Ah had er nog nooit van gehoord. Klinkt lekker ja!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.smulweb.nl/recepten/515684/Knipsaus
Is lekker.
Die had ik al eens opgeslagen van jou of van Fles om een keer te maken, Balkanprutje toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.smulweb.nl/recepten/515684/Knipsaus
Is lekker.
quote:
Is sashimi wel toegestaan voor mannen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een flinke moot sashimi zalm.
Doe wel altijd veel minder roomboter en wat minder van die pepertjes. En dan is het nog steeds best pittig.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah had er nog nooit van gehoord. Klinkt lekker ja!
Snij die met een samoeraizwaardquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is sashimi wel toegestaan voor mannen?
Van mij denk ik. Volgens mij Turks van origine. Heb ooit het recept opgeslagen van @Gert en eet het toch best regelmatig. Vind dat soort dingen ook gezellig eten, beetje dippen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik al eens opgeslagen van jou of van Fles om een keer te maken, Balkanprutje toch?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Picsquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Harpoen-pijl door de visboer heen schieten en er met zijn haring vandoor rennen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Hoihoiquote:
Hoi kwiwi, alles goed in Zwitserland?quote:
Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van mij denk ik. Volgens mij Turks van origine. Heb ooit het recept opgeslagen van @:Gert en eet het toch best regelmatig. Vind dat soort dingen ook gezellig eten, beetje dippen.
Jawel, over een halfuurtje of zo. Ik wil rond zonsondergang buiten zijn, maar die is natuurlijk steeds later. Al is er vanavond weinig om onder te gaan.quote:
Precies! Slowfood. Of bedenk ik die term net zelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi kwiwi, alles goed in Zwitserland?
Geloof dat ik dat welgeteld één keer heb gedaanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat dippen is lekker en gezellig ja, vind kaasfondue ook altijd zo'n feestje daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |