abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:46:25 #101
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261582
@liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-







Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:15 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:+
Grapjas :6 :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:41 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:47 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261606
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Ziet er ^O^ uit!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:54 #105
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261609
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y

Dat wordt de signature dish?
Ja, samen met bitterballen en blokjes kaas voor de borrel :+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:48:00 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261614
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:48:06 #107
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261615
Sinds wanneer is Anita Meyer een BOA?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261623
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Gezellig :Y
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:50:04 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
Sinds wanneer is Anita Meyer een BOA?
Vsnwaar de vraag?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261649
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend. :o
Vakman pur sang
pi_193261654
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
Ik maak de mayonaise altijd vers met het knapste kassameisje.
graag verwijderen
pi_193261657
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
Ik vang mijn vissticks met een werphengel :+
pi_193261658
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ziekjes?
Sort of

Combinatie paar dagen weinig slaap en dan 8u in de natte sneeuw/koude wind staan..
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:50:37 #114
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261660
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend. :o
En waar kwamen ze voor?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261666
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend. :o
Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:08 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik vang mijn vissticks met een werphengel :+
Vanaf je catamaran?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:18 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261670
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:19 #118
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261671
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
_O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:32 #119
169210 liesje1979
pi_193261676
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Oh leuk! Ziet er zoveel knusser uit met al dat groen. :Y Is die in die gele pot niet ook een binnenplant? :@ Naja ze staan ook half binnen dus zal best goed gaan in de zomer.
pi_193261680
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja, samen met bitterballen en blokjes kaas voor de borrel :+
En mijn goulashsoep á la ex-schoonmoeder? :P
pi_193261695
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Sort of

Combinatie paar dagen weinig slaap en dan 8u in de natte sneeuw/koude wind staan..
O ja, getver. Da’s niet lekker voor je weerstand. :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:52:59 #122
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261696
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:

[..]

_O-
En daar is onze architect ook weer *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261697
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:54:20 #124
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261710
quote:
Mijn mobiel vindt dit niet leuk :o
Same shit, different day
SC hopper present
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:54:42 #125
169210 liesje1979
pi_193261719
quote:
Leuk al die kleuren groen.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:54:53 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261723
quote:
Hmm, met van die stralen zonlicht gefilterd door het bladerdak zou het (nog) veel mooier zijn :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261735
quote:
Lekker :Y Doet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk :{
pi_193261744
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hmm, met van stralen zonlicht gefilterd door het bladerdak zou het veel mooier zijn :Y
Ja dat dacht ik dus ook, ren daar regelmatig langs dus maak nog een keer foto's als de zon schijnt.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:15 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lekker :Y Doet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk :{
Hoezo de :{ :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261747
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
:D sorry burgemeester
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En waar kwamen ze voor?
een verkeersboete uit oostenrijk uit 2017. _O-
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:29 #131
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261752
Ah nu doet ie het wel, mooi hoor @UitStraling
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261754
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lekker :Y Doet me denken aan dat natuurgebied bij Oisterwijk :{
Kan wel kloppen, is beetje hetzelfde gebied.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:54 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261756
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh leuk! Ziet er zoveel knusser uit met al dat groen. :Y Is die in die gele pot niet ook een binnenplant? :@ Naja ze staan ook half binnen dus zal best goed gaan in de zomer.
Ja dat las ik inderdaad maar er stond dat als ie buiten in de schaduw staat het ook zou moeten kunnen. Als de bladeren op een gegeven moment wat geel beginnen te worden haal ik ze allebei binnen. Hopeliji is dat niet te laat :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:56:57 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261757
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook, ren daar regelmatig langs dus maak nog een keer foto's als de zon schijnt.
^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261766
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Ah nu doet ie het wel, mooi hoor @:uitstraling
Nou ja mooi, ik vond het mooi en ik moet toch een keer bewijzen dat ik van mijn zolderkamer af kom :)
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:57:35 #136
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261767
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

En mijn goulashsoep á la ex-schoonmoeder? :P
Die ook :Y
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261772
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoezo de :{ :?
Dat is mijn gedachtensmiley :{
pi_193261781
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kan wel kloppen, is beetje hetzelfde gebied.
Leuk, met al die beekjes en vennetjes _O_
pi_193261793
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die ook :Y
Dat wordt een veelzijdige kaart _O_

Ben jij een keukenprinses?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:59:19 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is mijn gedachtensmiley :{
Gedachtensmiley? Wat is dat?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Leuk, met al die beekjes en vennetjes _O_
Oerbosserig :)
graag verwijderen
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:00:12 #142
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is mijn gedachtensmiley :{
Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193261814
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gedachtensmiley? Wat is dat?
Als ik ergens over nadenk of zo :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2020 20:00:39 ]
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:00:38 #144
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261816
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat wordt een veelzijdige kaart _O_

Ben jij een keukenprinses?
Ik kan niet goed koken :@ Maar wel bakken!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261821
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat wordt een veelzijdige kaart _O_

Ben jij een keukenprinses?
Ik wel maar ik heb een piemel en lijk op Brad Pitt.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:00:54 #146
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261823
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261826
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gedachtensmiley? Wat is dat?
Er zijn ook mensen die nadenken.
Vakman pur sang
pi_193261828
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
Jij gaat te veel met Bitterbal om :{w
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:01:26 #149
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jij gaat te veel met Bitterbal om :{w
:@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:01:31 #150
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261834
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als ik ergens over nadenk of zo :{
🤔
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')