abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:38:43 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261430
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Hier schijnt de zon :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:39:00 #77
169210 liesje1979
pi_193261436
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Oh hier is het wel zonnig, volgens mij was het wel heel de dag bewolkt, maar heb veel geslapen want had migraine.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:39:34 #78
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261441
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Hier ook, volgens mij hebben we telkens een beetje hetzelfde weer!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261448
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.
graag verwijderen
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:39:49 #80
169210 liesje1979
pi_193261449
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:Y heb voor het eerst in m'n leven planten gekocht en heb het druk met ze in leven houden :D Hoe is het daar?
Ohja, pics van je nieuwe planten? Was voor op je balkon toch?
pi_193261451
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hier schijnt de zon :N
Hmm. Dan zal het hier ook wel gaan opklaren :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:40:10 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261452
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:Y heb voor het eerst in m'n leven planten gekocht en heb het druk met ze in leven houden :D Hoe is het daar?
:D Tof!

Alles goed hier! Gisteren 1,5 meter-afstand BBQ bij vrienden en nu is vriend/Johnnie onderweg hierheen. Life = good O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:40:35 #83
169210 liesje1979
pi_193261456
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.
Dit is natuurlijk waardeloos zonder foto's.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:40:42 #84
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Geloof dat ik dat welgeteld één keer heb gedaan :{
Komt wel op het menu in chalet bergglück hoor :@
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261464
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Precies! Slowfood. Of bedenk ik die term net zelf. :')
Kruising tussen finger- en slowfood.
graag verwijderen
pi_193261467
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hier ook, volgens mij hebben we telkens een beetje hetzelfde weer!
Jammer dat we niet dezelfde bergen hebben :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:41:09 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261475
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk waardeloos zonder foto's.
^^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:41:21 #88
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261480
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ohja, pics van je nieuwe planten? Was voor op je balkon toch?
Oh ja, moment.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261482
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Komt wel op het menu in chalet bergglück hoor :@
:Y

Dat wordt de signature dish?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:41:50 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261488
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Komt wel op het menu in chalet bergglück hoor :@
:D ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.
Laat zien _O_
pi_193261524
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:D Tof!

Alles goed hier! Gisteren 1,5 meter-afstand BBQ bij vrienden en nu is vriend/Johnnie onderweg hierheen. Life = good O+
Komt Johnnie lopend?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:44:21 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261541
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Komt Johnnie lopend?
Nope, hoezo? :D
Owh wacht.. Johnnie Walker :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261546
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:D Tof!

Alles goed hier! Gisteren 1,5 meter-afstand BBQ bij vrienden en nu is vriend/Johnnie onderweg hierheen. Life = good O+
🤮
Zonder wrijving geen glans
pi_193261549
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nope, hoezo? :D
Gezien zijn achternaam :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:45:15 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261561
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

🤮
Ik vind het een zinnige maatregel, sorry :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

🤮
Rustig nou.
pi_193261566
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind het een zinnige maatregel, sorry :*
Dat mag uiteraard
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:45:47 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261567
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Gezien zijn achternaam :P
Had al geëdit :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261578
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Had al geëdit :P
:+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')