Zolang er nog mensen zijn die braaf naar de politie gaan om aangifte te doen van iets waarvan ze getuige zijn en als dank een boete krijgen omdat ze hun identificatie niet bij zich hebben, kan ik nou niet echt zeggen dat het de onschuldige burger niet schaadt...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef Viajero het volgende:
Als ze een relmarok/kamper/joego/tokkie/etc kunnen oppakken omdat hij zich niet kan legitimeren dan is dat wmb pure winst voor de potentiele slachtoffers van dit tuig.
Zolang het de onschuldige burger niet schaadt, wat is het probleem?
Wat is er mis met die PI?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:21 schreef LintuxCx het volgende:
Hehe, ik heb maar gewoon de oude titel overgenomen. En als echte n00b dacht ik er natuurlijk weer net te laat aan om een passender PI uit te kiezen, kan een mod de PI van mijn OP even voor het topic instellen?
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:22 schreef ARKON het volgende:
zit hij nu trouwens in de cel of is hij thuis/school etc?
sterkte.
Ehm, TI bedoelde ik dus.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:26 schreef NJ het volgende:
Wat is er mis met die PI?
En dat kan je zelf ook doen..
Vindt ie lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 14:37 schreef PDOA het volgende:
Volgens mij wordt ie nu in de politiecel anaal vernederd met de gummiknuppel door 3 bonkige politieagenten.
Deze sig heeft 'ie nou al een tijdje volgens mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:16 schreef RiDo78 het volgende:
Yildiz is vannochtend nog op FOK geweest.... en heeft volgens mij zijn sig veranderd.
Lang leve reflectie.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:57 schreef Falco het volgende:
Yildiz neemt een rustpauze zegt ie. Hij heeft iig nog weinig van zich laten horen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:47 schreef Newb het volgende:
Hey Yildiz, heb je jezelf nu al aangegeven? Al in aanrakening met de plsiesie geweest? Vertel ons meer!
Omdat alles wat hij hier zegt overgenomen wordt door allerlei sites en media, soms kun je beter gewoon je mond houden en dingen lekker laten afkoelenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef Jonathon het volgende:
Zal ie zwijgplicht hebben?
Hij zegt namelijk niet veel erover, en er zijn toch genoeg aandachttrekkende topics
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |