quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.
Ik hou van jou mijn liefste![]()
Zie
Nee johquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het wel want voor de rest van de mensheid is het een sip kijkende smiley.
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.quote:
Ja straksquote:
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Als ik geen zin heb reageer ik gewoon niet 😁quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Ja naja dezequote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?
Ik trap af: deze: 🤣
Woont UitStraling bij jou in het gebouw dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O, iemand in het gebouw wil met zijn Black ‘n Decker spelen. Dan ga ik even wandelen
Irritant ---->quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?
Ik trap af: deze: 🤣
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?
Ik trap af: deze: 🤣
Sowieso al die websmileys, gewoon de normale gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?
Ik trap af: deze: 🤣
Dat is toch echt super duidelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
Ik zou daar maar niet meer aangehouden wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat.
Ja en dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet meer aangehouden worden
Vroeger werden die regelmatig weggescholden maar dat doen ze nog maar zelden, uit veel landen krijg je zelfs gewoon een Nederlandstalige brief zodat je het excuus 'ik snap de taal niet' ook niet meer kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat.
Waarom zou dat NIET hoeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat.
dequote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
Zit er geen verjaring op oid? Jij bent natuurlijk juridisch beter onderlegd dan de meesten hier..quote:
Nope. Beetje wat LTVDK zei. Vroegah kwam je er mee weg door 'm te blijven negeren. Tegenwoordig niet meer. En terecht wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zit er geen verjaring op oid? Jij bent natuurlijk juridisch beter onderlegd dan de meesten hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |