maar wel pro yildizquote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef 700MB het volgende:
Ik ben nooit solidair.
Nee, ook niet.quote:
hier ook welquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Salvad0R het volgende:
hij kan hier eventueel wel onderduiken
Laat hem dat maar zeggen tegen de nabestaanden in Madrid die door achtergelaten tassen hun geliefden moeten missen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:13 schreef blackbully het volgende:
tegen paranoide angsthazen,schijtlijsters en paniekzaaiers.
Die mensen in Madrid zijn gedood door een lading springstof. Niet door angst voor achtergelaten tassen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:19 schreef R@b het volgende:
[..]
Laat hem dat maar zeggen tegen de nabestaanden in Madrid die door achtergelaten tassen hun geliefden moeten missen.
Als ze meer oplettendheid hadden gehad, was het mogelijk voorkomen. Je weet het niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:23 schreef Kebab het volgende:
[..]
Die mensen in Madrid zijn gedood door een lading springstof. Niet door angst voor achtergelaten tassen.
De echte schade die door aanslagen wordt veroorzaakt is niet het aantal doden dat erbij valt maar de massahysterie die de media daarna veroorzaakt.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:28 schreef R@b het volgende:
Je maakt het terroristen alleen maar makkelijker dan om meer slachtoffers te maken.
Nee wat wel helpt is om meteen de bommenexpert te bellen als er ergens een tas staat die onbemand is. Ik ben een keer mijn paraplu vergeten in een winkel (dit was voor de aanslagen btw)'quote:Op woensdag 28 september 2005 00:28 schreef R@b het volgende:
[..]
Als ze meer oplettendheid hadden gehad, was het mogelijk voorkomen. Je weet het niet.
Wat je wel weet is dat het niet helpt door lukraak fake tassen te gaan neerzetten, zodat iedereen maar aanneemt dat zo'n tas altijd nep is. Je maakt het terroristen alleen maar makkelijker dan om meer slachtoffers te maken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef Kiegie het volgende:
Tjongejonge.
Zo te zien hebben een heleboel Fok!-kertjes een harde plasser omdat iemand die ze 'kennen' in de landelijke schijnwerpers staat.
Terwijl het natuurlijk gewoon een heel foute actie van Yildiz is geweest.
Niks geniaals, heldhaftigs of strak. Gewoon een domme, overmoedige puberstreek.
Ik heb geen flauw idee wie die fokgozer zou moeten zijn. Het is een actie waar hij negatieve respons op kan krijgen. Maar hij had dit ook op een andere manier kunnen uiten die misschien nog minder in de smaak was gevallen. (Nogmaals ik weet niet wie het is en wat hij denkt)quote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef Kiegie het volgende:
Tjongejonge.
Zo te zien hebben een heleboel Fok!-kertjes een harde plasser omdat iemand die ze 'kennen' in de landelijke schijnwerpers staat.
Terwijl het natuurlijk gewoon een heel foute actie van Yildiz is geweest.
Niks geniaals, heldhaftigs of strak. Gewoon een domme, overmoedige puberstreek.
Een linkse moralistische knuffelautochtoon.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie die fokgozer zou moeten zijn. Het is een actie waar hij negatieve respons op kan krijgen. Maar hij had dit ook op een andere manier kunnen uiten die misschien nog minder in de smaak was gevallen. (Nogmaals ik weet niet wie het is en wat hij denkt)
En, ja, maar de term klopt dan toch wel gewoon? Het is een aanslag, en hetgeen voor 'aanslag' staat geeft aan wat voor soort aanslag het is? Zo ook bomaanslag, of belastingaanslag.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:47 schreef blackbully het volgende:
Natuurlijk vind ik het erg dat er mensen gestorven zijn door aanslagen. Maar wat mij dan nog het meeste stoort aan al die verhalen is : dat de nieuwgroepen roepen van : 55 mensen omgekomen bij ZELFMOORDaanslagen!!
Wat nou zelfmoord?? Het is gewoon pure massamoord door een of andere fanatieke "gelover' die denkt dat hij/zij de wereld wel ff kan verbeteren?
Het toont alleen maar aan dat het NU AL een kinderspel is voor een terrorist om een aanslag te plegen. En dat zal ook altijd zo blijven, er is geen bescherming tegen terrorisme. En dat de burger dan vrijheden moet opgeven voor schijn-veiligheid is inderdaad zeer kwalijk. En dat Yildiz daartegen protest maakt is alleen maar aan te moedigen, al kan de manier waarop hier en daar nog wat beter.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:28 schreef R@b het volgende:
[..]
Als ze meer oplettendheid hadden gehad, was het mogelijk voorkomen. Je weet het niet.
Wat je wel weet is dat het niet helpt door lukraak fake tassen te gaan neerzetten, zodat iedereen maar aanneemt dat zo'n tas altijd nep is. Je maakt het terroristen alleen maar makkelijker dan om meer slachtoffers te maken.
ja het is een aanslag correct.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef 700MB het volgende:
[..]
En, ja, maar de term klopt dan toch wel gewoon? Het is een aanslag, en hetgeen voor 'aanslag' staat geeft aan wat voor soort aanslag het is? Zo ook bomaanslag, of belastingaanslag.
ja, want al die biljoenen voor afrika heeft er voor gezorgd dat niemand daar meer honger heeftquote:Op woensdag 28 september 2005 01:12 schreef thettes het volgende:
Vind ik ook. En r@b, als we al dat geld van deze schijnveiligheid hadden ingezet om afrika te voeden dan waren er ook minder mensen gestorven. Terrorisme eist namelijk echt weinig levens in vergelijking met verkeer (dat kan veiliger, pomp daar het geld in) of met hongersnood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |