ik kan een alfa GT met 150pk multijet distinctive kopen voor zon 19.000 euro. (zonder BTW met korting) als ik dan 10.000 terugkrijg voor mijn panda moet ik zon 9.000 bij betalen. @Pietverdriet, En op zich vodoet mijn panda best prima, maar ik heb gewoon wat meer ruimte nodig, vandaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:38 schreef BushRanger het volgende:
Wat kost die Alfa GT, is toch wel een dure bak zeker?
Ik zou voor de kwaliteit van de Audi's gaan, dat zijn toch wel zeer solide wagens. Ik ken een paar mensen met Alfa's (156 en 155) en er is altijd wel wat. Als je meerijdt dan rammelt het ook nogal eens. Maar Alfa's zijn verder wel mooie auto's natuurlijk.
Technisch gelijk aan Audi, maar een bekkie goedkoperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Seat trekt me niet zo op zich, maar ik zal er eens naar kijken.
Ach gelukkig gaat straks de olie prijs sky high en kan ie geen benzine/diesel/brandstof meer kopen van z'n schamele salarisje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
grappig, tot voor kort liep TS nog te roepen dat een panda goed genoeg was voor iedereen, en dat grotere auto´s verboden moesten worden..
bermquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:18 schreef -Muse- het volgende:
van pinda naar alfa gt?
jij zoekt graag de berm op, ofwat?
audi zit kwalitatiever beter in mekaar, veel mooiere/betere materialen worden er gebruikt ten op zichte van seat!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Technisch gelijk aan Audi, maar een bekkie goedkoper
Denk niet dat je erg veel ruimte hebt in de Alfa GTquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik kan een alfa GT met 150pk multijet distinctive kopen voor zon 19.000 euro. (zonder BTW met korting) als ik dan 10.000 terugkrijg voor mijn panda moet ik zon 9.000 bij betalen. @Pietverdriet, En op zich vodoet mijn panda best prima, maar ik heb gewoon wat meer ruimte nodig, vandaar
Menig auto valt in het niet als je de kofferbak gaat vergelijken. Dat ding is huge, ja verder is het natuurlijk gewoon een coupé. Alhoewel je nog best wel achterin kan zitten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk niet dat je erg veel ruimte hebt in de Alfa GT
de 2.0 jts heeft toch 165 pk? de golf gti heeft 35 pk meer en een bult meer koppel door de turbo , dus dat is wel logisch, voor de meeste mensen is 165 pk genoeg denk ik ? Ik denk dat de diesel sneller voelt als de 2.0 bezine overigens door het veel hogere koppel. je hebt ook nog een 1.8 met 140 pk trouwens, die volgens de tests ook niet ondergemotoriseerd is..?? Ik ga er toch niet mee racen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb zelf inmiddels een kilometer of 4000 gereden in een zwarte GT distinctive met de 2.0 liter benzine motor. Prima auto, die erg veel fun biedt voor het geld. (36.000 euro in Nederland) Maar afgezet tegen bijvoorbeeld een VW GTI is de GT een stuk langzamer.
Plus zijn het fijne en voorspelbare rijgedrag, mooie interieur en perfecte bose soundsysteem. Min zijn dan weer het dramatische zicht naar achter, dat hij zijn looks als snelle auto niet waarmaakt en de draaicirkel zo groot is dat het soms lijkt of je met een vrachtwagen op stap bent.
Ja maar de GTI is wel vergelijkbaar qua prijs. Laat ik vooropstellen dat het een auto van de zaak is en het niet mijn eigendom is. Ikzelf vind de sluiting van de kofferbak erg mooi en goed gedaan. Zit gewoon een knopje op je ab waardoor die openspringt. Daarna alleen nog even omhoog tillen en nooit vieze handen. Windgeruis en rammels geen last van. Alleen even opletten met hoedenplank of achterbank die moeten goed aangesloten worden. Verder een huge probleem met de regensensor waar ik echt gek van word. Springt netjes aan, maar blijft maar wissen. Zwaar irritant. Al een paar keer teruggeweest naar Kroymans, maar nog niet echt een oplossing vooralsnog.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de 2.0 jts heeft toch 165 pk? de golf gti heeft 35 pk meer en een bult meer koppel door de turbo , dus dat is wel logisch, voor de meeste mensen is 165 pk genoeg denk ik ? Ik denk dat de diesel sneller voelt als de 2.0 bezine overigens door het veel hogere koppel. je hebt ook nog een 1.8 met 140 pk trouwens, die volgens de tests ook niet ondergemotoriseerd is..?? Ik ga er toch niet mee racen.
Wat me trouwens wel een minpuntje leek is de sluiting van de kofferbak, die wel veel groter is dan ik had verwacht trouwens inderdaad! . Er zit geen hendel aan, dus je moet e handen vies maken om hem open te maken?? zicht naar achter vind ik niet belangrijk en draaicircel ook niet zo. Hoe zit het met rammels en windgeruis?? en heb je al problemen gehad??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |