verscheurde shirts, of een paar opblaasbalonnen mag ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:59 schreef Varr het volgende:
Ik ben fier op mijn zweetsokken.
ik red liever mensenlevens, en dan het liefst mijn eigenzoals iedereen, dankjequote:
en dan ga je voor de lol tassen plaatsen op 9-11... beetje infantiel ben je wel...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ik red liever mensenlevens, en dan het liefst mijn eigenzoals iedereen, dankje
Denk je? Ik denk het namelijk van niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:04 schreef Zwansen het volgende:
Tja, dan liggen er 1000 sporttassen in nederland voornamelijk van fokkers. Alle agenten zijn druk bezig die dingen te onderzoeken waardoor ze te weinig manschappen hebben en er 1 echte onploft op Amsterdam CS.: 80.000 doden!![]()
![]()
KUT! KUT! KUT!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:05 schreef Pool het volgende:
De AIVD leest dit topic natuurlijk ook en zij dan zo van o er zitten toch alleen maar sokken in, maar dan hebben we er allemaal stiekem zo tóch een bom ingedaan en die ontploft dan, keiveel doden en dan wij zo lachen van haha daar zit je dan met je data en je ID-plicht!!![]()
![]()
![]()
Van Gogh, Einstein, Erasmus, Darwin en Isaac Newton ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
en dan ga je voor de lol tassen plaatsen op 9-11... beetje infantiel ben je wel...
Ach kom op, een beetje terro kan in 10 dagen een bom in een tas proppen hoor...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk het namelijk van niet.
Zoiets als een bom vergt, volgens de politie, maaaaandenlange voorbereiding. En dan nog met meerdere mensen ook.
4 luchtballonnen opblazen, in een tas doen, A5-tje uitprinten, en tas dumpen kost totaal nog geen 2 uur. En dat kan echt íedereen.
Níet! Want dat zou namelijk betekenen dat ID-plicht, mobiel-tracing, internet-data-opslag en DNA-databanken totaal geen zin hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach kom op, een beetje terro kan in 10 dagen een bom in een tas proppen hoor...
die dingen staan al klaar op palletsquote:Op donderdag 1 september 2005 19:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach kom op, een beetje terro kan in 10 dagen een bom in een tas proppen hoor...
Neem em ff mee naar een grote openbare plaats, en laat em daar van je schouder zakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef So_Addictive het volgende:
mag ik mijn sporttas ook achterlaten bij de voetbalclub?![]()
Neen, niks van dat alles.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef Echo99 het volgende:
Effe serieus: er mogen dus geen explosieven in die tassen?![]()
Kutbaggeractie![]()
Edit regel 2 in je sig dan effe. Bags of balloons ofzo...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Neen, niks van dat alles.
Een confettibom, verkrijgbaar bij de lokale fop/geinwinkel, met timer, mag wel
Of dat er met een timer een ballon lekgeprikt wordt, met wat confettie en slingers, dat mag.
Zolang het op geen enkele manier schade kan berokkenen aan omstanders, is het tof!
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:58 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
voorbeeld
dit is overigens serieus bedoeld, maar gezien hier de beste mensen zitten, post ik het in ONZ.
Deze mensen zijn namelijk wel in voor actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |