Ja! Bedankt @ChatGirl.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:10 schreef ChatGirl het volgende:
Deze is dat denk ik JUI / bonnetje kwijt GVD!!!!!
Met de mij bekende knopjes ben ik zeer bekwaam.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:42 schreef Tokay het volgende:
Ja hoor eens UIO, jij bent een mod, die luitjes hebben toch allerlei knoppen en codes en dingen waarmee ze van alles op FOK! kunnen opsporen?
Maar goed... tóch fijn dat iemand zich dat topic ook nog herinnert!
Jij bent een stuk meer bedreven met knopjes zo te zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:10 schreef ChatGirl het volgende:
Deze is dat denk ik JUI / bonnetje kwijt GVD!!!!!
Wat?!?!?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:57 schreef SuperwormJim het volgende:
De onderwaterweegtest: R&P / Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Ik heb hardop moeten lachen om dat topic, en dat is lang geleden dat dat gebeurdequote:
Mooi dat dat woord nu wel zoekresultaten overlevertquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:57 schreef SuperwormJim het volgende:
De onderwaterweegtest: R&P / Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Ik heb me hier echt een hele dag mee vermaakt, heerlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
TRV / [Reisverslag] Groenland.
Dat is een eeuwenoude copypasta die die OP gewoon in het Nederlands vertaald heeft, ik herken het direct. Hier een link van een jaar eerder dan dat topic met exact hetzelfde gelul, maar dan in het Engels.quote:
FOK!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:45 schreef Iblardi het volgende:
Had je hier in het begin niet ook een topic "Voer voor psychologen" waarin allemaal intellectuele beschouwingen op de deelnemers van Big Brother werden losgelaten? Ik herinner me dat ik Fok! toen zo'n diepzinnig forum vond.
Nou ja, dat is nog min of meer beschaafd in vergelijking met namen als volkomenkut.nl, of wat je in die tijd ook maar allemaal had.quote:
Niemand kon toen nog weten hoeveel complottopics deze aanslag in BNW zou gaan opleveren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:22 schreef aloa het volgende:
NWS / Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
En zat toen nog niet op FOK.
Van een andere orde, maar ontzettend indrukwekkend vond ik dit topic:quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:31 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik heb me hier echt een hele dag mee vermaakt, heerlijk
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik moet denken aan de tientallen topics van Rudeonline over zijn relativiteitstheorie. De wereld was er nog niet klaar voor
WFL / Relativiteit voor rudeonline
idd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Niemand kon toen nog weten hoeveel complottopics deze aanslag in BNW zou gaan opleveren.
Daar ging mijn theequote:Op zondag 20 oktober 2019 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ineens herinnerde ik me deze: ONZ / [TIPS] Mezelf foppen op 1 april.
heerlijk dezequote:Op zondag 20 oktober 2019 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh ja dezequote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:57 schreef ShevaJB het volgende:
Dit topic mag wat mij betreft ook toegevoegd worden. Hard om gelachen
ONZ / Mijn ode aan kanker
Die met dat opvallende kapsel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:32 schreef uitstelgedrag het volgende:
De mogelijke dader van dit misdrijf is ooit het slachtoffer geweest van een FOK!-painttopic
https://www.ad.nl/binnenl(...)deskundige~a1f8cce3/
Jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die met dat opvallende kapsel?
ONZ / [PAINT/PS] Dennis van Ek de pensioendeskundige #2quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:45 schreef uitstelgedrag het volgende:
[..]
Ja
Ik schrok wel ff van het feit dat dat topic al uit 2008 was, al 11 jaar geleden joh
Tinypicquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT/PS] Dennis van Ek de pensioendeskundige #2
Omgquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
bron: https://www.trouw.nl/nieuws/check-de-park~bf10b7ef/quote:Check de park
Eén grammaticale fout in een fotobijschrift op je eigen site en je bent in een mum van tijd hét pispaaltje op internet.
12 augustus 2002, 0:00
Dat overkwam een Vlaardingse jongen. Op de foto struint hij doelloos door de bosjes, onder de foto valt te lezen: 'Alberto loopt de park te checken'.
Een heuse oneliner onder Nederlandse internetters was geboren.
Op het deelnemersforum van Fok.nl, volgens eigen zeggen de grootste online community van Nederland, doen inmiddels honderden gemanipuleerde foto's van Alberto de ronde. En allemaal hebben ze hun eigen versie van de grammaticale fout, zoals deze: 'Alberto checkt het scheve toren van Pisa'.
De jongen kan de geintjes en foto's wel waarderen, zo liet hij op Fok.nl weten .
KLB / Buurman die alles bij elkaar schreeuwt als hij klaarkomt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:32 schreef JeMoeder het volgende:
Ik kan door de brakke zoekfunctie het topic niet vinden, maar er was een topic over buren die harde seks hadden en waar de user in kwestie een geluidsfragment had gepost. Wat bleek, het was een schreeuwende/kreunende buurman, de buuf was lekker stil.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
KLB / Buurman die alles bij elkaar schreeuwt als hij klaarkomt.
@DemonRage heb je nog een backup van deze opname?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:54 schreef DemonRage het volgende:
*schop*
Zoals beloofd het geluidsfragment: buurman komt klaar (veel ruis, maar toch goed te horen)
Hier istie dan: http://www.drstyle.nl/zooi/buurman.mp3quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
@:DemonRage heb je nog een backup van deze opname?ik ben hier erg nieuwsgierig naar
baas!!!! ik speelde het bijna af in een restaurantquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier istie dan: http://www.drstyle.nl/zooi/buurman.mp3
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
baas!!!! ik speelde het bijna af in een restaurantstraks even luisteren
YES!!! Ik kom wederom niet bij, nostalgie!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier istie dan: http://www.drstyle.nl/zooi/buurman.mp3
@Fauxquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
KLB / Buurman die alles bij elkaar schreeuwt als hij klaarkomt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
FOK! heeft ook een aantal inzamelingsacties gehouden, waaronder (en ik vergeet er geheid een boel)
GC / Lichtje voor Sophia Kinderziekenhuis en GC / Lichtje voor Sophia Kinderziekenhuis (deel 2) wat 2225 euro opbracht
GC / Fokkers meet FOK!kers - DE EINDSTAND IS BEKEND waar FOK!kers ruim 15.500 inzamelden voor de Stichting Fok (stichting FibrOseKinderen)
GC / Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen met een opbrengst van 2.344,86 euro
GC / Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2585,16 and counting! waar 2585,16 euro werd ingezameld
F&F / Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen De bijen-reeks
Net weer even het FOK topic teruggelezen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
FOK! heeft ook een aantal inzamelingsacties gehouden, waaronder (en ik vergeet er geheid een boel)
GC / Lichtje voor Sophia Kinderziekenhuis en GC / Lichtje voor Sophia Kinderziekenhuis (deel 2) wat 2225 euro opbracht
GC / Fokkers meet FOK!kers - DE EINDSTAND IS BEKEND waar FOK!kers ruim 15.500 inzamelden voor de Stichting Fok (stichting FibrOseKinderen)
GC / Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen met een opbrengst van 2.344,86 euro
GC / Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2585,16 and counting! waar 2585,16 euro werd ingezameld
F&F / Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen De bijen-reeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keer iemand die een of ander antiek borrelglaasje te koop had op marktplaats, niets bijzonders. Maar door FOK heel veel interesse, hoge biedingen enzovoort. Verkoopster helemaal verward, tot zij het opeens ontdekte of iemand het verklapt had. Het brol was nog steeds niets waard maar had een hoop plezier opgeleverd.
Maar diegene die in de maling was genomen (marktplaatsgebruikster "Vlinder" ging volgens mij zoveel stampij maken dat het topic gedeeltelijk verwijderd is. Jammer is dat.
Het begon 13-10-2009 en ging van topic 2 over in 3: ONZ / De Fok! Marktplaats klootzakken #2
[ Bericht 35% gewijzigd door marcel.de op 27-11-2019 07:46:19 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Tong!quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:18 schreef tong80 het volgende:
Alle topics van GHaven en Kikkerlikker. Met de karpers als ultiema.
Yep.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tong!
Heb je Kerst gratie gekregen?
Goed nieuws. Welkom terug.quote:
Thanx.......quote:
Haten op tong80godquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:40 schreef flipsen het volgende:
Ah, ga ik voor het eerste gebruik maken van de "foe" optie van mijn abo
Een schaant is ut.quote:
Dat was denk ik wel het grootste backfiretopic ooitquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef CoExist het volgende:
Weet niet of deze al genoemd was maar deze blijft ook epic!
Kastanova die zijn baan kwijt raakte bij @:Home.
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Nou, vlak de ballonnen-tas van Yildiz ook niet uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was denk ik wel het grootste backfiretopic ooit
o ja, op het station toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, vlak de ballonnen-tas van Yildiz ook niet uit.
F&F / Rijgersquote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:56 schreef livelink het volgende:
Ik moet echt elke keer opnieuw lachen om het Rijger-topic. Swets op zijn best.
Die is echt legendarisch. Bedanktquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:55 schreef KogelLager het volgende:
Topique doorgelezen maar ik mis postalgold. Daar waren toen meer dan 450 topics over gemaakt, dat was echt fantastisch!
Linkje?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, vlak de ballonnen-tas van Yildiz ook niet uit.
ONZ / Laat 11 september uw sporttas staanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |