Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee af
Nee dat is gewoon een expressie van jouw seksuele voorkeuren, dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.
Ik hou van jou mijn liefste![]()
Zie
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.
Ik hou van jou mijn liefste![]()
Zie
Nee johquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het wel want voor de rest van de mensheid is het een sip kijkende smiley.
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.quote:
Ja straksquote:
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Als ik geen zin heb reageer ik gewoon niet 😁quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Ja naja dezequote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?
Ik trap af: deze: 🤣
Woont UitStraling bij jou in het gebouw dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O, iemand in het gebouw wil met zijn Black ‘n Decker spelen. Dan ga ik even wandelen
Irritant ---->quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?
Ik trap af: deze: 🤣
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?
Ik trap af: deze: 🤣
Sowieso al die websmileys, gewoon de normale gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?
Ik trap af: deze: 🤣
Dat is toch echt super duidelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |