abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 28 september 2005 @ 00:57:42 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30988837
Game on!

Yildiz (Rick P. Fotoboek van mechatronics ) wordt gezocht door justitie #2

Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
Yildiz (Rick P.) wordt gezocht door justitie #2

VKmag
www.neukia.nl
www.jaggle.com

Ik ben net bij de spoorwegpolitie geweest

Zondag 11 september 2005, omstreeks 16.15 uur, werd de Spoorwegpolitie Den Haag erop attent gemaakt, dat er een grote zwarte canvas tas was achtergelaten in de centrale hal van het station Den Haag Centraal. De tas stond ter hoogte van de verkoopbalie van snackcorner Smullers en er bleken vier gekleurde opgeblazen ballonnen in te zitten, waarvan aan één ballon een brief was vastgeplakt met leukoplast. De inhoud van de brief had geen bedreigend karakter maar was meer een soort protestbrief. Op bewakingsbeelden is duidelijk te zien, dat de verdachte man om 15.59 uur het station binnenloopt met de tas. Uiteindelijk laat hij hem dan achter bij Smullers. De vraag is natuurlijk: Wie (her)kent de man aan de hand van de getoonde videobeelden, mogelijk in combinatie met de grote zwarte canvas tas?

[11-SEPT-2005] Tassendump, de nabeschouwing
[update] Opsporing Verzocht zoekt FOK!ker
Ik ben net bij de spoorwegpolitie geweest
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
Radiostilte

[ Bericht 14% gewijzigd door SunChaser op 28-09-2005 01:04:00 ]
  woensdag 28 september 2005 @ 00:59:51 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30988877

Hilarisch...
  woensdag 28 september 2005 @ 01:00:24 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30988884
Is dit die zaak waarbij iemand een miljoen uitloofde als tip?
pi_30988900
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:00 schreef Zwansen het volgende:
Is dit die zaak waarbij iemand een miljoen uitloofde als tip?
Oeh, snel maar even bellen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_30988907
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Zoek maar.
We zijn al onderweg. Dit gaat nog leuk worden.

Game on idd.
373,15 K
212 ºF
Kus *HIER* mijn koker.
pi_30988913
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef Penis_Koker het volgende:

[..]

Game on idd.
Nog niet gevonden dan
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
pi_30988915
zet de topics waar het mee begon ook ff in de OP aub
iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
FOK SEARCH!!!!
pi_30988917
Maar de hamvraag blijft; Welk merk cola drinkt Yildiz nou?

Wat hij houdt er wel heel geniepig zijn hand voor.
Steun vrijheidsstrijder Yildiz. En zeg nee tegen schijn-veiligheid en ja tegen echte vrijheid.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:02:56 #9
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30988923
stoere taal. Penis Lul
  Redactie Frontpage woensdag 28 september 2005 @ 01:03:19 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30988928
Hier staan trouwens wat meer genuanceerdere reacties waarin ik me ook kan vinden: Protesteer hier met Yildiz mee!
pi_30988929
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef moejeffluisteren het volgende:
Op deze vraag kan ik in het kader van het lopende onderzoek helaas geen antwoord geven
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
  Donald Duck held woensdag 28 september 2005 @ 01:03:23 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
  woensdag 28 september 2005 @ 01:03:51 #13
8898 Darklight
pi_30988938
links staat onze held
pi_30988959
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef moejeffluisteren het volgende:

Wat hij houdt er wel heel geniepig zijn hand voor.
coca cola volgens mij verkopen ze dat bij smullers of toch pepsi ik weet het niet
FOK SEARCH!!!!
pi_30988972
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef Penis_Koker het volgende:

[..]

Game on idd.
Wie is we?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_30988977
Wat was nou de bedoeling van zijn aktie?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30988981
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:03 schreef Darklight het volgende:
links staat onze held
[afbeelding]
Ik zie niks?
pi_30988988
zeg Penis_koker als je hem gaat slaan filmen/foto's en posten graag met verslagen
FOK SEARCH!!!!
  woensdag 28 september 2005 @ 01:07:07 #19
8898 Darklight
pi_30989002
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat was nou de bedoeling van zijn aktie?
tof doen, hij was alleen de camera's vergeten
  woensdag 28 september 2005 @ 01:07:36 #20
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989010
Van de foto afgaande kunnen we met zekerheid spreken dat het hier een Fokker betaamt.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_30989015
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef zalmsalade het volgende:
zeg Penis_koker als je hem gaat slaan filmen/foto's en posten graag met verslagen
en dan posten wij het weer in de "ondergrondse media" ..
[KNE]-Mod
  woensdag 28 september 2005 @ 01:09:18 #22
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_30989031
Ik vind dat de Hollandse nuchterheid hier toch wel gewonnen heeft van de overdreven angst voor terrorisme. Het station is niet ontruimd, maar er is gewoon een tas gevonden die waarschijnlijk bij de gevonden voorwerpen terecht kwam. Natuurlijk wordt erin gekeken of er misschien iets in zit, waarmee de eigenaar achterhaald kan worden, maar het bleek iets heel frappants te zijn wat door Donner's mediacircus angst inboezemt, terwijl je erom zou kunnen lachen en de tas net zo hard wegflikkeren. Maar nee, dit is ernst, de beste man moet en zou opgespoord worden, WANT deze persoon handelt niet naar de maatstaven van den Nederlandschen staat. Een anarchist wiens kop ingedrukt moet worden. Hij moet en zal opgespoord en berecht worden.

Zie jij wat ik zie? Ik zie dat Rick veroordeeld wordt om zijn mening. En om te bewijzen dat zijn mening klopt heeft hij deze actie uitgehaald. En hij had gelijk, want waarom heeft de AIVD die allerlei aftappingen heeft bij ISP's en gemachtigd is om de bewaarde gegevens op te vragen hem dan niet onmiddelijk kunnen achterhalen? Daarmee wordt toch terrorisme bestreden? Althans, dat willen ze ons doen laten geloven. Het bleek allemaal kul, want om deze 'dader' op de te sporen heeft de AIVD de ouderwetsche methoden die nodig die ze altijd al gebruikten. En wat blijkt, deze ouderwetsche methode blijkt toch het meest effectieve.

De AIVD heeft zich onsterfelijk gemaakt door hem op te sporen via de landelijke media, want als ze gewoon wat teksten van de brief hadden overgenomen en letterlijke citaten hadden opgezocht via Google, dan hadden ze hem al op 11 september kunnen traceren. Maar nee, de 'high-tech' spionage middelen van de AIVD zijn daar blijkbaar niet goed genoeg voor. Wat een farce! Rick is een grote held die de vinger op de zere plek legt. Ik, of wij, althans degenen die falikant tegen de bewaarplicht en aftappraktijken zijn, moeten deze jongeman steunen in zijn daad. Want deze 'verboden' actie bleek de juiste middel te zijn om aan te tonen dat de geldverslindene en privacy schendende middelen van de AIVD niet werken.

Nogmaals, driewerf hulde voor Rick!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_30989036
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:03 schreef Darklight het volgende:
links staat onze held
[afbeelding]
Als je zijn naam invult in Google Afbeeldingen krijg je die foto wel als thumbnail. Je doelt op 2 mensen in oranje kledij niet?
  woensdag 28 september 2005 @ 01:10:43 #24
8898 Darklight
pi_30989053
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Als je zijn naam invult in Google Afbeeldingen krijg je die foto wel als thumbnail. Je doelt op 2 mensen in oranje kledij niet?
ja
  woensdag 28 september 2005 @ 01:11:27 #25
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989066
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
Ik vind dat de Hollandse nuchterheid hier toch wel gewonnen heeft van de overdreven angst voor terrorisme. Het station is niet ontruimd, maar er is gewoon een tas gevonden die waarschijnlijk bij de gevonden voorwerpen terecht kwam. Natuurlijk wordt erin gekeken of er misschien iets in zit, waarmee de eigenaar achterhaald kan worden, maar het bleek iets heel frappants te zijn wat door Donner's mediacircus angst inboezemt, terwijl je erom zou kunnen lachen en de tas net zo hard wegflikkeren. Maar nee, dit is ernst, de beste man moet en zou opgespoord worden, WANT deze persoon handelt niet naar de maatstaven van den Nederlandschen staat. Een anarchist wiens kop ingedrukt moet worden. Hij moet en zal opgespoord en berecht worden.

Zie jij wat ik zie? Ik zie dat Rick veroordeeld wordt om zijn mening. En om te bewijzen dat zijn mening klopt heeft hij deze actie uitgehaald. En hij had gelijk, want waarom heeft de AIVD die allerlei aftappingen heeft bij ISP's en gemachtigd is om de bewaarde gegevens op te vragen hem dan niet onmiddelijk kunnen achterhalen? Daarmee wordt toch terrorisme bestreden? Althans, dat willen ze ons doen laten geloven. Het bleek allemaal kul, want om deze 'dader' op de te sporen heeft de AIVD de ouderwetsche methoden die nodig die ze altijd al gebruikten. En wat blijkt, deze ouderwetsche methode blijkt toch het meest effectieve.

De AIVD heeft zich onsterfelijk gemaakt door hem op te sporen via de landelijke media, want als ze gewoon wat teksten van de brief hadden overgenomen en letterlijke citaten hadden opgezocht via Google, dan hadden ze hem al op 11 september kunnen traceren. Maar nee, de 'high-tech' spionage middelen van de AIVD zijn daar blijkbaar niet goed genoeg voor. Wat een farce! Rick is een grote held die de vinger op de zere plek legt. Ik, of wij, althans degenen die falikant tegen de bewaarplicht en aftappraktijken zijn, moeten deze jongeman steunen in zijn daad. Want deze 'verboden' actie bleek de juiste middel te zijn om aan te tonen dat de geldverslindene en privacy schendende middelen van de AIVD niet werken.

Nogmaals, driewerf hulde voor Rick!

Ik hoop dat de AIVD zich wel met andere zaken bezighoudt dan een of andere aandachtsgeile foknerd die wil aantonen dat nederland in 'angst' leeft.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')