abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:46:25 #101
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261582
@liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-







Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:15 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:+
Grapjas :6 :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:41 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Terecht. Ik grijp mijn biefstukjes bij AH altijd met een lasso.
Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:47 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261606
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Ziet er ^O^ uit!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:54 #105
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261609
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y

Dat wordt de signature dish?
Ja, samen met bitterballen en blokjes kaas voor de borrel :+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:48:00 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261614
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:48:06 #107
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261615
Sinds wanneer is Anita Meyer een BOA?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261623
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Gezellig :Y
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:50:04 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
Sinds wanneer is Anita Meyer een BOA?
Vsnwaar de vraag?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261649
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend. :o
Vakman pur sang
pi_193261654
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
Ik maak de mayonaise altijd vers met het knapste kassameisje.
graag verwijderen
pi_193261657
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik sla altijd de voorgesneden groenten met een machete mijn mandje in :Y.
Ik vang mijn vissticks met een werphengel :+
pi_193261658
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ziekjes?
Sort of

Combinatie paar dagen weinig slaap en dan 8u in de natte sneeuw/koude wind staan..
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:50:37 #114
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261660
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend. :o
En waar kwamen ze voor?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261666
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Schrok me de tering. 2 agenten aan de deur, zag ze aankomen doodserieus kijkend. :o
Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:08 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik vang mijn vissticks met een werphengel :+
Vanaf je catamaran?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:18 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261670
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:19 #118
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261671
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, notes hielpen niet meer, dus dan maar grover geschut.
_O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:51:32 #119
169210 liesje1979
pi_193261676
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979
Heb op alle potten de naam van de plant + verzorgingsinstructies geplakt _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste is blijkbaar een binnenplant, maar ja.. maar even kijken of ie het buiten volhoudt. Hij staat tot 16u in de schaduw.
Oh leuk! Ziet er zoveel knusser uit met al dat groen. :Y Is die in die gele pot niet ook een binnenplant? :@ Naja ze staan ook half binnen dus zal best goed gaan in de zomer.
pi_193261680
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja, samen met bitterballen en blokjes kaas voor de borrel :+
En mijn goulashsoep á la ex-schoonmoeder? :P
pi_193261695
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Sort of

Combinatie paar dagen weinig slaap en dan 8u in de natte sneeuw/koude wind staan..
O ja, getver. Da’s niet lekker voor je weerstand. :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:52:59 #122
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261696
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:

[..]

_O-
En daar is onze architect ook weer *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261697
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:54:20 #124
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261710
quote:
Mijn mobiel vindt dit niet leuk :o
Same shit, different day
SC hopper present
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 19:54:42 #125
169210 liesje1979
pi_193261719
quote:
Leuk al die kleuren groen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')