Ah...jij bent zo'n held die een camera in zijn slaapkamer heeft en zijn pincode aan iedereen weggeeft? Of doe je maar wat stoere praat omdat je geen idee hebt waar het over gaat?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die post wel door hoor met een kloon. Gewoon goed opletten op linkse newbie's die huilietopics over hun privacy openen.
Ja..omdat het een fokker is is het cool en niet ergquote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef Mickeys het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar dit zou meer een stunt kunnen zijn geweest van geenstijl maar dat een FOK!ker het nu doet heeft ook wel iets eigenlijk
ah, met overdreven en stomme voorbeelden komen, daar was Yildiz ook goed in.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef wonko het volgende:
Ah...jij bent zo'n held die een camera in zijn slaapkamer heeft en zijn pincode aan iedereen weggeeft? Of doe je maar wat stoere praat omdat je geen idee hebt waar het over gaat?
Ik stel hier een voorbeeld, sukkel.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's wel heel wat anders he, snuggere.
Ja, inderdaad, dat is toch wel een misdaad van min of meer hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef PDOA het volgende:
Hopelijk sluiten ze die mafkees voor een paar weken op. Nu krijg je natuurlijk allemaal van die grappenmakers die dit soort zieke shit gaan uitvoeren, net zoals met het stoeptegel-incident.
Kloon van Yildizquote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Wat heeft die mechatronics er mee te maken dan?
n00b...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Wat heeft die mechatronics er mee te maken dan?
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet wist?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet wist?![]()
De hele dag al ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zal nu wel op gesprek zitten
fanmail?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef tonks het volgende:
Ik hoorde dat Yildiz al mail had van al qaeda
bron?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef Drekhaan het volgende:
Ach gut wat een vet stoere actie zeg.... volgens mij is die Rick P. gewoon een aandachtsgeile kankerhomo die nu alle nieuwsberichten over hem aan het uitprinten en aan de muur aan het plakken is, en er tegenaan staat te masturberen.
Je weet maar nooit !quote:
dat anale komt nog welquote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef SeLang het volgende:
Is het inmiddels bekend of hij al anaal ontmaagd is door een grote Antilliaanse bolletjesslikker ?
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Yildiz het volgende:
Mensen, ik waardeer de steun, echter kan ik het niet waarderen dat mensen het nodig vinden om mijn persoonsgegevens te gaan spammen op allerlei sites.
Hierbij verzoek ik ook om daarmee te stoppen.
Morgen ga ik de cel in voor 20 jaar, met geluk zonder proces, dus tot in de pruimentijd.
Waar staat dat hij de gevolgen niet op zich neemt? En 5 jaar is sowieso overdreven voor een ludieke actie. Dat krijgt iemand die een echte bom knutselt nog niet eens..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef Thisbe het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Die Yildiz, wel even de grote jongen willen uithangen met je protest "tegen het systeem", maar ondertussen niet de gevolgen willen dragen als ze je inderdaad als een vent behandelen.
Uit de brief blijkt temeer dat je de openbare orde wilde verstoren, you loose!![]()
Ongeacht wat je straf zal worden, besef wel dat je nu voor altijd een strafblad zult hebben![]()
Maximale straf? Een celstraf van 5 jaar. Wetsartikel zoek je zelf maar op, stoere vent![]()
hij zou vandaag wat zeggen op yorin fm trouwensquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
hij zal wel niks mogen zeggen, omdat nu ie nu een advocaat heeft enzo.
of misschien ook niet, op yorinfm wilde hij er maar weinig over kwijt.
Zeg dan iig dat je niks mag zeggen...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
hij zal wel niks mogen zeggen, omdat nu ie nu een advocaat heeft enzo.
of misschien ook niet, op yorinfm wilde hij er maar weinig over kwijt.
quote:Hij is down, hij had de media-aandacht niet verwacht.........
Zat vanavond in onze uitzending.
Grt
Timur
Hij deed het allemaal om zichzelf te straffen ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:18 schreef Timmehhh het volgende:
Beetje een domme actie, maar dat kun je ook verwachten van een gozer die zo in de war is dat hij zich altijd heeft voorgedaan als een turk, Een soort zelfhaat of zo? ik hoop voor hem dat die niet dezelfde kan op gaat als die homo.![]()
Wat me overigens zorgen baart is dat half fok hem loopt aan te moedigen, terwijl de jongen duidelijk in de war is
Hypocriete zak...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:09 schreef Pool het volgende:
Ben ik eens even weg van fok!, krijgen we zo'n 'geweldige' actie.![]()
Eigenlijk moet ik dit afkeuren, maar daarvoor heeft hij de boel te grappig opgezet, aangekondigd en uitgevoerd. Hopelijk kom je er een beetje goed vanaf, Y. Strafje met betrekking tot de openbare orde of misschien wel helemaal niets.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |