abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:16:09 #26
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193261107
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Topickill -O-
Ik was aan het eten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193261109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:16 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik was aan het eten
Dat moet ook gebeuren. Wat had je?
pi_193261112
Op tijd naar bed... volgens mij ziek aan t worden :/

(Afladen in de hevige natte sneeuw is niet alles)
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:16:58 #29
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193261113
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat moet ook gebeuren. Wat had je?
Bobotie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:18:49 #30
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261137
:O
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261178
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht :{
graag verwijderen
pi_193261196
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:16 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Bobotie
Nooit op, maar klinkt wel lekker. :)
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:23:33 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261206
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht :{
Doet me eraan denken dat ik morgen even zalm voor sashimi moet kopen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261207
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
:O
Kwiwi O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:24:07 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Kwiwi O+
Buda :*
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:24:47 #36
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193261220
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
:O
Eens
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193261225
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht :{
O jee.

Ik heb gado gado gemaakt :9
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:26:00 #38
169210 liesje1979
pi_193261238
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
pi_193261239
_O
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Bedankt he naaier ...
_O_
pi_193261241
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
Knip wat?
pi_193261244
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:26:27 #42
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261247
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
Wat is knipsaus?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261255
Er stond een bord met bami. Maar geen zin in want niet fit. Het werd een schaaltje cruesli :+
pi_193261257
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat is knipsaus?
Saus van de kapper :?
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:27:08 #45
169210 liesje1979
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:27:17 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261262
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht :')
Hier hetzelfde. Ik hou me nog maar even wakker door hier mee te posten :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht :')
Ah joh. Een half uurtje ;)
pi_193261268
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Er stond een bord met bami. Maar geen zin in want niet fit. Het werd een schaaltje cruesli :+
Ziekjes?
pi_193261274
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Doet me eraan denken dat ik morgen even zalm voor sashimi moet kopen.
Ja ik heb ook een flinke moot sashimi zalm.
graag verwijderen
pi_193261275
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Ik hou me nog maar even wakker door hier mee te posten :P
Gewerkt vandaag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')