abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193261278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ah joh. Een half uurtje ;)
Nee }:|
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:28:33 #52
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261279
quote:
Ah had er nog nooit van gehoord. Klinkt lekker ja!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261285
quote:
Die had ik al eens opgeslagen van jou of van Fles om een keer te maken, Balkanprutje toch?
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:29:10 #54
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Gewerkt vandaag?
:Y
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261291
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja ik heb ook een flinke moot sashimi zalm.
Is sashimi wel toegestaan voor mannen? :P
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:29:42 #56
169210 liesje1979
pi_193261302
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ah had er nog nooit van gehoord. Klinkt lekker ja!
Doe wel altijd veel minder roomboter en wat minder van die pepertjes. En dan is het nog steeds best pittig.
pi_193261307
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Is sashimi wel toegestaan voor mannen? :P
Snij die met een samoeraizwaard :@
graag verwijderen
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:31:25 #58
169210 liesje1979
pi_193261322
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die had ik al eens opgeslagen van jou of van Fles om een keer te maken, Balkanprutje toch?
Van mij denk ik. Volgens mij Turks van origine. Heb ooit het recept opgeslagen van @Gert en eet het toch best regelmatig. Vind dat soort dingen ook gezellig eten, beetje dippen.
pi_193261324
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Snij die met een samoeraizwaard :@
Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:32:25 #60
169210 liesje1979
pi_193261332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
:D
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:34:07 #61
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261365
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Pics :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Harpoen-pijl door de visboer heen schieten en er met zijn haring vandoor rennen.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:35:22 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261387
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
_O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:35:36 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261389
Goedenavond :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:36:03 #65
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261394
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedenavond :W
Hoihoi :W
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261396
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Pics :D
Volgende keer :Y
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:36:31 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261404
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hoihoi :W
Hoi kwiwi, alles goed in Zwitserland?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:36:45 #68
169210 liesje1979
pi_193261409
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Volgende keer :Y
Geen wandeling vanavond?
pi_193261410
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Van mij denk ik. Volgens mij Turks van origine. Heb ooit het recept opgeslagen van @:Gert en eet het toch best regelmatig. Vind dat soort dingen ook gezellig eten, beetje dippen.
Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.
graag verwijderen
pi_193261411
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedenavond :W
Whis :W
pi_193261420
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Geen wandeling vanavond?
Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:38:12 #72
169210 liesje1979
pi_193261421
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.
Precies! Slowfood. Of bedenk ik die term net zelf. :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:38:23 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Whis :W
Buda :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:38:39 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261426
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoi kwiwi, alles goed in Zwitserland?
:Y heb voor het eerst in m'n leven planten gekocht en heb het druk met ze in leven houden :D Hoe is het daar?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261427
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.
Geloof dat ik dat welgeteld één keer heb gedaan :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')