abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:13:35 #201
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262057
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Best nieuw toch die
Ja :P FB / Smiley
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:14:23 #202
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262072
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat. :')
Ik zou daar maar niet meer aangehouden worden
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193262080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik zou daar maar niet meer aangehouden worden
Ja en dan? |:)
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:15:09 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262084
Ik vind :) en ;) helemaal niet irritant. Ik neem ze gewoon letterlijk (vriendelijk en (met een) knipoog).

En ik gebruik ze ook regelmatig. Maar als veel mensen die als irritant zien of anders dan letterlijk opvatten... -O- :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:15:14 #205
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262087
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat. :')
Vroeger werden die regelmatig weggescholden maar dat doen ze nog maar zelden, uit veel landen krijg je zelfs gewoon een Nederlandstalige brief zodat je het excuus 'ik snap de taal niet' ook niet meer kunt gebruiken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:15:48 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262097
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ff serieus, een 3 jaar oude verkeersboete van ¤100,- uit Oostenrijk moet je die nog betalen?
En dan krijg je een brief van 5 pagina’s waar nergens eennbetaal methode of rek nummer staat. :')
Waarom zou dat NIET hoeven?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:17:08 #207
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193262126
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

B-) (8> deze twee, ik heb echt geen idee wat die betekenen.
de (8> ben ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:18:34 #208
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193262144
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom zou dat NIET hoeven?
Zit er geen verjaring op oid? Jij bent natuurlijk juridisch beter onderlegd dan de meesten hier..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:19:56 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:18 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zit er geen verjaring op oid? Jij bent natuurlijk juridisch beter onderlegd dan de meesten hier..
Nope. Beetje wat LTVDK zei. Vroegah kwam je er mee weg door 'm te blijven negeren. Tegenwoordig niet meer. En terecht wat mij betreft.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193262181
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom zou dat NIET hoeven?
Als het WEL moet, waarom sturen ze dan geen betaal dingetje?
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:21:18 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262203
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als het WEL moet, waarom sturen ze dan geen betaal dingetje?
Als het NIET moet, waarom kwam de politie dan aan je deur?
Jouw verantwoordelijkheid die boete te betalen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193262244
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als het NIET moet, waarom kwam de politie dan aan je deur?
Jouw verantwoordelijkheid die boete te betalen.
Ja hoe dan?
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:24:17 #213
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193262253
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als het WEL moet, waarom sturen ze dan geen betaal dingetje?
Staat er niet een rekeningnummer ergens in de tekst? Dat had ik eens met een Duitse boete, heb de brief 2x moeten lezen om te vinden waar het geld naar overgemaakt moest worden.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193262255
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als het NIET moet, waarom kwam de politie dan aan je deur?
Jouw verantwoordelijkheid die boete te betalen.
Ps de agent zei, ik zou niet tekenen en niet betalen. Ik moest alleen de brief langbrengen.
Ook mooie kerel. _O-
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:26:51 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262306
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja hoe dan?
Dat is jouw verantwoordelijkheid. Of je leest de brief goed.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:27:25 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262321
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ps de agent zei, ik zou niet tekenen en niet betalen. Ik moest alleen de brief langbrengen.
Ook mooie kerel. _O-
Vind ik niet eigenlijk... Dubieus wel :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193262331
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Staat er niet een rekeningnummer ergens in de tekst? Dat had ik eens met een Duitse boete, heb de brief 2x moeten lezen om te vinden waar het geld naar overgemaakt moest worden.
Oh nu ik nog eens goed lees, begrijp ik dat dit de brief is waarin de zaak wordt overgedragen aan de officier van justitie Oost Nederland. :@
Dat word alsnog dokken dus. :7
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 20:29:05 #218
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193262352
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Oh nu ik nog eens goed lees, begrijp ik dat dit de brief is waarin de zaak wordt overgedragen aan de officier van justitie Oost Nederland. :@
Dat word alsnog dokken dus. :7
Oftewel er is eigenlijk niks aan de hand en je krijgt straks gewoon een girootje van het CJIB?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:29:25 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193262358
Johnnie is hier zowat nu, dus :W
Fijne avond/fijn weekend allen!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193262364
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Oftewel er is eigenlijk niks aan de hand en je krijgt straks gewoon een girootje van het CJIB?
Yep.

En de hele buurt denkt dat ik een crimineel ben. :P
Vakman pur sang
pi_193262425
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Yep.

En de hele buurt denkt dat ik een crimineel ben. :P
Staat bitterbal dadelijk giechelend en kontjeschuddende voor de deur.
graag verwijderen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:38:23 #222
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262533
:O
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:39:16 #223
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262551
Heb vanavond nergens zin in :')
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:55:30 #224
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193262859
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193263168
6,4 km. En hier 10 minuten in vervoering staan luisteren naar de prachtige piano- en klarinetmuziek die in de Augustijnenkerk werd gespeeld O+

  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:14:29 #226
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193263225
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
6,4 km. En hier 10 minuten in vervoering staan luisteren naar de prachtige piano- en klarinetmuziek die in de Augustijnenkerk werd gespeeld O+

[ afbeelding ]
Wauw die kerk heb ik lang niet irl gezien zeg, laatste keer woonde ik nog in Dordt denk ik
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193263278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Wauw die kerk heb ik lang niet irl gezien zeg, laatste keer woonde ik nog in Dordt denk ik
Prachtig gebouw. En loei-oud :o
pi_193263299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
6,4 km. En hier 10 minuten in vervoering staan luisteren naar de prachtige piano- en klarinetmuziek die in de Augustijnenkerk werd gespeeld O+

[ afbeelding ]
_O_

Ik ben meer van de metal en punk maar kan van zoiets op de juiste plek echt wel intens genieten.

Je hebt hier de Muzerije, middeleeuwse buitenbouw maar van binnen strak verbouwd, prachtig vind ik dat gebouw van binnen, heb daar een keer een halve avond gezeten om naar klassieke pianomuziek te luisteren, was ook een bloedmooie vrouw die pianiste dat scheelt :P
graag verwijderen
pi_193263302
Toch eens wat vaker door je ouwe stadje wandelen, Koen ;)
pi_193263364
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]

_O_

Ik ben meer van de metal en punk maar kan van zoiets op de juiste plek echt wel intens genieten.

Je hebt hier de Muzerije, middeleeuwse buitenbouw maar van binnen strak verbouwd, prachtig vind ik dat gebouw van binnen, heb daar een keer een halve avond gezeten om naar klassieke pianomuziek te luisteren, was ook een bloedmooie vrouw die pianiste dat scheelt :P
Gegoogled. Mooi gebouw _O_

Ja, ik ben ook weleens bij een Bachconcert geweest in de Grote Kerk van Dordrecht. Maar daar leek geen einde aan te komen _O-
pi_193263384
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Johnnie is hier zowat nu, dus :W
Fijne avond/fijn weekend allen!
Veel plezier, Whis :W
pi_193263514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Gegoogled. Mooi gebouw _O_

Ja, ik ben ook weleens bij een Bachconcert geweest in de Grote Kerk van Dordrecht. Maar daar leek geen einde aan te komen _O-
Twee jaar geleden kreeg ik kaartjes voor het Zwanenmeer in Sint-Petersburg in de opera daar, ik dacht huh waar moet ik daar nu weer mee maar achteraf vind ik dat iedereen een keer in zijn leven dat moet zien ook al geef je er niks om, tering wat mooi en die ambiance _O_
graag verwijderen
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 21:30:46 #233
169210 liesje1979
pi_193263569
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Twee jaar geleden kreeg ik kaartjes voor het Zwanenmeer in Sint-Petersburg in de opera daar, ik dacht huh waar moet ik daar nu weer mee maar achteraf vind ik dat iedereen een keer in zijn leven dat moet zien ook al geef je er niks om, tering wat mooi en die ambiance _O_
Ambiance speelt zo ontzettend mee bij dat soort dingen. Ik heb ook niet veel met klassieke muziek maar kan er ook zo intens van genieten in de juiste ambiance. Ik wil ook altijd nog zo graag een keer naar een opera in een buitenlandse stad in een oud opera gebouw. Helaas loopt het altijd zo dat het me nog nooit gelukt is. :')
pi_193263626
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ambiance speelt zo ontzettend mee bij dat soort dingen. Ik heb ook niet veel met klassieke muziek maar kan er ook zo intens van genieten in de juiste ambiance. Ik wil ook altijd nog zo graag een keer naar een opera in een buitenlandse stad in een oud opera gebouw. Helaas loopt het altijd zo dat het me nog nooit gelukt is. :')
Ja ik denk daar zelf ook nooit zo snel aan maar is echt een aanrader joh, je proeft gewoon de eeuwen en de sfeer, was er gewoon even ontdaan van.
graag verwijderen
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 21:37:41 #235
169210 liesje1979
pi_193263684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja ik denk daar zelf ook nooit zo snel aan maar is echt een aanrader joh, je proeft gewoon de eeuwen en de sfeer, was er gewoon even ontdaan van.
Was in Budapest dacht ik, dat ik wel een rondleiding heb gedaan en dat er dan in de hal een kort optreden was van een opera zangeres. Moest echt mijn best doen om niet te huilen van hoe mooi ik het vond. :D
pi_193263699
Gevonden! _O_ Het stuk waar ik in vervoering naar stond te luisteren begint op 53.30 minuten. Echt, zo mooi O+

https://www.facebook.com/(...)os/3278041338897042/
pi_193263703
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Was in Budapest dacht ik, dat ik wel een rondleiding heb gedaan en dat er dan in de hal een kort optreden was van een opera zangeres. Moest echt mijn best doen om niet te huilen van hoe mooi ik het vond. :D
@Budapestenaar heeft vast een idee waar dat was?
graag verwijderen
pi_193263716
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Twee jaar geleden kreeg ik kaartjes voor het Zwanenmeer in Sint-Petersburg in de opera daar, ik dacht huh waar moet ik daar nu weer mee maar achteraf vind ik dat iedereen een keer in zijn leven dat moet zien ook al geef je er niks om, tering wat mooi en die ambiance _O_
Sint-Petersburg O+ Wel geweest, maar niet in de opera. Geweldig lijkt me dat :9~
pi_193263726
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Gevonden! _O_ Het stuk waar ik in vervoering naar stond te luisteren begint op 53.30 minuten. Echt, zo mooi O+

https://www.facebook.com/(...)os/3278041338897042/
Even luisteron.
graag verwijderen
pi_193263729
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

@:budapestenaar heeft vast een idee waar dat was?
Zeker :Y O+

Al ben ik er zelf nooit binnen geweest :@
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 21:40:53 #241
169210 liesje1979
pi_193263743
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

@:budapestenaar heeft vast een idee waar dat was?
:Y Volgens mij hebben we dat toen ook besproken in het budapest topic.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:44:13 #242
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193263801
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Veel plezier, Whis :W
Die is al klaar intussen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193263802
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:Y Volgens mij hebben we dat toen ook besproken in het budapest topic.
:D Klopt!
pi_193263804
Echt wel mooi, zeker in zo'n setting _O_
graag verwijderen
pi_193263833
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Echt wel mooi, zeker in zo'n setting _O_
Ja :@ Ik ga dit onthouden voor post-corona. Lijkt me heerlijk om een uurtje te luisteren in de kerk.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:47:10 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193263848
Goedenavond

Ik moet straks nog wat plamuren, maar nu even zin in dom chillen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:47:44 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193263856
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja :@ Ik ga dit onthouden voor post-corona. Lijkt me heerlijk om een uurtje te luisteren in de kerk.
Ik ga na corona nog meer reizen dan voor corona, gewoon omdat ik het wil _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193263865
Hoi :W
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 21:49:12 #249
169210 liesje1979
pi_193263884
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:48 schreef Hallojo het volgende:
Hoi :W
*O* Welkom.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:49:18 #250
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193263886
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:48 schreef Hallojo het volgende:
Hoi :W
:W
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')