Oeh, snel maar even bellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:00 schreef Zwansen het volgende:
Is dit die zaak waarbij iemand een miljoen uitloofde als tip?
Nog niet gevonden danquote:Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
We zijn al onderweg. Dit gaat nog leuk worden.
Game on idd.
Op deze vraag kan ik in het kader van het lopende onderzoek helaas geen antwoord gevenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef moejeffluisteren het volgende:
Maar de hamvraag blijft; Welk merk cola drinkt Yildiz nou?
coca cola volgens mij verkopen ze dat bij smullers of toch pepsiquote:Op woensdag 28 september 2005 01:02 schreef moejeffluisteren het volgende:
Maar de hamvraag blijft; Welk merk cola drinkt Yildiz nou?
Wat hij houdt er wel heel geniepig zijn hand voor.
Wie is we?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
We zijn al onderweg. Dit gaat nog leuk worden.
Game on idd.
Ik zie niks?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:03 schreef Darklight het volgende:
links staat onze held
[afbeelding]
tof doen, hij was alleen de camera's vergetenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat was nou de bedoeling van zijn aktie?
en dan posten wij het weer in de "ondergrondse media" ..quote:Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef zalmsalade het volgende:
zeg Penis_koker als je hem gaat slaan filmen/foto's en posten graag met verslagen
Als je zijn naam invult in Google Afbeeldingen krijg je die foto wel als thumbnail. Je doelt op 2 mensen in oranje kledij niet?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:03 schreef Darklight het volgende:
links staat onze held
[afbeelding]
jaquote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je zijn naam invult in Google Afbeeldingen krijg je die foto wel als thumbnail. Je doelt op 2 mensen in oranje kledij niet?
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
Ik vind dat de Hollandse nuchterheid hier toch wel gewonnen heeft van de overdreven angst voor terrorisme. Het station is niet ontruimd, maar er is gewoon een tas gevonden die waarschijnlijk bij de gevonden voorwerpen terecht kwam. Natuurlijk wordt erin gekeken of er misschien iets in zit, waarmee de eigenaar achterhaald kan worden, maar het bleek iets heel frappants te zijn wat door Donner's mediacircus angst inboezemt, terwijl je erom zou kunnen lachen en de tas net zo hard wegflikkeren. Maar nee, dit is ernst, de beste man moet en zou opgespoord worden, WANT deze persoon handelt niet naar de maatstaven van den Nederlandschen staat. Een anarchist wiens kop ingedrukt moet worden. Hij moet en zal opgespoord en berecht worden.
Zie jij wat ik zie? Ik zie dat Rick veroordeeld wordt om zijn mening. En om te bewijzen dat zijn mening klopt heeft hij deze actie uitgehaald. En hij had gelijk, want waarom heeft de AIVD die allerlei aftappingen heeft bij ISP's en gemachtigd is om de bewaarde gegevens op te vragen hem dan niet onmiddelijk kunnen achterhalen? Daarmee wordt toch terrorisme bestreden? Althans, dat willen ze ons doen laten geloven. Het bleek allemaal kul, want om deze 'dader' op de te sporen heeft de AIVD de ouderwetsche methoden die nodig die ze altijd al gebruikten. En wat blijkt, deze ouderwetsche methode blijkt toch het meest effectieve.
De AIVD heeft zich onsterfelijk gemaakt door hem op te sporen via de landelijke media, want als ze gewoon wat teksten van de brief hadden overgenomen en letterlijke citaten hadden opgezocht via Google, dan hadden ze hem al op 11 september kunnen traceren. Maar nee, de 'high-tech' spionage middelen van de AIVD zijn daar blijkbaar niet goed genoeg voor. Wat een farce! Rick is een grote held die de vinger op de zere plek legt. Ik, of wij, althans degenen die falikant tegen de bewaarplicht en aftappraktijken zijn, moeten deze jongeman steunen in zijn daad. Want deze 'verboden' actie bleek de juiste middel te zijn om aan te tonen dat de geldverslindene en privacy schendende middelen van de AIVD niet werken.
Nogmaals, driewerf hulde voor Rick!
Reken maar van yes, anders was opsporing verzocht echt niet ingeschakeld als dit luchtig opgevat zou worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat de AIVD zich wel met andere zaken bezighoudt dan een of andere aandachtsgeile foknerd die wil aantonen dat nederland in 'angst' leeft.
Amen!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
Ik vind dat de Hollandse nuchterheid hier toch wel gewonnen heeft van de overdreven angst voor terrorisme. Het station is niet ontruimd, maar er is gewoon een tas gevonden die waarschijnlijk bij de gevonden voorwerpen terecht kwam. Natuurlijk wordt erin gekeken of er misschien iets in zit, waarmee de eigenaar achterhaald kan worden, maar het bleek iets heel frappants te zijn wat door Donner's mediacircus angst inboezemt, terwijl je erom zou kunnen lachen en de tas net zo hard wegflikkeren. Maar nee, dit is ernst, de beste man moet en zou opgespoord worden, WANT deze persoon handelt niet naar de maatstaven van den Nederlandschen staat. Een anarchist wiens kop ingedrukt moet worden. Hij moet en zal opgespoord en berecht worden.
Zie jij wat ik zie? Ik zie dat Rick veroordeeld wordt om zijn mening. En om te bewijzen dat zijn mening klopt heeft hij deze actie uitgehaald. En hij had gelijk, want waarom heeft de AIVD die allerlei aftappingen heeft bij ISP's en gemachtigd is om de bewaarde gegevens op te vragen hem dan niet onmiddelijk kunnen achterhalen? Daarmee wordt toch terrorisme bestreden? Althans, dat willen ze ons doen laten geloven. Het bleek allemaal kul, want om deze 'dader' op de te sporen heeft de AIVD de ouderwetsche methoden die nodig die ze altijd al gebruikten. En wat blijkt, deze ouderwetsche methode blijkt toch het meest effectieve.
De AIVD heeft zich onsterfelijk gemaakt door hem op te sporen via de landelijke media, want als ze gewoon wat teksten van de brief hadden overgenomen en letterlijke citaten hadden opgezocht via Google, dan hadden ze hem al op 11 september kunnen traceren. Maar nee, de 'high-tech' spionage middelen van de AIVD zijn daar blijkbaar niet goed genoeg voor. Wat een farce! Rick is een grote held die de vinger op de zere plek legt. Ik, of wij, althans degenen die falikant tegen de bewaarplicht en aftappraktijken zijn, moeten deze jongeman steunen in zijn daad. Want deze 'verboden' actie bleek de juiste middel te zijn om aan te tonen dat de geldverslindene en privacy schendende middelen van de AIVD niet werken.
Die werken samen met de politie, niet met de AIVD.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Reken maar van yes, anders was opsporing verzocht echt niet ingeschakeld als dit luchtig opgevat zou worden.
Eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
Tussen de afgebrande lijken in kofferbakken gaat de politie zeker op zoek naar een verloren tasquote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef Pracissor het volgende:
Die werken samen met de politie, niet met de AIVD.
Hmm heeft hier denk ik niks mee te maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist op 3FM, iemand had gesmst: "Ha Rick, het is weer gezellig, lachen!"
De DJ: "Volgens mij luistert die een deurtje verder"
Dat zal het zijn dan.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:25 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hmm heeft hier denk ik niks mee te maken.
Bedoeld gewoon MiddenindenachtRick met Rick van Velthuyzen op 538 nu
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tussen de afgebrande lijken in kofferbakken gaat de politie zeker op zoek naar een verloren tasReken er maar op dat er een pief bij de politie de opdracht heeft gekregen van de AIVD. Dude, zelfs met Google hadden ze hem kunnen vinden
![]()
Ok, je zegt dat ze strikt gescheiden zijn, maar wie de fuck moet dan de AIVD tippen in geval van vermeende terroristische dreigingen. Moet zo'n AIVD figuur alles zelf opsporen of krijgen ze nog een beetje hulp van de (spoorweg)politie?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:27 schreef Pracissor het volgende:
De camera's op het CS worden beheerd door beveiligings bureaus die in contact staan met de (spoorweg-) politie. Zij informeren daarop het programma, hij moest niet voor niets langs bij de spoorwegpolitie en dus niet bij het kantoor van de AIVD... volgens mij heb jij een vertekend beeld van de AIVD.![]()
Als je hier dan ff vast post waar je woont heeft de AIVD voor over een tijdje alvast een hintquote:Op woensdag 28 september 2005 01:36 schreef SneakyNeaky het volgende:
Ik bied mijn adres aan als onderduik adres.
Dus Fok!kers, allemaal een eurie doneren voor de vliegreis van deze held naar zijn nieuwe onderkomen
denk dat dat niet nodig is. ip enzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:45 schreef bemeall het volgende:
[..]
Als je hier dan ff vast post waar je woont heeft de AIVD voor over een tijdje alvast een hint
Hij heeft er iig zin in!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:36 schreef SneakyNeaky het volgende:
Ik bied mijn adres aan als onderduik adres.
Dus Fok!kers, allemaal een eurie doneren voor de vliegreis van deze held naar zijn nieuwe onderkomen
Maar onze Danny houd toch wel een beetje onze privegegevens vastquote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat dat niet nodig is. ip enzo.
Wat stond erin?quote:Op woensdag 28 september 2005 02:33 schreef remlof het volgende:
ik heb het vage idee dat hier ergens een post gewist is...
waarschijnlijk van sun
en waarschijnlijk terecht gewist
vast iets over dat yildiz triest is of iets anders in de richting van een typisch anaalgefixeerde sunchaser reactiequote:
proxy server enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat dat niet nodig is. ip enzo.
Nog maar een keer voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:29 schreef Penis_Koker het volgende:
Voor wie interesse heeft in de adresgegevens van SunChaser.
Hier.
Check yildiz' fotoboek voor z'n emailadres .quote:Op woensdag 28 september 2005 03:20 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Ik zag net ergens dat deze jongen juridische bijstand nodig had en om directe hulp vroeg.
Laat hij me maar even snel een mailtje sturen en mischien kan ik voor eerste lijns hulp
hem alvast bijstaan.![]()
Ik ben net bij de spoorwegpolitie geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 06:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vreemd dat hij hier nog niet gerageerd heeft, zal die al opgepakt zijn?
nou, daar zitten we nu echt op te wachtenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:29 schreef Penis_Koker het volgende:
Voor wie interesse heeft in de adresgegevens van SunChaser.
Hier.
Amen! Wat een zielige actie. Eerst ben je aan het schreeuwen om aandacht en zodra je het krijgt wil je dat alles verwijderd wordt. Had je niet even kunnen nadenken voordat je tot zo'n achterlijke actie overging?quote:Op woensdag 28 september 2005 07:36 schreef Dementor het volgende:
Yildiz ik vind je maar een zielige pauper.
Je krijgt nu eens een keer aandacht en nu wil je dat alles van de website van opsporing verzocht verdwijnt en dat de herhaling ook aangepast word.
Durf eens voor je mening uit te komen in plaats van zo zielig en laf je sporen uit te wissen.
Ik ken die dude rechtsquote:Op woensdag 28 september 2005 01:03 schreef Darklight het volgende:
links staat onze held
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
Nee, dat kan je niet. Want dan denkt iedereen van 'oh dan ga ik het ook doen, lachen!' en staan er straks elke dag twaalf lege tassen op vierentwintig verschillende stations plus Schipholquote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:terwijl je erom zou kunnen lachen en de tas net zo hard wegflikkeren.
dat doet ie altijd, daarom zit hij vanaf post 270 al een nieuw deel aan te makenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Sunchaser probeert wel álle mogelijke aandacht die hij naar zichzelf toe kan trekken eruit te melken hè?
Als dat is wat er stond dan had sunchaser gelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 02:40 schreef sannydude het volgende:
[..]
vast iets over dat yildiz triest is of iets anders in de richting van een typisch anaalgefixeerde sunchaser reactie
Omdat hij een kansloze, aandachtsgeile Downer is., in mijn ogen slechts heur.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:56 schreef veldmuis het volgende:
Waarom kan SC van elk topic een kuttopic maken door het te openen?
Ofzo.
Groetjes,
veldmuis
Kut users,kut topics enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 08:56 schreef veldmuis het volgende:
Waarom kan SC van elk topic een kuttopic maken door het te openen?
Ofzo.
Groetjes,
veldmuis
Het blijft een kuttopicquote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef pberends het volgende:
Je had alleen ACHTUNG ACHTUNG ipv Attentie als kopje moeten doen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef pberends het volgende:
Je had alleen ACHTUNG ACHTUNG ipv Attentie als kopje moeten doen.
Aardige omschrijving inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat hij een kansloze, aandachtsgeile Downer is., in mijn ogen slechts heur.
Dat smeken of hij op de radio mocht gisteren, moment van plaatsvervangende schaamte.
En dan nu, school.
En dan ook nog eens langharig tuig.quote:Op woensdag 28 september 2005 06:10 schreef MikeyMo het volgende:
dus turk Yildiz is eigenlijk een rasechte kaaskop
Vergeet puisterige terrorpubernerd niet...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:15 schreef Kebab het volgende:
[..]
En dan ook nog eens langharig tuig.
ik ken die gozer links van hem.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik ken die dude rechts![]()
![]()
Even gecheckt op de website, en het klopt nog ook![]()
Geinig.
Die krijg ze oren uitgewassen door zijn tantequote:
En vooral omdat hij gisteren zo mocht gaan. Dan neemt men de boel niet echt serieus hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk nog steeds dat de straf wel meevalt als hij zich vandaag pas ff hoeft te melden bij de spoorwegpolitie
Ik doelde op het sunchaser verhaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |