Je husband to be.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Bitterbal - serveerster Gevierendeelde Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Wie?!
Heel goed!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging door het slotje als ik jou moest quoten
Bedankt he naaier ...quote:
Posten door de slotjes,quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Posten door de slotjes,
Dat kunnen alleen de beste modjes
Moet ik nu ook allemaal onaardige dingen gaan schreeuwen en roepen dat ik de beste ben?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouwen houden van bad boys. Dit levert je badr-punten op!
Nee, je moet met een dure bak door haar straat cruisenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik nu ook allemaal onaardige dingen gaan schreeuwen en roepen dat ik de beste ben?
Die dure bak heb ik gelukkig alquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je moet met een dure bak door haar straat cruisen
Eens.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Posten door de slotjes,
Dat kunnen alleen de beste modjes
En niet te vergeten totaal corrupt zijn en hun macht schaamteloos misbruikenquote:
Dat blijkt maar eens te meer door het feit dat jij het bijna nooit doetquote:
Jamiroquai hard aan, sleeve nonchalant naar buiten laten hangen, dak open en ledverlichting bij de wielenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je moet met een dure bak door haar straat cruisen
gatverdamme johquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Gerbils in vieren delen, eerst even over zijn warme zachte buikje aaien zodat hij ontspant en dan de medische scalpel erin zodat je de kraaloogjes ziet doven, dit mag wel op het menu staan.
Dat moet ik nog even oefenenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En niet te vergeten totaal corrupt zijn en hun macht schaamteloos misbruiken
Keyword ledverlichtingquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jamiroquai hard aan, sleeve nonchalant naar buiten laten hangen, dak open en ledverlichting bij de wielen
Bobotiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren. Wat had je?
Doet me eraan denken dat ik morgen even zalm voor sashimi moet kopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht
O jee.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht
Knip wat?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
Wat is knipsaus?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
Hier hetzelfde. Ik hou me nog maar even wakker door hier mee te postenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht
Ah joh. Een half uurtjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht
Ziekjes?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Er stond een bord met bami. Maar geen zin in want niet fit. Het werd een schaaltje cruesli
Ja ik heb ook een flinke moot sashimi zalm.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik morgen even zalm voor sashimi moet kopen.
Gewerkt vandaag?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik hou me nog maar even wakker door hier mee te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |