Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Oh hier is het wel zonnig, volgens mij was het wel heel de dag bewolkt, maar heb veel geslapen want had migraine.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Hier ook, volgens mij hebben we telkens een beetje hetzelfde weer!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
Ohja, pics van je nieuwe planten? Was voor op je balkon toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]heb voor het eerst in m'n leven planten gekocht en heb het druk met ze in leven houden
Hoe is het daar?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]heb voor het eerst in m'n leven planten gekocht en heb het druk met ze in leven houden
Hoe is het daar?
Dit is natuurlijk waardeloos zonder foto's.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.
Komt wel op het menu in chalet bergglück hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geloof dat ik dat welgeteld één keer heb gedaan
Kruising tussen finger- en slowfood.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies! Slowfood. Of bedenk ik die term net zelf.
Jammer dat we niet dezelfde bergen hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, volgens mij hebben we telkens een beetje hetzelfde weer!
^^quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk waardeloos zonder foto's.
Oh ja, moment.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, pics van je nieuwe planten? Was voor op je balkon toch?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel op het menu in chalet bergglück hoor
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel op het menu in chalet bergglück hoor
Laat zienquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen al vroeg in de bossen en het was bewolkt dus ik dacht nou jammer dat de zon niet schijnt voor wat ik hier tegen kom maar die foto's zijn wel erg feeëriek geworden.
Komt Johnnie lopend?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Tof!
Alles goed hier! Gisteren 1,5 meter-afstand BBQ bij vrienden en nu is vriend/Johnnie onderweg hierheen. Life = good
Nope, hoezo?quote:
🤮quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Tof!
Alles goed hier! Gisteren 1,5 meter-afstand BBQ bij vrienden en nu is vriend/Johnnie onderweg hierheen. Life = good
Ik vind het een zinnige maatregel, sorryquote:
Dat mag uiteraardquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het een zinnige maatregel, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |