abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:46:25 #101
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261582
@liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-







Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:15 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:+
Grapjas :6 :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:41 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:47 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261606
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Ziet er ^O^ uit!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:54 #105
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261609
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y

Dat wordt de signature dish?
Ja, samen met bitterballen en blokjes kaas voor de borrel :+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:48:00 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261614
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:48:06 #107
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261615
Sinds wanneer is Anita Meyer een BOA?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261623
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Gezellig :Y
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:50:04 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
Sinds wanneer is Anita Meyer een BOA?
Vsnwaar de vraag?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261649
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend. :o
Vakman pur sang
pi_193261654
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
Ik maak de mayonaise altijd vers met het knapste kassameisje.
graag verwijderen
pi_193261657
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
Ik vang mijn vissticks met een werphengel :+
pi_193261658
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ziekjes?
Sort of

Combinatie paar dagen weinig slaap en dan 8u in de natte sneeuw/koude wind staan..
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:50:37 #114
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261660
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend. :o
En waar kwamen ze voor?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261666
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend. :o
Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:08 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik vang mijn vissticks met een werphengel :+
Vanaf je catamaran?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:18 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261670
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:19 #118
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261671
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
_O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:32 #119
169210 liesje1979
pi_193261676
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Oh leuk! Ziet er zoveel knusser uit met al dat groen. :Y Is die in die gele pot niet ook een binnenplant? :@ Naja ze staan ook half binnen dus zal best goed gaan in de zomer.
pi_193261680
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja, samen met bitterballen en blokjes kaas voor de borrel :+
En mijn goulashsoep á la ex-schoonmoeder? :P
pi_193261695
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Sort of

Combinatie paar dagen weinig slaap en dan 8u in de natte sneeuw/koude wind staan..
O ja, getver. Da’s niet lekker voor je weerstand. :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:52:59 #122
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261696
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:

[..]

_O-
En daar is onze architect ook weer *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261697
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:54:20 #124
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261710
quote:
Mijn mobiel vindt dit niet leuk :o
Same shit, different day
SC hopper present
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:54:42 #125
169210 liesje1979
pi_193261719
quote:
Leuk al die kleuren groen.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:54:53 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261723
quote:
Hmm, met van die stralen zonlicht gefilterd door het bladerdak zou het (nog) veel mooier zijn :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261735
quote:
Lekker :Y Doet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk :{
pi_193261744
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hmm, met van stralen zonlicht gefilterd door het bladerdak zou het veel mooier zijn :Y
Ja dat dacht ik dus ook, ren daar regelmatig langs dus maak nog een keer foto's als de zon schijnt.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:15 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lekker :Y Doet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk :{
Hoezo de :{ :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261747
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
:D sorry burgemeester
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En waar kwamen ze voor?
een verkeersboete uit oostenrijk uit 2017. _O-
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:29 #131
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261752
Ah nu doet ie het wel, mooi hoor @UitStraling
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261754
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lekker :Y Doet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk :{
Kan wel kloppen, is beetje hetzelfde gebied.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:54 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261756
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh leuk! Ziet er zoveel knusser uit met al dat groen. :Y Is die in die gele pot niet ook een binnenplant? :@ Naja ze staan ook half binnen dus zal best goed gaan in de zomer.
Ja dat las ik inderdaad maar er stond dat als ie buiten in de schaduw staat het ook zou moeten kunnen. Als de bladeren op een gegeven moment wat geel beginnen te worden haal ik ze allebei binnen. Hopeliji is dat niet te laat :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:57 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261757
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook, ren daar regelmatig langs dus maak nog een keer foto's als de zon schijnt.
^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261766
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Ah nu doet ie het wel, mooi hoor @:uitstraling
Nou ja mooi, ik vond het mooi en ik moet toch een keer bewijzen dat ik van mijn zolderkamer af kom :)
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:57:35 #136
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261767
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

En mijn goulashsoep á la ex-schoonmoeder? :P
Die ook :Y
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261772
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoezo de :{ :?
Dat is mijn gedachtensmiley :{
pi_193261781
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kan wel kloppen, is beetje hetzelfde gebied.
Leuk, met al die beekjes en vennetjes _O_
pi_193261793
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die ook :Y
Dat wordt een veelzijdige kaart _O_

Ben jij een keukenprinses?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:59:19 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is mijn gedachtensmiley :{
Gedachtensmiley? Wat is dat?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Leuk, met al die beekjes en vennetjes _O_
Oerbosserig :)
graag verwijderen
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:00:12 #142
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is mijn gedachtensmiley :{
Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193261814
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gedachtensmiley? Wat is dat?
Als ik ergens over nadenk of zo :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2020 20:00:39 ]
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:00:38 #144
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261816
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat wordt een veelzijdige kaart _O_

Ben jij een keukenprinses?
Ik kan niet goed koken :@ Maar wel bakken!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261821
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat wordt een veelzijdige kaart _O_

Ben jij een keukenprinses?
Ik wel maar ik heb een piemel en lijk op Brad Pitt.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:00:54 #146
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261823
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261826
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gedachtensmiley? Wat is dat?
Er zijn ook mensen die nadenken.
Vakman pur sang
pi_193261828
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
Jij gaat te veel met Bitterbal om :{w
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:01:26 #149
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jij gaat te veel met Bitterbal om :{w
:@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:01:31 #150
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261834
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als ik ergens over nadenk of zo :{
🤔
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:01:40 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261836
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als ik ergens over nadenk of zo :{
Ok, maar snap je dat dat verwarrend is?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:02:10 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261843
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261846
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik kan niet goed koken :@ Maar wel bakken!
_O_ Elke dag kaffee und kuchen :9
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:02:18 #154
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261849
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

🤔
Zie je die smileys ook op je computer of alleen mobiel? 🤔
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261851
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]

:@
Wel romantisch, Bonnie en Clyde.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:02:29 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261852
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

🤔
Veeeeel beter :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:03:08 #157
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261864
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zie je die smileys ook op je computer of alleen mobiel? 🤔
Ik zie ze op beide wel
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261865
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik wel maar ik heb een piemel en lijk op Brad Pitt.
Ja, dat zijn twee kwaliteiten die me minder trekken :{
pi_193261869
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, maar snap je dat dat verwarrend is?
Nee? :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:03:29 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261872
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die nadenken.
Je weet dat die smiley dat niet betekent, meneer zonnetje-in-huis?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:03:43 #161
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261875
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als ik ergens over nadenk of zo :{
Maar die smiley gebruik je eerder in andere situatie, zoals bijvoorbeeld:

UitStraling post: ik heb mijn piemel geëlektrocuteerd toen ik mijn plasser in het broodrooster vrotte terwijl ik dacht aan klamme tosti's.
Jouw reactie: :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:03:49 #162
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261880
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, dat zijn twee kwaliteiten die me minder trekken :{
Hue hue trekken
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:04:01 #163
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261883
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, dat zijn twee kwaliteiten die me minder trekken :{
Je moet er toch nog even over nadenken begrijp ik? :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:04:10 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261887
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee? :{
Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee af :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261897
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Maar die smiley gebruik je eerder in andere situatie, zoals bijvoorbeeld:

UitStraling post: ik heb mijn piemel geëlektrocuteerd toen ik mijn plasser in het broodrooster vrotte terwijl ik dacht en klamme tosti's.
Jouw reactie: :{
Hoe weet jij nou hoe ik kijk als ik ergens over nadenk? :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:05:01 #166
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261899
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou hoe ik kijk als ik ergens over nadenk? :{
:{
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261900
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je moet er toch nog even over nadenken begrijp ik? :D
_O-
graag verwijderen
pi_193261903
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je moet er toch nog even over nadenken begrijp ik? :D
Nou, ik was er vrij snel uit :D
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:05:16 #169
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou hoe ik kijk als ik ergens over nadenk? :{
Dit is echt een briljante discussie :D _O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:05:18 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261907
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Maar die smiley gebruik je eerder in andere situatie, zoals bijvoorbeeld:

UitStraling post: ik heb mijn piemel geëlektrocuteerd toen ik mijn plasser in het broodrooster vrotte terwijl ik dacht aan klamme tosti's.
Jouw reactie: :{
_O-
Pcies :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:05:19 #171
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261910
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou hoe ik kijk als ik ergens over nadenk? :{
:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193261917
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee af :P
Blikdiscriminatie dit :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:06:09 #173
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

:)
Dat is ook altijd een aparte reactie :)
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:06:20 #174
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dat is ook altijd een aparte reactie :)
Klopt :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:06:50 #175
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261939
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Klopt :)
:)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261940
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee af :P
Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.

Ik hou van jou mijn liefste :r

Zie :)
graag verwijderen
pi_193261948
Kan iemand alle smiley op een rij zetten met de bijhorende stemming?
Wel zonduidelijk ☀
Vakman pur sang
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:24 #178
169210 liesje1979
pi_193261949
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee? :{
Is het wel want voor de rest van de mensheid is het een sip kijkende smiley.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:34 #179
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261953
Hoe gaat het op je bergen @kwiwi?
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:41 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261955
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.

Ik hou van jou mijn liefste :r

Zie :)
Nee dat is gewoon een expressie van jouw seksuele voorkeuren, dat is iets heel anders.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:45 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.

Ik hou van jou mijn liefste :r

Zie :)
8)7
Nee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:57 #182
169210 liesje1979
pi_193261959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

:)
Ga weg.
pi_193261960
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Is het wel want voor de rest van de mensheid is het een sip kijkende smiley.
Nee joh :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:58 #184
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261961
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dat is ook altijd een aparte reactie :)
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:08:29 #185
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261971
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ga weg.
Ja straks :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:08:58 #186
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261974
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Heb je helemaal gelijk in :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:09:03 #187
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261977
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Als ik geen zin heb reageer ik gewoon niet 😁
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261986
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Vakman pur sang
pi_193261988
:)
graag verwijderen
pi_193261994
O, iemand in het gebouw wil met zijn Black ‘n Decker spelen. Dan ga ik even wandelen :W

:{
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 20:09:48 #191
169210 liesje1979
pi_193261997
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Ja naja deze :) dus.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:01 #192
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O, iemand in het gebouw wil met zijn Black ‘n Decker spelen. Dan ga ik even wandelen :W

:{
Woont UitStraling bij jou in het gebouw dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193262004
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Irritant ----> ;)
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:12 #194
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193262007
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
B-) (8> deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:31 #195
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262011
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Sowieso al die websmileys, gewoon de normale gebruiken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:57 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262019
Dit is mijn favoriete smiley |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193262021
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

B-) (8> deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
Dat is toch echt super duidelijk :{
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:11:20 #198
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262023
[quote]1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

[quote] sommigen trekken ;) slecht
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:11:45 #199
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262029
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Dit is mijn favoriete smiley |:)
Best nieuw toch die
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193262048
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat. :')
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')