abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:54:53 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261723
quote:
Hmm, met van die stralen zonlicht gefilterd door het bladerdak zou het (nog) veel mooier zijn :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261735
quote:
Lekker :Y Doet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk :{
pi_193261744
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hmm, met van stralen zonlicht gefilterd door het bladerdak zou het veel mooier zijn :Y
Ja dat dacht ik dus ook, ren daar regelmatig langs dus maak nog een keer foto's als de zon schijnt.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:15 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lekker :Y Doet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk :{
Hoezo de :{ :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261747
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
:D sorry burgemeester
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En waar kwamen ze voor?
een verkeersboete uit oostenrijk uit 2017. _O-
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:29 #131
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261752
Ah nu doet ie het wel, mooi hoor @UitStraling
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261754
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lekker :Y Doet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk :{
Kan wel kloppen, is beetje hetzelfde gebied.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:54 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261756
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh leuk! Ziet er zoveel knusser uit met al dat groen. :Y Is die in die gele pot niet ook een binnenplant? :@ Naja ze staan ook half binnen dus zal best goed gaan in de zomer.
Ja dat las ik inderdaad maar er stond dat als ie buiten in de schaduw staat het ook zou moeten kunnen. Als de bladeren op een gegeven moment wat geel beginnen te worden haal ik ze allebei binnen. Hopeliji is dat niet te laat :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:57 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261757
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook, ren daar regelmatig langs dus maak nog een keer foto's als de zon schijnt.
^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261766
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Ah nu doet ie het wel, mooi hoor @:uitstraling
Nou ja mooi, ik vond het mooi en ik moet toch een keer bewijzen dat ik van mijn zolderkamer af kom :)
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:57:35 #136
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261767
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

En mijn goulashsoep á la ex-schoonmoeder? :P
Die ook :Y
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261772
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoezo de :{ :?
Dat is mijn gedachtensmiley :{
pi_193261781
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kan wel kloppen, is beetje hetzelfde gebied.
Leuk, met al die beekjes en vennetjes _O_
pi_193261793
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die ook :Y
Dat wordt een veelzijdige kaart _O_

Ben jij een keukenprinses?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:59:19 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is mijn gedachtensmiley :{
Gedachtensmiley? Wat is dat?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Leuk, met al die beekjes en vennetjes _O_
Oerbosserig :)
graag verwijderen
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:00:12 #142
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is mijn gedachtensmiley :{
Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193261814
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gedachtensmiley? Wat is dat?
Als ik ergens over nadenk of zo :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2020 20:00:39 ]
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:00:38 #144
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261816
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat wordt een veelzijdige kaart _O_

Ben jij een keukenprinses?
Ik kan niet goed koken :@ Maar wel bakken!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261821
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat wordt een veelzijdige kaart _O_

Ben jij een keukenprinses?
Ik wel maar ik heb een piemel en lijk op Brad Pitt.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:00:54 #146
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261823
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261826
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gedachtensmiley? Wat is dat?
Er zijn ook mensen die nadenken.
Vakman pur sang
pi_193261828
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
Jij gaat te veel met Bitterbal om :{w
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:01:26 #149
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jij gaat te veel met Bitterbal om :{w
:@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:01:31 #150
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261834
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als ik ergens over nadenk of zo :{
🤔
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')