het eten is ook gratisquote:
nee, niet god, yildiz!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef Toeps het volgende:
OMG!
Hihi, jou naam in de sig... Dat WIL je niet!!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef Toeps het volgende:
OMG!
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef zalmsalade het volgende:
Hehehe aangemeld bij verschillende media. Reactie van de NOS was dat ik het maar naar NOVA/netwer/ 2 vandaag moest mailen. Gedaan dus
naaierquote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef zalmsalade het volgende:
Hehehe aangemeld bij verschillende media. Reactie van de NOS was dat ik het maar naar NOVA/netwer/ 2 vandaag moest mailen. Gedaan dus
ze doen wel veel moeite, met opsporing verzocht. Dus ze zullen het best serieus opvatten.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef Qlarice het volgende:
Ik verwacht niet eens dat meneer zo'n hoge straf krijgt. Man,voor een moord krijg je hier 5 jaar waarvan 2 voorwaardelijk. Als Yildez al een straf krijgt...
Dat is nog triester dan Yildiz zelfquote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef zalmsalade het volgende:
Zal die fijn vinden,nog meer aandachtquote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef zalmsalade het volgende:
Hoezo naaier? ik wil meer aandacht voor deze zaak omdat ik Dhr. Rick steun
Yildiz heeft radiostilte afgekondigd en post niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:56 schreef kree het volgende:
Yildiz, tijd voor een update!
hoe is het gegaan bij de politie?
tepel shockingquote:Op woensdag 28 september 2005 14:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
hij wordt nu zeker gefolterd
Da's wel heel wat anders he, snuggere.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef PDOA het volgende:
net zoals met het stoeptegel-incident.
Die post wel door hoor met een kloon. Gewoon goed opletten op linkse newbie's die huilietopics over hun privacy openen.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Yildiz heeft radiostilte afgekondigd en post niet meer.
Zegt 'ie.
Er stond: "zegt 'ie"...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die post wel door hoor met een kloon. Gewoon goed opletten op linkse newbie's die huilietopics over hun privacy openen.
Als ik eruit zag als die foto's zou ik ook geen aandacht wilenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:55 schreef Qlarice het volgende:
[..]
Zal die fijn vinden,nog meer aandacht
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als ik eruit zag als die foto's zou ik ook geen aandacht wilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |