quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
Goedenavond
Ik moet straks nog wat plamuren, maar nu even zin in dom chillen
Brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
Hoi!
Tevens is de warmgerookte forelsalade van de AH echt bremzout
Heb ik me ook wel eens in vergist jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
Hoi!
Tevens is de warmgerookte forelsalade van de AH echt bremzout
Ja debiel zout gewoonquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik me ook wel eens in vergist ja![]()
Schaf Netflix aan danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Werkelijk, ieder reclamespotje heeft iets met Corona
Goed voornemen. Ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga na corona nog meer reizen dan voor corona, gewoon omdat ik het wil
Rood!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Tering deze zonsondergang is ook wel erg prachtig
Ga mee naar Berlijn dan jonguh!quote:
Heb ik al maar dat staat niet exclusief op, sterker nog als ik er wekelijks 1x naar kijk gemiddeld is het veelquote:
Hier is het al donker aan het wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Tering deze zonsondergang is ook wel erg prachtig
Die zou gelijk het kutje van de overbuurvrouw bespotelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Rood!
Marco Borsato zou erbij in huilen uitbarsten!
Ik kijk nooit meer tv, op persconferenties na geloof ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik al maar dat staat niet exclusief op, sterker nog als ik er wekelijks 1x naar kijk gemiddeld is het veel
Walgelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou gelijk het kutje van de overbuurvrouw bespotelen.
Ik ben gewoon geen serie /film kijkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer tv, op persconferenties na geloof ik.
Heerlijk, nul reclameleed
Met ons ga je waanzinnige dingen belevenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond Berlijn wel tof, maar ik weet niet of ik het nog een keer wil zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |