abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193261178
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht :{
graag verwijderen
pi_193261196
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:16 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Bobotie
Nooit op, maar klinkt wel lekker. :)
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:23:33 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261206
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht :{
Doet me eraan denken dat ik morgen even zalm voor sashimi moet kopen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261207
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
:O
Kwiwi O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:24:07 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Kwiwi O+
Buda :*
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:24:47 #36
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193261220
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
:O
Eens
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193261225
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Verkeerde sesam-wasabi shit voor over de verse zalm gekocht :{
O jee.

Ik heb gado gado gemaakt :9
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:26:00 #38
169210 liesje1979
pi_193261238
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
pi_193261239
_O
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Bedankt he naaier ...
_O_
pi_193261241
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
Knip wat?
pi_193261244
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:26:27 #42
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261247
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo knipsaus maken en lekker dippen met brood, tomaatjes en worst.
Wat is knipsaus?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261255
Er stond een bord met bami. Maar geen zin in want niet fit. Het werd een schaaltje cruesli :+
pi_193261257
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat is knipsaus?
Saus van de kapper :?
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:27:08 #45
169210 liesje1979
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:27:17 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261262
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht :')
Hier hetzelfde. Ik hou me nog maar even wakker door hier mee te posten :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best kunnen tukken. Maar dan doe ik vannacht geen oog dicht :')
Ah joh. Een half uurtje ;)
pi_193261268
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Er stond een bord met bami. Maar geen zin in want niet fit. Het werd een schaaltje cruesli :+
Ziekjes?
pi_193261274
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Doet me eraan denken dat ik morgen even zalm voor sashimi moet kopen.
Ja ik heb ook een flinke moot sashimi zalm.
graag verwijderen
pi_193261275
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Ik hou me nog maar even wakker door hier mee te posten :P
Gewerkt vandaag?
pi_193261278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ah joh. Een half uurtje ;)
Nee }:|
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:28:33 #52
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261279
quote:
Ah had er nog nooit van gehoord. Klinkt lekker ja!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261285
quote:
Die had ik al eens opgeslagen van jou of van Fles om een keer te maken, Balkanprutje toch?
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:29:10 #54
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Gewerkt vandaag?
:Y
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261291
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja ik heb ook een flinke moot sashimi zalm.
Is sashimi wel toegestaan voor mannen? :P
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:29:42 #56
169210 liesje1979
pi_193261302
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ah had er nog nooit van gehoord. Klinkt lekker ja!
Doe wel altijd veel minder roomboter en wat minder van die pepertjes. En dan is het nog steeds best pittig.
pi_193261307
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Is sashimi wel toegestaan voor mannen? :P
Snij die met een samoeraizwaard :@
graag verwijderen
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:31:25 #58
169210 liesje1979
pi_193261322
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die had ik al eens opgeslagen van jou of van Fles om een keer te maken, Balkanprutje toch?
Van mij denk ik. Volgens mij Turks van origine. Heb ooit het recept opgeslagen van @Gert en eet het toch best regelmatig. Vind dat soort dingen ook gezellig eten, beetje dippen.
pi_193261324
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Snij die met een samoeraizwaard :@
Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:32:25 #60
169210 liesje1979
pi_193261332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')