Maniack28, ook aangenaamquote:
Mij hoor... eh, lees je niet zeuren hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maniack28, ook aangenaam
Vroeger gebruikte ik mijn echte naam, maar die kwam zo weinig voor in Nederland (zeg maar gewoon niet voor in Nederland) dat je meteen mn history zag enzo als je mn naam intypte en dat bij allerlei sites enzo.... dus ik heb maar besloten een nickname te nemen en iets beters dan Maniack28 kon ik niet verzinnen
In Duitsland is ook niemand voor het Nederlands elftalquote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
In Duitsland zou niemand zo enen Test doen.
Voor deze éne keer dan.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:01 schreef tonks het volgende:
Ik denk niet meer dat Y hier gaat reageren, dat hebben ze nu wel een beetje verpest.
Hebben ze van de spoorwegpolitie je gezegd niets los te laten zolang het onderzoek nog loopt?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor deze éne keer dan.
Burgervrijheden onder druk
Ik leef trouwens nog wel. Ik kan gewoon naar school. Al is, zoals je begrijpt, de zaak nog niet klaar.
Dit is het enigste wat ik erover meld, verder zal ik geen woord meer loslaten betreffende die daad.
Discussie over het onderwerp, zoals in het topic wat ik net aangeef, zal ik wel volgen, en waarschijnlijk ook in reageren. Verder hou ik voorlopig het 'stay low' idee aan.
laat je nog wel even weten wat voor straf je hebt gekregen?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor deze éne keer dan.
Ik leef trouwens nog wel. Ik kan gewoon naar school. Al is, zoals je begrijpt, de zaak nog niet klaar.
Dit is het enigste wat ik erover meld, verder zal ik geen woord meer loslaten betreffende die daad.
Discussie over het onderwerp, zoals in het topic wat ik net aangeef, zal ik wel volgen, en waarschijnlijk ook in reageren. Verder hou ik voorlopig het 'stay low' idee aan.
Ik steun jequote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor deze éne keer dan.
Zie je nou het valt allemaal dik mee, Rick is nu blij want hij is ff bekende nederlander, leuk fokrelletje, fok gratis reclame. Iedereen blij opgelost slotjequote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor deze éne keer dan.
Helpen al die vuile demonstrerende FOK! hippies uit de weg te ruimen ja...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
BrauN komt dus ook mee helpen als Y voor de rechtbank komt !
Jongen....praat nou alsjeblieft niet over dingen waar je totaal geen verstand van heb....quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:
*onzin*
Hm...zie nu pas jouw post...maar ben het met je eens, sluit me ook hierbij aan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zie je nou het valt allemaal dik mee, Rick is nu blij want hij is ff bekende nederlander, leuk fokrelletje, fok gratis reclame. Iedereen blij opgelost slotje
waarom post je er dan in?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:46 schreef Plotinus het volgende:
Jezus zeg, dit gaat echt nergens meer over! Yildiz dacht leuk te zijn door een eenmans protestactie te starten. Hij wist de risico's, wist dat Den Haag CS vol hangt met camera's en dus vroeg of laat gewoon de lul is. Oke, leuk dat hij daarna nog een paar topics opent over de voortgang (mede omdat zijn eerdere topics volg gespamt waren), maar moet nu zo'n beetje heel Fok!kend Nederland een topic openen over leuke plaatjes, dat hij de lul is (deeltje 1 en 2), mensen die roepen 'kijk mij, ik heb het eerste topic over Yildiz gepost en nu ben ik stoer' topics, etc.??
Ik heb alleen al op de eerste pagina van de Fok! Google search iets van 5 verschillende topics gezien over deze actie van Yildiz. En nog niet de Frontpage meegeteld en het zal me niks verbazen als er op de andere 70(!) pagina's nog meer topics staan over dit onderwerp.
What's next, iemand die een soort van wegwijs topic gaat openen over alle Yildiz-is-een-held en Yildiz-is-een-domme-boerenlul-topics? Of over een maand, half jaar of jaar de nabeschouwing?
Het Yildiz reddingsplan topic !quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Helpen al die vuile demonstrerende FOK! hippies uit de weg te ruimen ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |