Van vandaag of gister?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:40 schreef JosvG het volgende:
Ik ben ook weer een halve dag offline geweest, kan iemand even zorgen voor een samenvatting van nadat hij naar de spoorwegpolitie is geweest
nee er is nog niet meer bekendquote:Op woensdag 28 september 2005 11:57 schreef kree het volgende:
Jammer dat ik via de frontpage, nu pas dit topic zie.
Wel een vette Kick-ass actie.
Ik wordt niet meer wijs uit de wirwar van topics die hierover is.
Gisteren heeft Yildiz zich gemeldt bij de politie en vandaag moest ie weer terug voor een afspraak....
weet iemand al meer?
Het is wel zijn echte naam?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef pieluh het volgende:
Ik vind het maar een mega sukkel. EN nu zeuren dat je niet met je kop op internet wil, terwijl hij zijn brief zelf online heeft gezet met de link naar het word document van zijn brief....en wat staat daar bij de eigenschappen:
Auteur: Rick P.
Bedrijf: Haagse Hogeschool
Hij heeft er ook nog 92 minuten over gedaan om deze onzin te verzinnen.
Ik mag hopen dat dit soort nitwits een zware pijp gaan roken. Onze dure belastingcenten verspillen aan dit soort ongein en anderen de stuipen op het lijf jagen....ook nog op 11 september.
Dude, dat is toch niet je echte naam mag ik hopen? Als dat wel zo is dan ben je ECHT dom.
Huilie!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef pieluh het volgende:
Ik vind het maar een mega sukkel. EN nu zeuren dat je niet met je kop op internet wil, terwijl hij zijn brief zelf online heeft gezet met de link naar het word document van zijn brief....en wat staat daar bij de eigenschappen:
Ik mag hopen dat dit soort nitwits een zware pijp gaan roken. Onze dure belastingcenten verspillen aan dit soort ongein en anderen de stuipen op het lijf jagen....ook nog op 11 september.
Dude, dat is toch niet je echte naam mag ik hopen? Als dat wel zo is dan ben je ECHT dom.
Om die brief te typen 92 minuten? Bij mij maar 58.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef pieluh het volgende:
Steuntrekker? (of studiebeurs)quote:
Hahaha...opnieuw geopend...en bij mij nu ook maar 58 minuten....Blijf MS heh.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om die brief te typen 92 minuten? Bij mij maar 58.
Net alsof ik pagina 1 ga lezen. Dat is zoooooo 1990quote:Op woensdag 28 september 2005 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik doelde op het sunchaser verhaal
Clarice....
Erg hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:37 schreef Darklight het volgende:
gaat die nu janken dat die overal online staat
huillie
die foto's enzo stonden gewoon online hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef Roi het volgende:
Trouwens wel triest dat zijn CV en allemaal andere foto's online worden gezet
het eten is ook gratisquote:
nee, niet god, yildiz!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef Toeps het volgende:
OMG!
Hihi, jou naam in de sig... Dat WIL je niet!!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef Toeps het volgende:
OMG!
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef zalmsalade het volgende:
Hehehe aangemeld bij verschillende media. Reactie van de NOS was dat ik het maar naar NOVA/netwer/ 2 vandaag moest mailen. Gedaan dus
naaierquote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef zalmsalade het volgende:
Hehehe aangemeld bij verschillende media. Reactie van de NOS was dat ik het maar naar NOVA/netwer/ 2 vandaag moest mailen. Gedaan dus
ze doen wel veel moeite, met opsporing verzocht. Dus ze zullen het best serieus opvatten.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef Qlarice het volgende:
Ik verwacht niet eens dat meneer zo'n hoge straf krijgt. Man,voor een moord krijg je hier 5 jaar waarvan 2 voorwaardelijk. Als Yildez al een straf krijgt...
Dat is nog triester dan Yildiz zelfquote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef zalmsalade het volgende:
Zal die fijn vinden,nog meer aandachtquote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef zalmsalade het volgende:
Hoezo naaier? ik wil meer aandacht voor deze zaak omdat ik Dhr. Rick steun
Yildiz heeft radiostilte afgekondigd en post niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:56 schreef kree het volgende:
Yildiz, tijd voor een update!
hoe is het gegaan bij de politie?
tepel shockingquote:Op woensdag 28 september 2005 14:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
hij wordt nu zeker gefolterd
Da's wel heel wat anders he, snuggere.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef PDOA het volgende:
net zoals met het stoeptegel-incident.
Die post wel door hoor met een kloon. Gewoon goed opletten op linkse newbie's die huilietopics over hun privacy openen.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Yildiz heeft radiostilte afgekondigd en post niet meer.
Zegt 'ie.
Er stond: "zegt 'ie"...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die post wel door hoor met een kloon. Gewoon goed opletten op linkse newbie's die huilietopics over hun privacy openen.
Als ik eruit zag als die foto's zou ik ook geen aandacht wilenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:55 schreef Qlarice het volgende:
[..]
Zal die fijn vinden,nog meer aandacht
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als ik eruit zag als die foto's zou ik ook geen aandacht wilen
Ah...jij bent zo'n held die een camera in zijn slaapkamer heeft en zijn pincode aan iedereen weggeeft? Of doe je maar wat stoere praat omdat je geen idee hebt waar het over gaat?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die post wel door hoor met een kloon. Gewoon goed opletten op linkse newbie's die huilietopics over hun privacy openen.
Ja..omdat het een fokker is is het cool en niet ergquote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef Mickeys het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar dit zou meer een stunt kunnen zijn geweest van geenstijl maar dat een FOK!ker het nu doet heeft ook wel iets eigenlijk
ah, met overdreven en stomme voorbeelden komen, daar was Yildiz ook goed in.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef wonko het volgende:
Ah...jij bent zo'n held die een camera in zijn slaapkamer heeft en zijn pincode aan iedereen weggeeft? Of doe je maar wat stoere praat omdat je geen idee hebt waar het over gaat?
Ik stel hier een voorbeeld, sukkel.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's wel heel wat anders he, snuggere.
Ja, inderdaad, dat is toch wel een misdaad van min of meer hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef PDOA het volgende:
Hopelijk sluiten ze die mafkees voor een paar weken op. Nu krijg je natuurlijk allemaal van die grappenmakers die dit soort zieke shit gaan uitvoeren, net zoals met het stoeptegel-incident.
Kloon van Yildizquote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Wat heeft die mechatronics er mee te maken dan?
n00b...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Wat heeft die mechatronics er mee te maken dan?
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet wist?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet wist?![]()
De hele dag al ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zal nu wel op gesprek zitten
fanmail?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef tonks het volgende:
Ik hoorde dat Yildiz al mail had van al qaeda
bron?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef Drekhaan het volgende:
Ach gut wat een vet stoere actie zeg.... volgens mij is die Rick P. gewoon een aandachtsgeile kankerhomo die nu alle nieuwsberichten over hem aan het uitprinten en aan de muur aan het plakken is, en er tegenaan staat te masturberen.
Je weet maar nooit !quote:
dat anale komt nog welquote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef SeLang het volgende:
Is het inmiddels bekend of hij al anaal ontmaagd is door een grote Antilliaanse bolletjesslikker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |