abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193261940
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee af :P
Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.

Ik hou van jou mijn liefste :r

Zie :)
graag verwijderen
pi_193261948
Kan iemand alle smiley op een rij zetten met de bijhorende stemming?
Wel zonduidelijk ☀
Vakman pur sang
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:24 #178
169210 liesje1979
pi_193261949
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee? :{
Is het wel want voor de rest van de mensheid is het een sip kijkende smiley.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:34 #179
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261953
Hoe gaat het op je bergen @kwiwi?
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:41 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261955
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.

Ik hou van jou mijn liefste :r

Zie :)
Nee dat is gewoon een expressie van jouw seksuele voorkeuren, dat is iets heel anders.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:45 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.

Ik hou van jou mijn liefste :r

Zie :)
8)7
Nee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:57 #182
169210 liesje1979
pi_193261959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

:)
Ga weg.
pi_193261960
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Is het wel want voor de rest van de mensheid is het een sip kijkende smiley.
Nee joh :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:58 #184
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261961
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dat is ook altijd een aparte reactie :)
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:08:29 #185
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261971
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ga weg.
Ja straks :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:08:58 #186
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261974
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Heb je helemaal gelijk in :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:09:03 #187
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261977
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Als ik geen zin heb reageer ik gewoon niet 😁
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261986
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Vakman pur sang
pi_193261988
:)
graag verwijderen
pi_193261994
O, iemand in het gebouw wil met zijn Black ‘n Decker spelen. Dan ga ik even wandelen :W

:{
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 20:09:48 #191
169210 liesje1979
pi_193261997
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Ja naja deze :) dus.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:01 #192
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O, iemand in het gebouw wil met zijn Black ‘n Decker spelen. Dan ga ik even wandelen :W

:{
Woont UitStraling bij jou in het gebouw dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193262004
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Irritant ----> ;)
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:12 #194
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193262007
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
B-) (8> deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:31 #195
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262011
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Sowieso al die websmileys, gewoon de normale gebruiken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:57 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262019
Dit is mijn favoriete smiley |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193262021
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

B-) (8> deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
Dat is toch echt super duidelijk :{
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:11:20 #198
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262023
[quote]1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

[quote] sommigen trekken ;) slecht
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:11:45 #199
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262029
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Dit is mijn favoriete smiley |:)
Best nieuw toch die
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193262048
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat. :')
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')