abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:01:40 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261836
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als ik ergens over nadenk of zo :{
Ok, maar snap je dat dat verwarrend is?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:02:10 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261843
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Niet omdat je nare herinneringen hebt aan het bos bij Oisterwijk waar je jarenlang lijken hebt verborgen en nog steeds teleurgesteld bent dat niemand ze ooit heeft gevonden?
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261846
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik kan niet goed koken :@ Maar wel bakken!
_O_ Elke dag kaffee und kuchen :9
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:02:18 #154
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261849
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

🤔
Zie je die smileys ook op je computer of alleen mobiel? 🤔
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193261851
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]

:@
Wel romantisch, Bonnie en Clyde.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:02:29 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261852
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

🤔
Veeeeel beter :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:03:08 #157
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261864
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zie je die smileys ook op je computer of alleen mobiel? 🤔
Ik zie ze op beide wel
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261865
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik wel maar ik heb een piemel en lijk op Brad Pitt.
Ja, dat zijn twee kwaliteiten die me minder trekken :{
pi_193261869
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, maar snap je dat dat verwarrend is?
Nee? :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:03:29 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261872
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die nadenken.
Je weet dat die smiley dat niet betekent, meneer zonnetje-in-huis?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:03:43 #161
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261875
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als ik ergens over nadenk of zo :{
Maar die smiley gebruik je eerder in andere situatie, zoals bijvoorbeeld:

UitStraling post: ik heb mijn piemel geėlektrocuteerd toen ik mijn plasser in het broodrooster vrotte terwijl ik dacht aan klamme tosti's.
Jouw reactie: :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:03:49 #162
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261880
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, dat zijn twee kwaliteiten die me minder trekken :{
Hue hue trekken
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:04:01 #163
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261883
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, dat zijn twee kwaliteiten die me minder trekken :{
Je moet er toch nog even over nadenken begrijp ik? :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:04:10 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261887
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee? :{
Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee af :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193261897
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Maar die smiley gebruik je eerder in andere situatie, zoals bijvoorbeeld:

UitStraling post: ik heb mijn piemel geėlektrocuteerd toen ik mijn plasser in het broodrooster vrotte terwijl ik dacht en klamme tosti's.
Jouw reactie: :{
Hoe weet jij nou hoe ik kijk als ik ergens over nadenk? :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:05:01 #166
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261899
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou hoe ik kijk als ik ergens over nadenk? :{
:{
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261900
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je moet er toch nog even over nadenken begrijp ik? :D
_O-
graag verwijderen
pi_193261903
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je moet er toch nog even over nadenken begrijp ik? :D
Nou, ik was er vrij snel uit :D
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:05:16 #169
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou hoe ik kijk als ik ergens over nadenk? :{
Dit is echt een briljante discussie :D _O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:05:18 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261907
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Maar die smiley gebruik je eerder in andere situatie, zoals bijvoorbeeld:

UitStraling post: ik heb mijn piemel geėlektrocuteerd toen ik mijn plasser in het broodrooster vrotte terwijl ik dacht aan klamme tosti's.
Jouw reactie: :{
_O-
Pcies :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:05:19 #171
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261910
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou hoe ik kijk als ik ergens over nadenk? :{
:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193261917
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee af :P
Blikdiscriminatie dit :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:06:09 #173
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

:)
Dat is ook altijd een aparte reactie :)
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:06:20 #174
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dat is ook altijd een aparte reactie :)
Klopt :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:06:50 #175
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261939
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Klopt :)
:)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261940
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is NIET wat die smiley betekent. Je geeft er een totaal ander signaal mee af :P
Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.

Ik hou van jou mijn liefste :r

Zie :)
graag verwijderen
pi_193261948
Kan iemand alle smiley op een rij zetten met de bijhorende stemming?
Wel zonduidelijk ☀
Vakman pur sang
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:24 #178
169210 liesje1979
pi_193261949
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee? :{
Is het wel want voor de rest van de mensheid is het een sip kijkende smiley.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:34 #179
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261953
Hoe gaat het op je bergen @kwiwi?
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:41 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261955
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.

Ik hou van jou mijn liefste :r

Zie :)
Nee dat is gewoon een expressie van jouw seksuele voorkeuren, dat is iets heel anders.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:45 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193261957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Smileys zijn voor iedereen anders en soms is het juist leuk om ze anders te gebruiken, taal is speelgoed.

Ik hou van jou mijn liefste :r

Zie :)
8)7
Nee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:57 #182
169210 liesje1979
pi_193261959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

:)
Ga weg.
pi_193261960
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Is het wel want voor de rest van de mensheid is het een sip kijkende smiley.
Nee joh :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:07:58 #184
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193261961
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dat is ook altijd een aparte reactie :)
Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:08:29 #185
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261971
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ga weg.
Ja straks :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:08:58 #186
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193261974
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Heb je helemaal gelijk in :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:09:03 #187
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193261977
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die betekent: je hebt geen gelijk maar wil niet naar me luisteren, dus ik stop de discussie met deze smiley en dan heb ik toch nog het laatste woord.
Als ik geen zin heb reageer ik gewoon niet 😁
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193261986
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Vakman pur sang
pi_193261988
:)
graag verwijderen
pi_193261994
O, iemand in het gebouw wil met zijn Black ‘n Decker spelen. Dan ga ik even wandelen :W

:{
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 20:09:48 #191
169210 liesje1979
pi_193261997
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Ja naja deze :) dus.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:01 #192
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O, iemand in het gebouw wil met zijn Black ‘n Decker spelen. Dan ga ik even wandelen :W

:{
Woont UitStraling bij jou in het gebouw dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193262004
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Irritant ----> ;)
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:12 #194
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193262007
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
B-) (8> deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:31 #195
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262011
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke smiley vinden jullie echt irritant?

Ik trap af: deze: 🤣
Sowieso al die websmileys, gewoon de normale gebruiken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:57 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262019
Dit is mijn favoriete smiley |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193262021
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

B-) (8> deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
Dat is toch echt super duidelijk :{
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:11:20 #198
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262023
[quote]1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

[quote] sommigen trekken ;) slecht
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:11:45 #199
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262029
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Dit is mijn favoriete smiley |:)
Best nieuw toch die
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193262048
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat. :')
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')