek te luisteren, was ook een bloedmooie vrouw die pianiste dat scheelt
Veel plezier, Whisquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Johnnie is hier zowat nu, dus
Fijne avond/fijn weekend allen!
Twee jaar geleden kreeg ik kaartjes voor het Zwanenmeer in Sint-Petersburg in de opera daar, ik dacht huh waar moet ik daar nu weer mee maar achteraf vind ik dat iedereen een keer in zijn leven dat moet zien ook al geef je er niks om, tering wat mooi en die ambiancequote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gegoogled. Mooi gebouw![]()
Ja, ik ben ook weleens bij een Bachconcert geweest in de Grote Kerk van Dordrecht. Maar daar leek geen einde aan te komen
Ambiance speelt zo ontzettend mee bij dat soort dingen. Ik heb ook niet veel met klassieke muziek maar kan er ook zo intens van genieten in de juiste ambiance. Ik wil ook altijd nog zo graag een keer naar een opera in een buitenlandse stad in een oud opera gebouw. Helaas loopt het altijd zo dat het me nog nooit gelukt is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee jaar geleden kreeg ik kaartjes voor het Zwanenmeer in Sint-Petersburg in de opera daar, ik dacht huh waar moet ik daar nu weer mee maar achteraf vind ik dat iedereen een keer in zijn leven dat moet zien ook al geef je er niks om, tering wat mooi en die ambiance
Ja ik denk daar zelf ook nooit zo snel aan maar is echt een aanrader joh, je proeft gewoon de eeuwen en de sfeer, was er gewoon even ontdaan van.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ambiance speelt zo ontzettend mee bij dat soort dingen. Ik heb ook niet veel met klassieke muziek maar kan er ook zo intens van genieten in de juiste ambiance. Ik wil ook altijd nog zo graag een keer naar een opera in een buitenlandse stad in een oud opera gebouw. Helaas loopt het altijd zo dat het me nog nooit gelukt is.
Was in Budapest dacht ik, dat ik wel een rondleiding heb gedaan en dat er dan in de hal een kort optreden was van een opera zangeres. Moest echt mijn best doen om niet te huilen van hoe mooi ik het vond.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik denk daar zelf ook nooit zo snel aan maar is echt een aanrader joh, je proeft gewoon de eeuwen en de sfeer, was er gewoon even ontdaan van.
@Budapestenaar heeft vast een idee waar dat was?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was in Budapest dacht ik, dat ik wel een rondleiding heb gedaan en dat er dan in de hal een kort optreden was van een opera zangeres. Moest echt mijn best doen om niet te huilen van hoe mooi ik het vond.
Sint-Petersburgquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee jaar geleden kreeg ik kaartjes voor het Zwanenmeer in Sint-Petersburg in de opera daar, ik dacht huh waar moet ik daar nu weer mee maar achteraf vind ik dat iedereen een keer in zijn leven dat moet zien ook al geef je er niks om, tering wat mooi en die ambiance
Even luisteron.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Gevonden!Het stuk waar ik in vervoering naar stond te luisteren begint op 53.30 minuten. Echt, zo mooi
https://www.facebook.com/(...)os/3278041338897042/
Zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:budapestenaar heeft vast een idee waar dat was?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:budapestenaar heeft vast een idee waar dat was?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Volgens mij hebben we dat toen ook besproken in het budapest topic.
Jaquote:
Ik ga na corona nog meer reizen dan voor corona, gewoon omdat ik het wilquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaIk ga dit onthouden voor post-corona. Lijkt me heerlijk om een uurtje te luisteren in de kerk.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
Goedenavond
Ik moet straks nog wat plamuren, maar nu even zin in dom chillen
Brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
Hoi!
Tevens is de warmgerookte forelsalade van de AH echt bremzout
Heb ik me ook wel eens in vergist jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
Hoi!
Tevens is de warmgerookte forelsalade van de AH echt bremzout
Ja debiel zout gewoonquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik me ook wel eens in vergist ja![]()
Schaf Netflix aan danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Werkelijk, ieder reclamespotje heeft iets met Corona
Goed voornemen. Ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga na corona nog meer reizen dan voor corona, gewoon omdat ik het wil
Rood!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Tering deze zonsondergang is ook wel erg prachtig
Ga mee naar Berlijn dan jonguh!quote:
Heb ik al maar dat staat niet exclusief op, sterker nog als ik er wekelijks 1x naar kijk gemiddeld is het veelquote:
Hier is het al donker aan het wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Tering deze zonsondergang is ook wel erg prachtig
Die zou gelijk het kutje van de overbuurvrouw bespotelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Rood!
Marco Borsato zou erbij in huilen uitbarsten!
Ik kijk nooit meer tv, op persconferenties na geloof ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik al maar dat staat niet exclusief op, sterker nog als ik er wekelijks 1x naar kijk gemiddeld is het veel
Walgelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou gelijk het kutje van de overbuurvrouw bespotelen.
Ik ben gewoon geen serie /film kijkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer tv, op persconferenties na geloof ik.
Heerlijk, nul reclameleed
Met ons ga je waanzinnige dingen belevenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond Berlijn wel tof, maar ik weet niet of ik het nog een keer wil zien
Lijkt me verschrikkelijkquote:
Gewoon eens voorstellen joh!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee
Ben geen @:uitstraling
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Met ons ga je waanzinnige dingen beleven
Miauw kan briljante tours geven, ik doe extra informatief commentaar erbij (niet gezegd dat de informatie klopt), we gaan taart en worst eten en louche dreadlocks met zwerfhonden uitlachen en door de straten rennen lachend als kleuters
![]()
Tevens is sociaal aansluiten niet verplicht
Eentje ken ik net baas.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk
Één ook al, maar ok
quote:
Ik voel me nu al het muurbloempje van de groep en we zijn nog niet eens vertrokken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Een literaire wandeling op niveau is ook mogelijk?
Poeh wel overleefd dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben ooit wel eens over swingen enzo begonnen
Keer tot drie gekomen, drie Spaanse vrouwen die me in dronken staat ontvoerden uit een kroeg, had het er maar druk meequote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er tegelijk geprobeerd dan?
Een showtje GHB lost al je problemen opquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me nu al het muurbloempje van de groep en we zijn nog niet eens vertrokken.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Troost je, jij bent in ieder geval uitgenodigd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me nu al het muurbloempje van de groep en we zijn nog niet eens vertrokken.
Arme Budaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Een showtje GHB lost al je problemen op
Plus het David Hasselhoffmuseum
Ik snap niet dat Ilse van de Appie met blote handen de appels aanraakt. Okee, ze zal ze heus wel ontsmet hebben van te voren maar tochquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Werkelijk, ieder reclamespotje heeft iets met Corona
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Troost je, jij bent in ieder geval uitgenodigd.
Mooi.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
Kreeg net deze in mijn Whatsapp![]()
[ afbeelding ]
Middelburg
Keer naar die tent van onze nachtelijke Belgische seksuitbater gaan "zo schat we gaan over de grens uit eten"quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet heel indrukwekkend uitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Een showtje GHB lost al je problemen op
Plus het David Hasselhoffmuseum
Daar was ik een jaar terug nog, lang weekend Zeeland Hemelvaart 2019quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
Kreeg net deze in mijn Whatsapp![]()
[ afbeelding ]
Middelburg
Uitstekend buffet daar! Oh ja, trek even dat rode broekje aan vandaagquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer naar die tent van onze nachtelijke Belgische seksuitbater gaan "zo schat we gaan over de grens uit eten"
Ik voel me wel vereerdquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Troost je, jij bent in ieder geval uitgenodigd.
Volgens mij is die meer van de zweepjes en tepelklemmen tegenwoordig, geen normale parenclub meerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer naar die tent van onze nachtelijke Belgische seksuitbater gaan "zo schat we gaan over de grens uit eten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |