Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje inquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Ziet erquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Ja, samen met bitterballen en blokjes kaas voor de borrelquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in.
Gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Ik maak de mayonaise altijd vers met het knapste kassameisje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in.
Ik vang mijn vissticks met een werphengelquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in.
En waar kwamen ze voor?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend.
Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend.
Vanaf je catamaran?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vang mijn vissticks met een werphengel
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
Oh leuk! Ziet er zoveel knusser uit met al dat groen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
En mijn goulashsoep á la ex-schoonmoeder?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, samen met bitterballen en blokjes kaas voor de borrel
O ja, getver. Da’s niet lekker voor je weerstand.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sort of
Combinatie paar dagen weinig slaap en dan 8u in de natte sneeuw/koude wind staan..
Mijn mobiel vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Ochtendlijk bosstrompelen.
https://imgur.com/EGFCQTs
https://imgur.com/n0OfUu4
Leuk al die kleuren groen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Ochtendlijk bosstrompelen.
https://imgur.com/EGFCQTs
https://imgur.com/n0OfUu4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |