Oeh, snel maar even bellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:00 schreef Zwansen het volgende:
Is dit die zaak waarbij iemand een miljoen uitloofde als tip?
Nog niet gevonden danquote:Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
We zijn al onderweg. Dit gaat nog leuk worden.
Game on idd.
Op deze vraag kan ik in het kader van het lopende onderzoek helaas geen antwoord gevenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef moejeffluisteren het volgende:
Maar de hamvraag blijft; Welk merk cola drinkt Yildiz nou?
coca cola volgens mij verkopen ze dat bij smullers of toch pepsiquote:Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef moejeffluisteren het volgende:
Maar de hamvraag blijft; Welk merk cola drinkt Yildiz nou?
Wat hij houdt er wel heel geniepig zijn hand voor.
Wie is we?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
We zijn al onderweg. Dit gaat nog leuk worden.
Game on idd.
Ik zie niks?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:03 schreef Darklight het volgende:
links staat onze held
[afbeelding]
tof doen, hij was alleen de camera's vergetenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat was nou de bedoeling van zijn aktie?
en dan posten wij het weer in de "ondergrondse media" ..quote:Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef zalmsalade het volgende:
zeg Penis_koker als je hem gaat slaan filmen/foto's en posten graag met verslagen
Als je zijn naam invult in Google Afbeeldingen krijg je die foto wel als thumbnail. Je doelt op 2 mensen in oranje kledij niet?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:03 schreef Darklight het volgende:
links staat onze held
[afbeelding]
jaquote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je zijn naam invult in Google Afbeeldingen krijg je die foto wel als thumbnail. Je doelt op 2 mensen in oranje kledij niet?
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
Ik vind dat de Hollandse nuchterheid hier toch wel gewonnen heeft van de overdreven angst voor terrorisme. Het station is niet ontruimd, maar er is gewoon een tas gevonden die waarschijnlijk bij de gevonden voorwerpen terecht kwam. Natuurlijk wordt erin gekeken of er misschien iets in zit, waarmee de eigenaar achterhaald kan worden, maar het bleek iets heel frappants te zijn wat door Donner's mediacircus angst inboezemt, terwijl je erom zou kunnen lachen en de tas net zo hard wegflikkeren. Maar nee, dit is ernst, de beste man moet en zou opgespoord worden, WANT deze persoon handelt niet naar de maatstaven van den Nederlandschen staat. Een anarchist wiens kop ingedrukt moet worden. Hij moet en zal opgespoord en berecht worden.
Zie jij wat ik zie? Ik zie dat Rick veroordeeld wordt om zijn mening. En om te bewijzen dat zijn mening klopt heeft hij deze actie uitgehaald. En hij had gelijk, want waarom heeft de AIVD die allerlei aftappingen heeft bij ISP's en gemachtigd is om de bewaarde gegevens op te vragen hem dan niet onmiddelijk kunnen achterhalen? Daarmee wordt toch terrorisme bestreden? Althans, dat willen ze ons doen laten geloven. Het bleek allemaal kul, want om deze 'dader' op de te sporen heeft de AIVD de ouderwetsche methoden die nodig die ze altijd al gebruikten. En wat blijkt, deze ouderwetsche methode blijkt toch het meest effectieve.
De AIVD heeft zich onsterfelijk gemaakt door hem op te sporen via de landelijke media, want als ze gewoon wat teksten van de brief hadden overgenomen en letterlijke citaten hadden opgezocht via Google, dan hadden ze hem al op 11 september kunnen traceren. Maar nee, de 'high-tech' spionage middelen van de AIVD zijn daar blijkbaar niet goed genoeg voor. Wat een farce! Rick is een grote held die de vinger op de zere plek legt. Ik, of wij, althans degenen die falikant tegen de bewaarplicht en aftappraktijken zijn, moeten deze jongeman steunen in zijn daad. Want deze 'verboden' actie bleek de juiste middel te zijn om aan te tonen dat de geldverslindene en privacy schendende middelen van de AIVD niet werken.
Nogmaals, driewerf hulde voor Rick!
Reken maar van yes, anders was opsporing verzocht echt niet ingeschakeld als dit luchtig opgevat zou worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat de AIVD zich wel met andere zaken bezighoudt dan een of andere aandachtsgeile foknerd die wil aantonen dat nederland in 'angst' leeft.
Amen!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
Ik vind dat de Hollandse nuchterheid hier toch wel gewonnen heeft van de overdreven angst voor terrorisme. Het station is niet ontruimd, maar er is gewoon een tas gevonden die waarschijnlijk bij de gevonden voorwerpen terecht kwam. Natuurlijk wordt erin gekeken of er misschien iets in zit, waarmee de eigenaar achterhaald kan worden, maar het bleek iets heel frappants te zijn wat door Donner's mediacircus angst inboezemt, terwijl je erom zou kunnen lachen en de tas net zo hard wegflikkeren. Maar nee, dit is ernst, de beste man moet en zou opgespoord worden, WANT deze persoon handelt niet naar de maatstaven van den Nederlandschen staat. Een anarchist wiens kop ingedrukt moet worden. Hij moet en zal opgespoord en berecht worden.
Zie jij wat ik zie? Ik zie dat Rick veroordeeld wordt om zijn mening. En om te bewijzen dat zijn mening klopt heeft hij deze actie uitgehaald. En hij had gelijk, want waarom heeft de AIVD die allerlei aftappingen heeft bij ISP's en gemachtigd is om de bewaarde gegevens op te vragen hem dan niet onmiddelijk kunnen achterhalen? Daarmee wordt toch terrorisme bestreden? Althans, dat willen ze ons doen laten geloven. Het bleek allemaal kul, want om deze 'dader' op de te sporen heeft de AIVD de ouderwetsche methoden die nodig die ze altijd al gebruikten. En wat blijkt, deze ouderwetsche methode blijkt toch het meest effectieve.
De AIVD heeft zich onsterfelijk gemaakt door hem op te sporen via de landelijke media, want als ze gewoon wat teksten van de brief hadden overgenomen en letterlijke citaten hadden opgezocht via Google, dan hadden ze hem al op 11 september kunnen traceren. Maar nee, de 'high-tech' spionage middelen van de AIVD zijn daar blijkbaar niet goed genoeg voor. Wat een farce! Rick is een grote held die de vinger op de zere plek legt. Ik, of wij, althans degenen die falikant tegen de bewaarplicht en aftappraktijken zijn, moeten deze jongeman steunen in zijn daad. Want deze 'verboden' actie bleek de juiste middel te zijn om aan te tonen dat de geldverslindene en privacy schendende middelen van de AIVD niet werken.
Die werken samen met de politie, niet met de AIVD.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Reken maar van yes, anders was opsporing verzocht echt niet ingeschakeld als dit luchtig opgevat zou worden.
Eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
Tussen de afgebrande lijken in kofferbakken gaat de politie zeker op zoek naar een verloren tasquote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef Pracissor het volgende:
Die werken samen met de politie, niet met de AIVD.
Hmm heeft hier denk ik niks mee te maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist op 3FM, iemand had gesmst: "Ha Rick, het is weer gezellig, lachen!"
De DJ: "Volgens mij luistert die een deurtje verder"
Dat zal het zijn dan.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:25 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hmm heeft hier denk ik niks mee te maken.
Bedoeld gewoon MiddenindenachtRick met Rick van Velthuyzen op 538 nu
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tussen de afgebrande lijken in kofferbakken gaat de politie zeker op zoek naar een verloren tasReken er maar op dat er een pief bij de politie de opdracht heeft gekregen van de AIVD. Dude, zelfs met Google hadden ze hem kunnen vinden
![]()
Ok, je zegt dat ze strikt gescheiden zijn, maar wie de fuck moet dan de AIVD tippen in geval van vermeende terroristische dreigingen. Moet zo'n AIVD figuur alles zelf opsporen of krijgen ze nog een beetje hulp van de (spoorweg)politie?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:27 schreef Pracissor het volgende:
De camera's op het CS worden beheerd door beveiligings bureaus die in contact staan met de (spoorweg-) politie. Zij informeren daarop het programma, hij moest niet voor niets langs bij de spoorwegpolitie en dus niet bij het kantoor van de AIVD... volgens mij heb jij een vertekend beeld van de AIVD.![]()
Als je hier dan ff vast post waar je woont heeft de AIVD voor over een tijdje alvast een hintquote:Op woensdag 28 september 2005 01:36 schreef SneakyNeaky het volgende:
Ik bied mijn adres aan als onderduik adres.
Dus Fok!kers, allemaal een eurie doneren voor de vliegreis van deze held naar zijn nieuwe onderkomen
denk dat dat niet nodig is. ip enzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:45 schreef bemeall het volgende:
[..]
Als je hier dan ff vast post waar je woont heeft de AIVD voor over een tijdje alvast een hint
Hij heeft er iig zin in!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:36 schreef SneakyNeaky het volgende:
Ik bied mijn adres aan als onderduik adres.
Dus Fok!kers, allemaal een eurie doneren voor de vliegreis van deze held naar zijn nieuwe onderkomen
Maar onze Danny houd toch wel een beetje onze privegegevens vastquote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat dat niet nodig is. ip enzo.
Wat stond erin?quote:Op woensdag 28 september 2005 02:33 schreef remlof het volgende:
ik heb het vage idee dat hier ergens een post gewist is...
waarschijnlijk van sun
en waarschijnlijk terecht gewist
vast iets over dat yildiz triest is of iets anders in de richting van een typisch anaalgefixeerde sunchaser reactiequote:
proxy server enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat dat niet nodig is. ip enzo.
Nog maar een keer voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:29 schreef Penis_Koker het volgende:
Voor wie interesse heeft in de adresgegevens van SunChaser.
Hier.
Check yildiz' fotoboek voor z'n emailadres .quote:Op woensdag 28 september 2005 03:20 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Ik zag net ergens dat deze jongen juridische bijstand nodig had en om directe hulp vroeg.
Laat hij me maar even snel een mailtje sturen en mischien kan ik voor eerste lijns hulp
hem alvast bijstaan.![]()
Ik ben net bij de spoorwegpolitie geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 06:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vreemd dat hij hier nog niet gerageerd heeft, zal die al opgepakt zijn?
nou, daar zitten we nu echt op te wachtenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:29 schreef Penis_Koker het volgende:
Voor wie interesse heeft in de adresgegevens van SunChaser.
Hier.
Amen! Wat een zielige actie. Eerst ben je aan het schreeuwen om aandacht en zodra je het krijgt wil je dat alles verwijderd wordt. Had je niet even kunnen nadenken voordat je tot zo'n achterlijke actie overging?quote:Op woensdag 28 september 2005 07:36 schreef Dementor het volgende:
Yildiz ik vind je maar een zielige pauper.
Je krijgt nu eens een keer aandacht en nu wil je dat alles van de website van opsporing verzocht verdwijnt en dat de herhaling ook aangepast word.
Durf eens voor je mening uit te komen in plaats van zo zielig en laf je sporen uit te wissen.
Ik ken die dude rechtsquote:Op woensdag 28 september 2005 01:03 schreef Darklight het volgende:
links staat onze held
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
Nee, dat kan je niet. Want dan denkt iedereen van 'oh dan ga ik het ook doen, lachen!' en staan er straks elke dag twaalf lege tassen op vierentwintig verschillende stations plus Schipholquote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:terwijl je erom zou kunnen lachen en de tas net zo hard wegflikkeren.
dat doet ie altijd, daarom zit hij vanaf post 270 al een nieuw deel aan te makenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Sunchaser probeert wel álle mogelijke aandacht die hij naar zichzelf toe kan trekken eruit te melken hè?
Als dat is wat er stond dan had sunchaser gelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 02:40 schreef sannydude het volgende:
[..]
vast iets over dat yildiz triest is of iets anders in de richting van een typisch anaalgefixeerde sunchaser reactie
Omdat hij een kansloze, aandachtsgeile Downer is., in mijn ogen slechts heur.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:56 schreef veldmuis het volgende:
Waarom kan SC van elk topic een kuttopic maken door het te openen?
Ofzo.
Groetjes,
veldmuis
Kut users,kut topics enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 08:56 schreef veldmuis het volgende:
Waarom kan SC van elk topic een kuttopic maken door het te openen?
Ofzo.
Groetjes,
veldmuis
Het blijft een kuttopicquote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef pberends het volgende:
Je had alleen ACHTUNG ACHTUNG ipv Attentie als kopje moeten doen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef pberends het volgende:
Je had alleen ACHTUNG ACHTUNG ipv Attentie als kopje moeten doen.
Aardige omschrijving inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat hij een kansloze, aandachtsgeile Downer is., in mijn ogen slechts heur.
Dat smeken of hij op de radio mocht gisteren, moment van plaatsvervangende schaamte.
En dan nu, school.
En dan ook nog eens langharig tuig.quote:Op woensdag 28 september 2005 06:10 schreef MikeyMo het volgende:
dus turk Yildiz is eigenlijk een rasechte kaaskop
Vergeet puisterige terrorpubernerd niet...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:15 schreef Kebab het volgende:
[..]
En dan ook nog eens langharig tuig.
ik ken die gozer links van hem.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik ken die dude rechts![]()
![]()
Even gecheckt op de website, en het klopt nog ook![]()
Geinig.
Die krijg ze oren uitgewassen door zijn tantequote:
En vooral omdat hij gisteren zo mocht gaan. Dan neemt men de boel niet echt serieus hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk nog steeds dat de straf wel meevalt als hij zich vandaag pas ff hoeft te melden bij de spoorwegpolitie
Ik doelde op het sunchaser verhaalquote:
Van vandaag of gister?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:40 schreef JosvG het volgende:
Ik ben ook weer een halve dag offline geweest, kan iemand even zorgen voor een samenvatting van nadat hij naar de spoorwegpolitie is geweest
nee er is nog niet meer bekendquote:Op woensdag 28 september 2005 11:57 schreef kree het volgende:
Jammer dat ik via de frontpage, nu pas dit topic zie.
Wel een vette Kick-ass actie.
Ik wordt niet meer wijs uit de wirwar van topics die hierover is.
Gisteren heeft Yildiz zich gemeldt bij de politie en vandaag moest ie weer terug voor een afspraak....
weet iemand al meer?
Het is wel zijn echte naam?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef pieluh het volgende:
Ik vind het maar een mega sukkel. EN nu zeuren dat je niet met je kop op internet wil, terwijl hij zijn brief zelf online heeft gezet met de link naar het word document van zijn brief....en wat staat daar bij de eigenschappen:
Auteur: Rick P.
Bedrijf: Haagse Hogeschool
Hij heeft er ook nog 92 minuten over gedaan om deze onzin te verzinnen.
Ik mag hopen dat dit soort nitwits een zware pijp gaan roken. Onze dure belastingcenten verspillen aan dit soort ongein en anderen de stuipen op het lijf jagen....ook nog op 11 september.
Dude, dat is toch niet je echte naam mag ik hopen? Als dat wel zo is dan ben je ECHT dom.
Huilie!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef pieluh het volgende:
Ik vind het maar een mega sukkel. EN nu zeuren dat je niet met je kop op internet wil, terwijl hij zijn brief zelf online heeft gezet met de link naar het word document van zijn brief....en wat staat daar bij de eigenschappen:
Ik mag hopen dat dit soort nitwits een zware pijp gaan roken. Onze dure belastingcenten verspillen aan dit soort ongein en anderen de stuipen op het lijf jagen....ook nog op 11 september.
Dude, dat is toch niet je echte naam mag ik hopen? Als dat wel zo is dan ben je ECHT dom.
Om die brief te typen 92 minuten? Bij mij maar 58.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef pieluh het volgende:
Steuntrekker? (of studiebeurs)quote:
Hahaha...opnieuw geopend...en bij mij nu ook maar 58 minuten....Blijf MS heh.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om die brief te typen 92 minuten? Bij mij maar 58.
Net alsof ik pagina 1 ga lezen. Dat is zoooooo 1990quote:Op woensdag 28 september 2005 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik doelde op het sunchaser verhaal
Clarice....
Erg hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:37 schreef Darklight het volgende:
gaat die nu janken dat die overal online staat
huillie
die foto's enzo stonden gewoon online hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef Roi het volgende:
Trouwens wel triest dat zijn CV en allemaal andere foto's online worden gezet
het eten is ook gratisquote:
nee, niet god, yildiz!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef Toeps het volgende:
OMG!
Hihi, jou naam in de sig... Dat WIL je niet!!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef Toeps het volgende:
OMG!
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef zalmsalade het volgende:
Hehehe aangemeld bij verschillende media. Reactie van de NOS was dat ik het maar naar NOVA/netwer/ 2 vandaag moest mailen. Gedaan dus
naaierquote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef zalmsalade het volgende:
Hehehe aangemeld bij verschillende media. Reactie van de NOS was dat ik het maar naar NOVA/netwer/ 2 vandaag moest mailen. Gedaan dus
ze doen wel veel moeite, met opsporing verzocht. Dus ze zullen het best serieus opvatten.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef Qlarice het volgende:
Ik verwacht niet eens dat meneer zo'n hoge straf krijgt. Man,voor een moord krijg je hier 5 jaar waarvan 2 voorwaardelijk. Als Yildez al een straf krijgt...
Dat is nog triester dan Yildiz zelfquote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef zalmsalade het volgende:
Zal die fijn vinden,nog meer aandachtquote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef zalmsalade het volgende:
Hoezo naaier? ik wil meer aandacht voor deze zaak omdat ik Dhr. Rick steun
Yildiz heeft radiostilte afgekondigd en post niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:56 schreef kree het volgende:
Yildiz, tijd voor een update!
hoe is het gegaan bij de politie?
tepel shockingquote:Op woensdag 28 september 2005 14:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
hij wordt nu zeker gefolterd
Da's wel heel wat anders he, snuggere.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef PDOA het volgende:
net zoals met het stoeptegel-incident.
Die post wel door hoor met een kloon. Gewoon goed opletten op linkse newbie's die huilietopics over hun privacy openen.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Yildiz heeft radiostilte afgekondigd en post niet meer.
Zegt 'ie.
Er stond: "zegt 'ie"...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die post wel door hoor met een kloon. Gewoon goed opletten op linkse newbie's die huilietopics over hun privacy openen.
Als ik eruit zag als die foto's zou ik ook geen aandacht wilenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:55 schreef Qlarice het volgende:
[..]
Zal die fijn vinden,nog meer aandacht
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als ik eruit zag als die foto's zou ik ook geen aandacht wilen
Ah...jij bent zo'n held die een camera in zijn slaapkamer heeft en zijn pincode aan iedereen weggeeft? Of doe je maar wat stoere praat omdat je geen idee hebt waar het over gaat?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die post wel door hoor met een kloon. Gewoon goed opletten op linkse newbie's die huilietopics over hun privacy openen.
Ja..omdat het een fokker is is het cool en niet ergquote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef Mickeys het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar dit zou meer een stunt kunnen zijn geweest van geenstijl maar dat een FOK!ker het nu doet heeft ook wel iets eigenlijk
ah, met overdreven en stomme voorbeelden komen, daar was Yildiz ook goed in.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef wonko het volgende:
Ah...jij bent zo'n held die een camera in zijn slaapkamer heeft en zijn pincode aan iedereen weggeeft? Of doe je maar wat stoere praat omdat je geen idee hebt waar het over gaat?
Ik stel hier een voorbeeld, sukkel.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's wel heel wat anders he, snuggere.
Ja, inderdaad, dat is toch wel een misdaad van min of meer hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef PDOA het volgende:
Hopelijk sluiten ze die mafkees voor een paar weken op. Nu krijg je natuurlijk allemaal van die grappenmakers die dit soort zieke shit gaan uitvoeren, net zoals met het stoeptegel-incident.
Kloon van Yildizquote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Wat heeft die mechatronics er mee te maken dan?
n00b...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Wat heeft die mechatronics er mee te maken dan?
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet wist?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet wist?![]()
De hele dag al ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zal nu wel op gesprek zitten
fanmail?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef tonks het volgende:
Ik hoorde dat Yildiz al mail had van al qaeda
bron?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef Drekhaan het volgende:
Ach gut wat een vet stoere actie zeg.... volgens mij is die Rick P. gewoon een aandachtsgeile kankerhomo die nu alle nieuwsberichten over hem aan het uitprinten en aan de muur aan het plakken is, en er tegenaan staat te masturberen.
Je weet maar nooit !quote:
dat anale komt nog welquote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef SeLang het volgende:
Is het inmiddels bekend of hij al anaal ontmaagd is door een grote Antilliaanse bolletjesslikker ?
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Yildiz het volgende:
Mensen, ik waardeer de steun, echter kan ik het niet waarderen dat mensen het nodig vinden om mijn persoonsgegevens te gaan spammen op allerlei sites.
Hierbij verzoek ik ook om daarmee te stoppen.
Morgen ga ik de cel in voor 20 jaar, met geluk zonder proces, dus tot in de pruimentijd.
Waar staat dat hij de gevolgen niet op zich neemt? En 5 jaar is sowieso overdreven voor een ludieke actie. Dat krijgt iemand die een echte bom knutselt nog niet eens..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef Thisbe het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Die Yildiz, wel even de grote jongen willen uithangen met je protest "tegen het systeem", maar ondertussen niet de gevolgen willen dragen als ze je inderdaad als een vent behandelen.
Uit de brief blijkt temeer dat je de openbare orde wilde verstoren, you loose!![]()
Ongeacht wat je straf zal worden, besef wel dat je nu voor altijd een strafblad zult hebben![]()
Maximale straf? Een celstraf van 5 jaar. Wetsartikel zoek je zelf maar op, stoere vent![]()
hij zou vandaag wat zeggen op yorin fm trouwensquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
hij zal wel niks mogen zeggen, omdat nu ie nu een advocaat heeft enzo.
of misschien ook niet, op yorinfm wilde hij er maar weinig over kwijt.
Zeg dan iig dat je niks mag zeggen...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
hij zal wel niks mogen zeggen, omdat nu ie nu een advocaat heeft enzo.
of misschien ook niet, op yorinfm wilde hij er maar weinig over kwijt.
quote:Hij is down, hij had de media-aandacht niet verwacht.........
Zat vanavond in onze uitzending.
Grt
Timur
Hij deed het allemaal om zichzelf te straffen ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:18 schreef Timmehhh het volgende:
Beetje een domme actie, maar dat kun je ook verwachten van een gozer die zo in de war is dat hij zich altijd heeft voorgedaan als een turk, Een soort zelfhaat of zo? ik hoop voor hem dat die niet dezelfde kan op gaat als die homo.![]()
Wat me overigens zorgen baart is dat half fok hem loopt aan te moedigen, terwijl de jongen duidelijk in de war is
Hypocriete zak...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:09 schreef Pool het volgende:
Ben ik eens even weg van fok!, krijgen we zo'n 'geweldige' actie.![]()
Eigenlijk moet ik dit afkeuren, maar daarvoor heeft hij de boel te grappig opgezet, aangekondigd en uitgevoerd. Hopelijk kom je er een beetje goed vanaf, Y. Strafje met betrekking tot de openbare orde of misschien wel helemaal niets.![]()
Voornaam: Atatürkquote:Op donderdag 29 september 2005 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me dan maar opgelicht...quote:Op woensdag 28 september 2005 06:10 schreef MikeyMo het volgende:
dus turk Yildiz is eigenlijk een rasechte kaaskop
quote:Op donderdag 29 september 2005 06:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ik voel me dan maar opgelicht...
Fucking kansloos man, en dan ook nog zo'n netstat tellertje erbij zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:27 schreef Yildiss het volgende:
http://members.chello.nl/m.wolf4/yildiz.htm.
deze is geweldigquote:
lezen mensen de wiki?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:40 schreef Casparovvv het volgende:
Maar, dit is wel heel erg! staat het al in de wiki?
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:55 schreef ForumGek het volgende:
Is er verder nog nieuws?
En waar kan ik het topic van Kastanova vinden? DIe heb ik nooit gezien!!
Yildiz, sterkte man ! Moge je nu een BN'er zijn!
Dus jij was het van me buurmeisje !!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:19 schreef maniack28 het volgende:
I looooove Yildiz, het blijft gewoon geniaal.
En als hij nu 3 jaar aan zn broek krijgt, dan weten we helemaal zeker dat er geen donder meer klopt van het rechtssysteem in Nederland..... als ik meervoudig een meisje van 3 verkracht krijg ik nog niet eens 3 jaar
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:35 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dus jij was het van me buurmeisje !!![]()
!!
![]()
niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
hij heeft zichzelf aangegeven, en daarom is het opsporingsbericht niet meer nodig.
@home gedoe, vertelquote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef maniack28 het volgende:
Wel leuk hier op Fok! altijd
Die gast met dat @home gedoe dit jaar, die ontslagen werd,
Ryan en Stali met hun verhaaltje over de waterzuiveringsinstallatie enzo en dat ze verdwenen waren
En nu YildizOh god zeg.... het moet niet gekker worden
![]()
Who's next?
http://www.imperium-studios.nl/opgelicht/quote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef maniack28 het volgende:
Wel leuk hier op Fok! altijd
Die gast met dat @home gedoe dit jaar, die ontslagen werd,
Ryan en Stali met hun verhaaltje over de waterzuiveringsinstallatie enzo en dat ze verdwenen waren
En nu YildizOh god zeg.... het moet niet gekker worden
![]()
Who's next?
Hij wordt door Bubba ge-anaaliseerdquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Hoe zit 't nou eigenlijk... heb er weinig van meegekregen... maar moet ie voorkomen of wat?
Jij bent roel?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
http://www.imperium-studios.nl/opgelicht/
Opgeloste zaken verdwijnen altijd van de website.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:56 schreef releaze het volgende:
ik geloof dat Opsporing Verzocht zich heftig schaamt voor deze actie, ik kan het bericht van Yildiz met zn tas vol opblaasbare projectielen nergens vindenJammerrrr
Aangenomen dat dit over GSM's en oplichting via Marktplaats gaat: Opgelicht via marktplaatsquote:Op donderdag 29 september 2005 15:39 schreef tonks het volgende:
Jij bent roel?
Geef toe, die is minder leukquote:Op donderdag 29 september 2005 13:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
http://www.imperium-studios.nl/opgelicht/
Was toch met Kasanova of Casanova of weet ik wat zn naam is.... Kastanova dusquote:
Het is kastanova newbiequote:Op donderdag 29 september 2005 17:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Was toch met Kasanova of Casanova of weet ik wat zn naam is.... Dr was een FokUser op zn site geweest ofzo en had iets veranderd of het een of ander en toen heeft Casanova op Fok! gedreigd zijn internet eruit te trekken (hij werkte toen bij @Home) of hij moest openlijk excuses bieden. Uiteindelijk is Casanova dus ontslagen vanwege het dreigen iemands internet eruit te trekken met de macht die hij bij @Home had. Maar uiteindelijk bleek zelfs dat hij het niet eens kon doen, al had ie het geweld.... lekker kneus... je baan kwijt voor een loser van Fok! die je een beetje loopt te spammen
Ach rot op.. alsof ik iedereen zn naam ga onthouden... en ik ben geen newbie, zit al jaren op Fok!quote:
Dan moet je zijn naam toch zeker kennen, kutnewbie.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach rot op.. alsof ik iedereen zn naam ga onthouden... en ik ben geen newbie, zit al jaren op Fok!
stfu, relnichtquote:Op donderdag 29 september 2005 17:23 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Dan moet je zijn naam toch zeker kennen, kutnewbie.
Dé ex-crew rel lid.
Echt waar???!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Was toch met Kasanova of Casanova of weet ik wat zn naam is.... Kastanova dusDr was een FokUser op zn site geweest ofzo en had iets veranderd of het een of ander en toen heeft Kastanova op Fok! gedreigd zijn internet eruit te trekken (hij werkte toen bij @Home) of hij moest openlijk excuses bieden. Uiteindelijk is Kastanova dus ontslagen vanwege het dreigen iemands internet eruit te trekken met de macht die hij bij @Home had. Maar uiteindelijk bleek zelfs dat hij het niet eens kon doen, al had ie het geweld.... lekker kneus... je baan kwijt voor een loser van Fok! die je een beetje loopt te spammen
Waxxerquote:Op donderdag 29 september 2005 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach rot op.. alsof ik iedereen zn naam ga onthouden... en ik ben geen newbie, zit al jaren op Fok!
Die was ik net aant zoekenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Lees er alles hier over terug: [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Maniack28, ook aangenaamquote:
Mij hoor... eh, lees je niet zeuren hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maniack28, ook aangenaam
Vroeger gebruikte ik mijn echte naam, maar die kwam zo weinig voor in Nederland (zeg maar gewoon niet voor in Nederland) dat je meteen mn history zag enzo als je mn naam intypte en dat bij allerlei sites enzo.... dus ik heb maar besloten een nickname te nemen en iets beters dan Maniack28 kon ik niet verzinnen
In Duitsland is ook niemand voor het Nederlands elftalquote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
In Duitsland zou niemand zo enen Test doen.
Voor deze éne keer dan.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:01 schreef tonks het volgende:
Ik denk niet meer dat Y hier gaat reageren, dat hebben ze nu wel een beetje verpest.
Hebben ze van de spoorwegpolitie je gezegd niets los te laten zolang het onderzoek nog loopt?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor deze éne keer dan.
Burgervrijheden onder druk
Ik leef trouwens nog wel. Ik kan gewoon naar school. Al is, zoals je begrijpt, de zaak nog niet klaar.
Dit is het enigste wat ik erover meld, verder zal ik geen woord meer loslaten betreffende die daad.
Discussie over het onderwerp, zoals in het topic wat ik net aangeef, zal ik wel volgen, en waarschijnlijk ook in reageren. Verder hou ik voorlopig het 'stay low' idee aan.
laat je nog wel even weten wat voor straf je hebt gekregen?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor deze éne keer dan.
Ik leef trouwens nog wel. Ik kan gewoon naar school. Al is, zoals je begrijpt, de zaak nog niet klaar.
Dit is het enigste wat ik erover meld, verder zal ik geen woord meer loslaten betreffende die daad.
Discussie over het onderwerp, zoals in het topic wat ik net aangeef, zal ik wel volgen, en waarschijnlijk ook in reageren. Verder hou ik voorlopig het 'stay low' idee aan.
Ik steun jequote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor deze éne keer dan.
Zie je nou het valt allemaal dik mee, Rick is nu blij want hij is ff bekende nederlander, leuk fokrelletje, fok gratis reclame. Iedereen blij opgelost slotjequote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor deze éne keer dan.
Helpen al die vuile demonstrerende FOK! hippies uit de weg te ruimen ja...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
BrauN komt dus ook mee helpen als Y voor de rechtbank komt !
Jongen....praat nou alsjeblieft niet over dingen waar je totaal geen verstand van heb....quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
*onzin*
Hm...zie nu pas jouw post...maar ben het met je eens, sluit me ook hierbij aan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zie je nou het valt allemaal dik mee, Rick is nu blij want hij is ff bekende nederlander, leuk fokrelletje, fok gratis reclame. Iedereen blij opgelost slotje
waarom post je er dan in?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:46 schreef Plotinus het volgende:
Jezus zeg, dit gaat echt nergens meer over! Yildiz dacht leuk te zijn door een eenmans protestactie te starten. Hij wist de risico's, wist dat Den Haag CS vol hangt met camera's en dus vroeg of laat gewoon de lul is. Oke, leuk dat hij daarna nog een paar topics opent over de voortgang (mede omdat zijn eerdere topics volg gespamt waren), maar moet nu zo'n beetje heel Fok!kend Nederland een topic openen over leuke plaatjes, dat hij de lul is (deeltje 1 en 2), mensen die roepen 'kijk mij, ik heb het eerste topic over Yildiz gepost en nu ben ik stoer' topics, etc.??
Ik heb alleen al op de eerste pagina van de Fok! Google search iets van 5 verschillende topics gezien over deze actie van Yildiz. En nog niet de Frontpage meegeteld en het zal me niks verbazen als er op de andere 70(!) pagina's nog meer topics staan over dit onderwerp.
What's next, iemand die een soort van wegwijs topic gaat openen over alle Yildiz-is-een-held en Yildiz-is-een-domme-boerenlul-topics? Of over een maand, half jaar of jaar de nabeschouwing?
Het Yildiz reddingsplan topic !quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Helpen al die vuile demonstrerende FOK! hippies uit de weg te ruimen ja...
Jaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:46 schreef Plotinus het volgende:
maar moet nu zo'n beetje heel Fok!kend Nederland een topic openen over leuke plaatjes, dat hij de lul is (deeltje 1 en 2), mensen die roepen 'kijk mij, ik heb het eerste topic over Yildiz gepost en nu ben ik stoer' topics, etc.??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |