abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30987135
Kom op! Wees eens solidair!! :')

pi_30987157
hij kan hier eventueel wel onderduiken
pi_30987537
Ik ben nooit solidair.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_30987558
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef 700MB het volgende:
Ik ben nooit solidair.
maar wel pro yildiz
pi_30987656
Waar protesteerde die flapdrol eik voor (of voor)??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 28 september 2005 @ 00:13:24 #6
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_30987774
tegen paranoide angsthazen,schijtlijsters en paniekzaaiers.
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_30987928
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:06 schreef sannydude het volgende:

[..]

maar wel pro yildiz
Nee, ook niet.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_30987956
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Salvad0R het volgende:
hij kan hier eventueel wel onderduiken
hier ook wel
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_30987978
Goeie actie, dit.
Ik hoop dat 't goed voor 'm afloopt.
pi_30987983
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:13 schreef blackbully het volgende:
tegen paranoide angsthazen,schijtlijsters en paniekzaaiers.
Laat hem dat maar zeggen tegen de nabestaanden in Madrid die door achtergelaten tassen hun geliefden moeten missen.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 28 september 2005 @ 00:23:29 #11
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_30988109
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:19 schreef R@b het volgende:

[..]

Laat hem dat maar zeggen tegen de nabestaanden in Madrid die door achtergelaten tassen hun geliefden moeten missen.
Die mensen in Madrid zijn gedood door een lading springstof. Niet door angst voor achtergelaten tassen.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  woensdag 28 september 2005 @ 00:23:37 #12
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_30988112
*betuigt steun*
Love's like crapping your pants: everyone around you notices, but only you have that warm feeling inside
pi_30988234
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:23 schreef Kebab het volgende:

[..]

Die mensen in Madrid zijn gedood door een lading springstof. Niet door angst voor achtergelaten tassen.
Als ze meer oplettendheid hadden gehad, was het mogelijk voorkomen. Je weet het niet.

Wat je wel weet is dat het niet helpt door lukraak fake tassen te gaan neerzetten, zodat iedereen maar aanneemt dat zo'n tas altijd nep is. Je maakt het terroristen alleen maar makkelijker dan om meer slachtoffers te maken.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_30988274
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:28 schreef R@b het volgende:
Je maakt het terroristen alleen maar makkelijker dan om meer slachtoffers te maken.
De echte schade die door aanslagen wordt veroorzaakt is niet het aantal doden dat erbij valt maar de massahysterie die de media daarna veroorzaakt.
  woensdag 28 september 2005 @ 00:47:39 #15
68154 blackbully
pi_30988650
quote:

[..]

Als ze meer oplettendheid hadden gehad, was het mogelijk voorkomen. Je weet het niet.

Wat je wel weet is dat het niet helpt door lukraak fake tassen te gaan neerzetten, zodat iedereen maar aanneemt dat zo'n tas altijd nep is. Je maakt het terroristen alleen maar makkelijker dan om meer slachtoffers te maken.
Nee wat wel helpt is om meteen de bommenexpert te bellen als er ergens een tas staat die onbemand is. Ik ben een keer mijn paraplu vergeten in een winkel (dit was voor de aanslagen btw)'
weet je wat je allemaal in ee paraplu kan stoppen qua explosieven?
Met andere woorden : je kan overal wel bang voor zijn maar daar maak je het helemaal nietbeter op.
iedereen gaat dan elkaar argwanen en praat niet meer tegen elkaar uit angst.

Natuurlijk vind ik het erg dat er mensen gestorven zijn door aanslagen. Maar wat mij dan nog het meeste stoort aan al die verhalen is : dat de nieuwgroepen roepen van : 55 mensen omgekomen bij ZELFMOORDaanslagen!!

Wat nou zelfmoord?? Het is gewoon pure massamoord door een of andere fanatieke "gelover' die denkt dat hij/zij de wereld wel ff kan verbeteren?
[/quote]
  woensdag 28 september 2005 @ 00:53:51 #16
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_30988773
Tjongejonge.
Zo te zien hebben een heleboel Fok!-kertjes een harde plasser omdat iemand die ze 'kennen' in de landelijke schijnwerpers staat.
Terwijl het natuurlijk gewoon een heel foute actie van Yildiz is geweest.
Niks geniaals, heldhaftigs of strak. Gewoon een domme, overmoedige puberstreek.
Dat verandert alles
  woensdag 28 september 2005 @ 01:00:35 #17
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30988887
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef Kiegie het volgende:
Tjongejonge.
Zo te zien hebben een heleboel Fok!-kertjes een harde plasser omdat iemand die ze 'kennen' in de landelijke schijnwerpers staat.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:01:27 #18
68154 blackbully
pi_30988903
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef Kiegie het volgende:
Tjongejonge.
Ik heb geen flauw idee wie die fokgozer zou moeten zijn. Het is een actie waar hij negatieve respons op kan krijgen. Maar hij had dit ook op een andere manier kunnen uiten die misschien nog minder in de smaak was gevallen. (Nogmaals ik weet niet wie het is en wat hij denkt)
[/quote]
  woensdag 28 september 2005 @ 01:02:16 #19
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30988911
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef blackbully het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wie die fokgozer zou moeten zijn. Het is een actie waar hij negatieve respons op kan krijgen. Maar hij had dit ook op een andere manier kunnen uiten die misschien nog minder in de smaak was gevallen. (Nogmaals ik weet niet wie het is en wat hij denkt)
Een linkse moralistische knuffelautochtoon.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_30988916
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:47 schreef blackbully het volgende:
Natuurlijk vind ik het erg dat er mensen gestorven zijn door aanslagen. Maar wat mij dan nog het meeste stoort aan al die verhalen is : dat de nieuwgroepen roepen van : 55 mensen omgekomen bij ZELFMOORDaanslagen!!

Wat nou zelfmoord?? Het is gewoon pure massamoord door een of andere fanatieke "gelover' die denkt dat hij/zij de wereld wel ff kan verbeteren?
En, ja, maar de term klopt dan toch wel gewoon? Het is een aanslag, en hetgeen voor 'aanslag' staat geeft aan wat voor soort aanslag het is? Zo ook bomaanslag, of belastingaanslag.
pi_30989007
quote:

[..]

Het toont alleen maar aan dat het NU AL een kinderspel is voor een terrorist om een aanslag te plegen. En dat zal ook altijd zo blijven, er is geen bescherming tegen terrorisme. En dat de burger dan vrijheden moet opgeven voor schijn-veiligheid is inderdaad zeer kwalijk. En dat Yildiz daartegen protest maakt is alleen maar aan te moedigen, al kan de manier waarop hier en daar nog wat beter.
Steun vrijheidsstrijder Yildiz. En zeg nee tegen schijn-veiligheid en ja tegen echte vrijheid.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:11:17 #22
68154 blackbully
pi_30989062
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef 700MB het volgende:

[..]

En, ja, maar de term klopt dan toch wel gewoon? Het is een aanslag, en hetgeen voor 'aanslag' staat geeft aan wat voor soort aanslag het is? Zo ook bomaanslag, of belastingaanslag.
ja het is een aanslag correct.
maar als iemand zelfmoord pleegt dan is het nog altijd omdat die persoon zelf bhet leven op de een of andere manier niet aankan.
Mensen die zelfmoordplegen doen dat eigenlijk en alleen maar om van hun "problemen" af te zijn.

Mensen die zichzelf doden dmv van een bom om de nek te hangen en anderen mee op te blazen (om het maar ff grof te zeggen ) doen dit om een totaal andere reden.

Laat ze het dan zelfofferaanslag noemen ipv zelfmoord!!!

Schapen worden geofferd
Een schaap volgt ...
[/quote]
pi_30989080
Vind ik ook. En r@b, als we al dat geld van deze schijnveiligheid hadden ingezet om afrika te voeden dan waren er ook minder mensen gestorven. Terrorisme eist namelijk echt weinig levens in vergelijking met verkeer (dat kan veiliger, pomp daar het geld in) of met hongersnood.
pi_30989090
domme actie. krijgt ie vast een paar uur papiertjes prikken voor. en oh ja, een strafblad
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30989105
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:12 schreef thettes het volgende:
Vind ik ook. En r@b, als we al dat geld van deze schijnveiligheid hadden ingezet om afrika te voeden dan waren er ook minder mensen gestorven. Terrorisme eist namelijk echt weinig levens in vergelijking met verkeer (dat kan veiliger, pomp daar het geld in) of met hongersnood.
ja, want al die biljoenen voor afrika heeft er voor gezorgd dat niemand daar meer honger heeft
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')