Bobotiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren. Wat had je?
Doet me eraan denken dat ik morgen even zalm voor sashimi moet kopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht
Budaquote:
O jee.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht
Knip wat?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
Wat is knipsaus?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
Hier hetzelfde. Ik hou me nog maar even wakker door hier mee te postenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht
Ah joh. Een half uurtjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht
Ziekjes?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Er stond een bord met bami. Maar geen zin in want niet fit. Het werd een schaaltje cruesli
Ja ik heb ook een flinke moot sashimi zalm.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik morgen even zalm voor sashimi moet kopen.
Gewerkt vandaag?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik hou me nog maar even wakker door hier mee te posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |