abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:13:35 #201
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262057
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Best nieuw toch die
Ja :P FB / Smiley
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:14:23 #202
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262072
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat. :')
Ik zou daar maar niet meer aangehouden worden
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193262080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik zou daar maar niet meer aangehouden worden
Ja en dan? |:)
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:15:09 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262084
Ik vind :) en ;) helemaal niet irritant. Ik neem ze gewoon letterlijk (vriendelijk en (met een) knipoog).

En ik gebruik ze ook regelmatig. Maar als veel mensen die als irritant zien of anders dan letterlijk opvatten... -O- :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:15:14 #205
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262087
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat. :')
Vroeger werden die regelmatig weggescholden maar dat doen ze nog maar zelden, uit veel landen krijg je zelfs gewoon een Nederlandstalige brief zodat je het excuus 'ik snap de taal niet' ook niet meer kunt gebruiken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:15:48 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262097
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat. :')
Waarom zou dat NIET hoeven?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:17:08 #207
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193262126
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

B-) (8> deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
de (8> ben ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:18:34 #208
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193262144
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom zou dat NIET hoeven?
Zit er geen verjaring op oid? Jij bent natuurlijk juridisch beter onderlegd dan de meesten hier..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:19:56 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:18 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zit er geen verjaring op oid? Jij bent natuurlijk juridisch beter onderlegd dan de meesten hier..
Nope. Beetje wat LTVDK zei. Vroegah kwam je er mee weg door 'm te blijven negeren. Tegenwoordig niet meer. En terecht wat mij betreft.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193262181
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom zou dat NIET hoeven?
Als het WEL moet, waarom sturen ze dan geen betaal dingetje?
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:21:18 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262203
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als het WEL moet, waarom sturen ze dan geen betaal dingetje?
Als het NIET moet, waarom kwam de politie dan aan je deur?
Jouw verantwoordelijkheid die boete te betalen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193262244
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als het NIET moet, waarom kwam de politie dan aan je deur?
Jouw verantwoordelijkheid die boete te betalen.
Ja hoe dan?
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:24:17 #213
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193262253
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als het WEL moet, waarom sturen ze dan geen betaal dingetje?
Staat er niet een rekeningnummer ergens in de tekst? Dat had ik eens met een Duitse boete, heb de brief 2x moeten lezen om te vinden waar het geld naar overgemaakt moest worden.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193262255
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als het NIET moet, waarom kwam de politie dan aan je deur?
Jouw verantwoordelijkheid die boete te betalen.
Ps de agent zei, ik zou niet tekenen en niet betalen. Ik moest alleen de brief langbrengen.
Ook mooie kerel. _O-
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:26:51 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262306
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja hoe dan?
Dat is jouw verantwoordelijkheid. Of je leest de brief goed.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:27:25 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262321
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ps de agent zei, ik zou niet tekenen en niet betalen. Ik moest alleen de brief langbrengen.
Ook mooie kerel. _O-
Vind ik niet eigenlijk... Dubieus wel :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193262331
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Staat er niet een rekeningnummer ergens in de tekst? Dat had ik eens met een Duitse boete, heb de brief 2x moeten lezen om te vinden waar het geld naar overgemaakt moest worden.
Oh nu ik nog eens goed lees, begrijp ik dat dit de brief is waarin de zaak wordt overgedragen aan de officier van justitie Oost Nederland. :@
Dat word alsnog dokken dus. :7
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:29:05 #218
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262352
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Oh nu ik nog eens goed lees, begrijp ik dat dit de brief is waarin de zaak wordt overgedragen aan de officier van justitie Oost Nederland. :@
Dat word alsnog dokken dus. :7
Oftewel er is eigenlijk niks aan de hand en je krijgt straks gewoon een girootje van het CJIB?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:29:25 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262358
Johnnie is hier zowat nu, dus :W
Fijne avond/fijn weekend allen!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193262364
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Oftewel er is eigenlijk niks aan de hand en je krijgt straks gewoon een girootje van het CJIB?
Yep.

En de hele buurt denkt dat ik een crimineel ben. :P
Vakman pur sang
pi_193262425
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Yep.

En de hele buurt denkt dat ik een crimineel ben. :P
Staat bitterbal dadelijk giechelend en kontjeschuddende voor de deur.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:38:23 #222
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262533
:O
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:39:16 #223
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262551
Heb vanavond nergens zin in :')
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:55:30 #224
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262859
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193263168
6,4 km. En hier 10 minuten in vervoering staan luisteren naar de prachtige piano- en klarinetmuziek die in de Augustijnenkerk werd gespeeld O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')