abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:34:07 #61
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261365
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Pics :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Harpoen-pijl door de visboer heen schieten en er met zijn haring vandoor rennen.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:35:22 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261387
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
_O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:35:36 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261389
Goedenavond :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:36:03 #65
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261394
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedenavond :W
Hoihoi :W
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261396
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Pics :D
Volgende keer :Y
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:36:31 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261404
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hoihoi :W
Hoi kwiwi, alles goed in Zwitserland?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:36:45 #68
169210 liesje1979
pi_193261409
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Volgende keer :Y
Geen wandeling vanavond?
pi_193261410
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Van mij denk ik. Volgens mij Turks van origine. Heb ooit het recept opgeslagen van @:Gert en eet het toch best regelmatig. Vind dat soort dingen ook gezellig eten, beetje dippen.
Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.
graag verwijderen
pi_193261411
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedenavond :W
Whis :W
pi_193261420
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Geen wandeling vanavond?
Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:38:12 #72
169210 liesje1979
pi_193261421
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.
Precies! Slowfood. Of bedenk ik die term net zelf. :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:38:23 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Whis :W
Buda :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:38:39 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261426
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoi kwiwi, alles goed in Zwitserland?
:Y heb voor het eerst in m'n leven planten gekocht en heb het druk met ze in leven houden :D Hoe is het daar?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261427
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.
Geloof dat ik dat welgeteld één keer heb gedaan :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:38:43 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261430
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Hier schijnt de zon :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:39:00 #77
169210 liesje1979
pi_193261436
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Oh hier is het wel zonnig, volgens mij was het wel heel de dag bewolkt, maar heb veel geslapen want had migraine.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:39:34 #78
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261441
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Hier ook, volgens mij hebben we telkens een beetje hetzelfde weer!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261448
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.
graag verwijderen
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:39:49 #80
169210 liesje1979
pi_193261449
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:Y heb voor het eerst in m'n leven planten gekocht en heb het druk met ze in leven houden :D Hoe is het daar?
Ohja, pics van je nieuwe planten? Was voor op je balkon toch?
pi_193261451
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hier schijnt de zon :N
Hmm. Dan zal het hier ook wel gaan opklaren :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:40:10 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261452
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:Y heb voor het eerst in m'n leven planten gekocht en heb het druk met ze in leven houden :D Hoe is het daar?
:D Tof!

Alles goed hier! Gisteren 1,5 meter-afstand BBQ bij vrienden en nu is vriend/Johnnie onderweg hierheen. Life = good O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:40:35 #83
169210 liesje1979
pi_193261456
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.
Dit is natuurlijk waardeloos zonder foto's.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:40:42 #84
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Geloof dat ik dat welgeteld één keer heb gedaan :{
Komt wel op het menu in chalet bergglück hoor :@
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261464
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Precies! Slowfood. Of bedenk ik die term net zelf. :')
Kruising tussen finger- en slowfood.
graag verwijderen
pi_193261467
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hier ook, volgens mij hebben we telkens een beetje hetzelfde weer!
Jammer dat we niet dezelfde bergen hebben :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:41:09 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261475
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk waardeloos zonder foto's.
^^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:41:21 #88
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261480
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ohja, pics van je nieuwe planten? Was voor op je balkon toch?
Oh ja, moment.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261482
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Komt wel op het menu in chalet bergglück hoor :@
:Y

Dat wordt de signature dish?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:41:50 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261488
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Komt wel op het menu in chalet bergglück hoor :@
:D ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')