Hmm, met van die stralen zonlicht gefilterd door het bladerdak zou het (nog) veel mooier zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Ochtendlijk bosstrompelen.
https://imgur.com/EGFCQTs
https://imgur.com/n0OfUu4
Lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Ochtendlijk bosstrompelen.
https://imgur.com/EGFCQTs
https://imgur.com/n0OfUu4
Ja dat dacht ik dus ook, ren daar regelmatig langs dus maak nog een keer foto's als de zon schijnt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, met van stralen zonlicht gefilterd door het bladerdak zou het veel mooier zijn
Hoezo dequote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LekkerDoet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
een verkeersboete uit oostenrijk uit 2017.quote:
Kan wel kloppen, is beetje hetzelfde gebied.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LekkerDoet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk
Ja dat las ik inderdaad maar er stond dat als ie buiten in de schaduw staat het ook zou moeten kunnen. Als de bladeren op een gegeven moment wat geel beginnen te worden haal ik ze allebei binnen. Hopeliji is dat niet te laatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh leuk! Ziet er zoveel knusser uit met al dat groen.Is die in die gele pot niet ook een binnenplant?
Naja ze staan ook half binnen dus zal best goed gaan in de zomer.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, ren daar regelmatig langs dus maak nog een keer foto's als de zon schijnt.
Nou ja mooi, ik vond het mooi en ik moet toch een keer bewijzen dat ik van mijn zolderkamer af komquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Ah nu doet ie het wel, mooi hoor @:uitstraling
Die ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En mijn goulashsoep á la ex-schoonmoeder?
Leuk, met al die beekjes en vennetjesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, is beetje hetzelfde gebied.
Gedachtensmiley? Wat is dat?quote:
Oerbosserigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk, met al die beekjes en vennetjes
Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?quote:
Ik kan niet goed kokenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een veelzijdige kaart![]()
Ben jij een keukenprinses?
Ik wel maar ik heb een piemel en lijk op Brad Pitt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een veelzijdige kaart![]()
Ben jij een keukenprinses?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
Jij gaat te veel met Bitterbal omquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat te veel met Bitterbal om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |