quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
Goedenavond
Ik moet straks nog wat plamuren, maar nu even zin in dom chillen
Brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
Hoi!
Tevens is de warmgerookte forelsalade van de AH echt bremzout
Heb ik me ook wel eens in vergist jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
Hoi!
Tevens is de warmgerookte forelsalade van de AH echt bremzout
Ja debiel zout gewoonquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik me ook wel eens in vergist ja![]()
Schaf Netflix aan danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Werkelijk, ieder reclamespotje heeft iets met Corona
Goed voornemen. Ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga na corona nog meer reizen dan voor corona, gewoon omdat ik het wil
Rood!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Tering deze zonsondergang is ook wel erg prachtig
Ga mee naar Berlijn dan jonguh!quote:
Heb ik al maar dat staat niet exclusief op, sterker nog als ik er wekelijks 1x naar kijk gemiddeld is het veelquote:
Hier is het al donker aan het wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Tering deze zonsondergang is ook wel erg prachtig
Die zou gelijk het kutje van de overbuurvrouw bespotelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Rood!
Marco Borsato zou erbij in huilen uitbarsten!
Ik kijk nooit meer tv, op persconferenties na geloof ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik al maar dat staat niet exclusief op, sterker nog als ik er wekelijks 1x naar kijk gemiddeld is het veel
Walgelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou gelijk het kutje van de overbuurvrouw bespotelen.
Ik ben gewoon geen serie /film kijkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer tv, op persconferenties na geloof ik.
Heerlijk, nul reclameleed
Met ons ga je waanzinnige dingen belevenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond Berlijn wel tof, maar ik weet niet of ik het nog een keer wil zien
Lijkt me verschrikkelijkquote:
Gewoon eens voorstellen joh!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee
Ben geen @:uitstraling
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Met ons ga je waanzinnige dingen beleven
Miauw kan briljante tours geven, ik doe extra informatief commentaar erbij (niet gezegd dat de informatie klopt), we gaan taart en worst eten en louche dreadlocks met zwerfhonden uitlachen en door de straten rennen lachend als kleuters
![]()
Tevens is sociaal aansluiten niet verplicht
Eentje ken ik net baas.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk
Één ook al, maar ok
quote:
Ik voel me nu al het muurbloempje van de groep en we zijn nog niet eens vertrokken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Een literaire wandeling op niveau is ook mogelijk?
Poeh wel overleefd dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben ooit wel eens over swingen enzo begonnen
Keer tot drie gekomen, drie Spaanse vrouwen die me in dronken staat ontvoerden uit een kroeg, had het er maar druk meequote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er tegelijk geprobeerd dan?
Een showtje GHB lost al je problemen opquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me nu al het muurbloempje van de groep en we zijn nog niet eens vertrokken.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben ooit wel eens over swingen enzo begonnen
Troost je, jij bent in ieder geval uitgenodigd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me nu al het muurbloempje van de groep en we zijn nog niet eens vertrokken.
Arme Budaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Een showtje GHB lost al je problemen op
Plus het David Hasselhoffmuseum
Ik snap niet dat Ilse van de Appie met blote handen de appels aanraakt. Okee, ze zal ze heus wel ontsmet hebben van te voren maar tochquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Werkelijk, ieder reclamespotje heeft iets met Corona
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Troost je, jij bent in ieder geval uitgenodigd.
Mooi.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
Kreeg net deze in mijn Whatsapp![]()
[ afbeelding ]
Middelburg
Keer naar die tent van onze nachtelijke Belgische seksuitbater gaan "zo schat we gaan over de grens uit eten"quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben ooit wel eens over swingen enzo begonnen
Dat ziet er niet heel indrukwekkend uitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Een showtje GHB lost al je problemen op
Plus het David Hasselhoffmuseum
Daar was ik een jaar terug nog, lang weekend Zeeland Hemelvaart 2019quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
Kreeg net deze in mijn Whatsapp![]()
[ afbeelding ]
Middelburg
Uitstekend buffet daar! Oh ja, trek even dat rode broekje aan vandaagquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer naar die tent van onze nachtelijke Belgische seksuitbater gaan "zo schat we gaan over de grens uit eten"
Ik voel me wel vereerdquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Troost je, jij bent in ieder geval uitgenodigd.
Volgens mij is die meer van de zweepjes en tepelklemmen tegenwoordig, geen normale parenclub meerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer naar die tent van onze nachtelijke Belgische seksuitbater gaan "zo schat we gaan over de grens uit eten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |