abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:14:29 #226
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193263225
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
6,4 km. En hier 10 minuten in vervoering staan luisteren naar de prachtige piano- en klarinetmuziek die in de Augustijnenkerk werd gespeeld O+

[ afbeelding ]
Wauw die kerk heb ik lang niet irl gezien zeg, laatste keer woonde ik nog in Dordt denk ik
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193263278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Wauw die kerk heb ik lang niet irl gezien zeg, laatste keer woonde ik nog in Dordt denk ik
Prachtig gebouw. En loei-oud :o
pi_193263299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
6,4 km. En hier 10 minuten in vervoering staan luisteren naar de prachtige piano- en klarinetmuziek die in de Augustijnenkerk werd gespeeld O+

[ afbeelding ]
_O_

Ik ben meer van de metal en punk maar kan van zoiets op de juiste plek echt wel intens genieten.

Je hebt hier de Muzerije, middeleeuwse buitenbouw maar van binnen strak verbouwd, prachtig vind ik dat gebouw van binnen, heb daar een keer een halve avond gezeten om naar klassieke pianomuziek te luisteren, was ook een bloedmooie vrouw die pianiste dat scheelt :P
graag verwijderen
pi_193263302
Toch eens wat vaker door je ouwe stadje wandelen, Koen ;)
pi_193263364
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]

_O_

Ik ben meer van de metal en punk maar kan van zoiets op de juiste plek echt wel intens genieten.

Je hebt hier de Muzerije, middeleeuwse buitenbouw maar van binnen strak verbouwd, prachtig vind ik dat gebouw van binnen, heb daar een keer een halve avond gezeten om naar klassieke pianomuziek te luisteren, was ook een bloedmooie vrouw die pianiste dat scheelt :P
Gegoogled. Mooi gebouw _O_

Ja, ik ben ook weleens bij een Bachconcert geweest in de Grote Kerk van Dordrecht. Maar daar leek geen einde aan te komen _O-
pi_193263384
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Johnnie is hier zowat nu, dus :W
Fijne avond/fijn weekend allen!
Veel plezier, Whis :W
pi_193263514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Gegoogled. Mooi gebouw _O_

Ja, ik ben ook weleens bij een Bachconcert geweest in de Grote Kerk van Dordrecht. Maar daar leek geen einde aan te komen _O-
Twee jaar geleden kreeg ik kaartjes voor het Zwanenmeer in Sint-Petersburg in de opera daar, ik dacht huh waar moet ik daar nu weer mee maar achteraf vind ik dat iedereen een keer in zijn leven dat moet zien ook al geef je er niks om, tering wat mooi en die ambiance _O_
graag verwijderen
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 21:30:46 #233
169210 liesje1979
pi_193263569
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Twee jaar geleden kreeg ik kaartjes voor het Zwanenmeer in Sint-Petersburg in de opera daar, ik dacht huh waar moet ik daar nu weer mee maar achteraf vind ik dat iedereen een keer in zijn leven dat moet zien ook al geef je er niks om, tering wat mooi en die ambiance _O_
Ambiance speelt zo ontzettend mee bij dat soort dingen. Ik heb ook niet veel met klassieke muziek maar kan er ook zo intens van genieten in de juiste ambiance. Ik wil ook altijd nog zo graag een keer naar een opera in een buitenlandse stad in een oud opera gebouw. Helaas loopt het altijd zo dat het me nog nooit gelukt is. :')
pi_193263626
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ambiance speelt zo ontzettend mee bij dat soort dingen. Ik heb ook niet veel met klassieke muziek maar kan er ook zo intens van genieten in de juiste ambiance. Ik wil ook altijd nog zo graag een keer naar een opera in een buitenlandse stad in een oud opera gebouw. Helaas loopt het altijd zo dat het me nog nooit gelukt is. :')
Ja ik denk daar zelf ook nooit zo snel aan maar is echt een aanrader joh, je proeft gewoon de eeuwen en de sfeer, was er gewoon even ontdaan van.
graag verwijderen
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 21:37:41 #235
169210 liesje1979
pi_193263684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja ik denk daar zelf ook nooit zo snel aan maar is echt een aanrader joh, je proeft gewoon de eeuwen en de sfeer, was er gewoon even ontdaan van.
Was in Budapest dacht ik, dat ik wel een rondleiding heb gedaan en dat er dan in de hal een kort optreden was van een opera zangeres. Moest echt mijn best doen om niet te huilen van hoe mooi ik het vond. :D
pi_193263699
Gevonden! _O_ Het stuk waar ik in vervoering naar stond te luisteren begint op 53.30 minuten. Echt, zo mooi O+

https://www.facebook.com/(...)os/3278041338897042/
pi_193263703
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Was in Budapest dacht ik, dat ik wel een rondleiding heb gedaan en dat er dan in de hal een kort optreden was van een opera zangeres. Moest echt mijn best doen om niet te huilen van hoe mooi ik het vond. :D
@Budapestenaar heeft vast een idee waar dat was?
graag verwijderen
pi_193263716
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Twee jaar geleden kreeg ik kaartjes voor het Zwanenmeer in Sint-Petersburg in de opera daar, ik dacht huh waar moet ik daar nu weer mee maar achteraf vind ik dat iedereen een keer in zijn leven dat moet zien ook al geef je er niks om, tering wat mooi en die ambiance _O_
Sint-Petersburg O+ Wel geweest, maar niet in de opera. Geweldig lijkt me dat :9~
pi_193263726
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Gevonden! _O_ Het stuk waar ik in vervoering naar stond te luisteren begint op 53.30 minuten. Echt, zo mooi O+

https://www.facebook.com/(...)os/3278041338897042/
Even luisteron.
graag verwijderen
pi_193263729
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

@:budapestenaar heeft vast een idee waar dat was?
Zeker :Y O+

Al ben ik er zelf nooit binnen geweest :@
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 21:40:53 #241
169210 liesje1979
pi_193263743
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

@:budapestenaar heeft vast een idee waar dat was?
:Y Volgens mij hebben we dat toen ook besproken in het budapest topic.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:44:13 #242
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193263801
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Veel plezier, Whis :W
Die is al klaar intussen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193263802
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:Y Volgens mij hebben we dat toen ook besproken in het budapest topic.
:D Klopt!
pi_193263804
Echt wel mooi, zeker in zo'n setting _O_
graag verwijderen
pi_193263833
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Echt wel mooi, zeker in zo'n setting _O_
Ja :@ Ik ga dit onthouden voor post-corona. Lijkt me heerlijk om een uurtje te luisteren in de kerk.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:47:10 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193263848
Goedenavond

Ik moet straks nog wat plamuren, maar nu even zin in dom chillen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:47:44 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193263856
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja :@ Ik ga dit onthouden voor post-corona. Lijkt me heerlijk om een uurtje te luisteren in de kerk.
Ik ga na corona nog meer reizen dan voor corona, gewoon omdat ik het wil _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193263865
Hoi :W
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  One tough cookie vrijdag 22 mei 2020 @ 21:49:12 #249
169210 liesje1979
pi_193263884
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:48 schreef Hallojo het volgende:
Hoi :W
*O* Welkom.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:49:18 #250
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193263886
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:48 schreef Hallojo het volgende:
Hoi :W
:W
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')