Ja. Weten we.quote:Op zondag 20 november 2011 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Omg, stress hè, mijn ouders hebben mijn bb, echt kk, like omg, hoe ga ik dit overleven? Ik haat mijn leven, het is zo zwaar
o wacht, ik ben zelf een puber meisje
quote:Op zondag 20 november 2011 18:56 schreef coban het volgende:
OMG HET IS AL 06.14 EN IK MOET OM 13.54 UIT HUIS IK MOET NOG ZOVEEL DOEN IK MOET NOG AANKLEDEN MAKE UP OPDOEN ENZO STRAKS VINDEN DE JONGENS MIJ NIET ZO MOOI FUCK FUCK SNEL MAN NOG MAAR ZO WEINIG TIJD HELP HELP
Breezer ananasquote:
Doe er maar een dubbele whisky bij.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:02 schreef wolferl het volgende:
*smeert pindakaas op de vagina.
RODY, kom maar, kom dan bij vrouwtje.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:42 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ohoohho gVd LekKeR VinGeRen mAn chIlL
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 19:48 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]HeBB iK WaT vAn jE aAn Ofsoo?
Want vanavond gaan alle remmen los.quote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe er maar een dubbele whisky bij.
Ga niet zo zitten bitchen hè, ik neem mijn meiden mee en ga jouw gezicht verbouwen hè, tyfus kk wijf, hou mijn oorbellen vastquote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef bosi_wa het volgende:
[..]
Hee, hier is die chinezin, ik heb haar gevonden jongens!
quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga niet zo zitten bitchen hè, ik neem mijn meiden mee en ga jouw gezicht verbouwen hè, tyfus kk wijf, hou mijn oorbellen vast
wats jou probleem met je zwolla lippenquote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga niet zo zitten bitchen hè, ik neem mijn meiden mee en ga jouw gezicht verbouwen hè, tyfus kk wijf, hou mijn oorbellen vast
Omg, ik kan dit niet meer handelen, alle mensen zijn tegen mij? Wrm leef ik nog? Ik kan net zo goed doodgaan, niemand geeft om mij, ik ga wel aandacht zoeken bij dikke Marokkanen, die geven aandacht wanneer ze me neuken enzo..quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
wats jou probleem met je zwolla lippen
Die is al uit sukkelquote:Op zondag 20 november 2011 20:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik kan niet wachten op de nieuwe Twilight film.
Breaking Dawn Part 2?quote:Op zondag 20 november 2011 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Die is al uit sukkel![]()
En ik heb het serieus gezien
Sukkel!quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je part 1 bedoelde
Nopequote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jongens, hebben jullie ook zo'n spam pm gekregen?
ja, had geen zin om een topic te maken![]()
ja heb het doorgestuurd naar yvonnequote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jongens, hebben jullie ook zo'n spam pm gekregen?
ja, had geen zin om een topic te maken![]()
Ik heb trg gepm't dat ik niet dom was en dat ze op moest flikkerenquote:Op zondag 20 november 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja heb het doorgestuurd naar yvonne
quote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Quisho het volgende:
Mijn msn naam:
_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸(¯`·._.·[_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ SgAtjuHH hOu sUpeR vEeL vj <3 WjNmK <3 MaRioN <3 ChrIs <3 anNe <3 MaRiEkE <3 +*¨^¨*+ ·ï¡÷¡ï·¤]×´)¤····¤(`×[¤•°o.O·ï¡÷¡ï·kk BB wErkT NiEMorGuH FeEsT
Die is wel heel erg pubermeisjeachtig jaquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Quisho het volgende:
Mijn msn naam:
_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸(¯`·._.·[_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ SgAtjuHH hOu sUpeR vEeL vj <3 WjNmK <3 MaRioN <3 ChrIs <3 anNe <3 MaRiEkE <3 +*¨^¨*+ ·ï¡÷¡ï·¤]×´)¤····¤(`×[¤•°o.O·ï¡÷¡ï·kk BB wErkT NiEMorGuH FeEsT
hahahaha je tarzan togg jeweetzellufquote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Zo heb wel twee Breezers en drie Smirnoff gehad. Ik voel me helemaal aangeschoten en dronken haha alles draait wie wil me neuken ha ha ha
Haha, zullen we anders scharen ofzo?quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Zo heb wel twee Breezers en drie Smirnoff gehad. Ik voel me helemaal aangeschoten en dronken haha alles draait wie wil me neuken ha ha ha
MAAR WIJ ZOUDEN AL SCHAREN JIJ VUIGE BEDRIEGER IK GOOI JE BLAKBERRIE NAAR JU HOOFTquote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, zullen we anders scharen ofzo?
We kunnen toch een trio doen. Kunnen we om de beurt lekker scharen en als je niet aan de beurt bent kun je lekker soppen en kreunen en na afloop likken we elkaar lekker schoon.quote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
MAAR WIJ ZOUDEN AL SCHAREN JIJ VUIGE BEDRIEGER IK GOOI JE BLAKBERRIE NAAR JU HOOFT![]()
oehh dat is wel een heul goed ideetjonquote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
We kunnen toch een trio doen. Kunnen we om de beurt lekker scharen en als je niet aan de beurt bent kun je lekker soppen en kreunen en na afloop likken we elkaar lekker schoon.
Vind je het erg als ik een pik heb?quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh dat is wel een heul goed ideetjon
ohmy een hermafrodietquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik een pik heb?
maar dat verlies ikquote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. We gaan wel tieten vergelijken hè.
Geeft niet want de verliezer krijgt een likbeurt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dat verlies ikwel wachten tot na mijn operatie dan he
ohhh GEIL man, ik kom spontaan in mijn broekjequote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Geeft niet want de verliezer krijgt een likbeurt.
Je warmt jezelf al op. Goed zo!quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ohhh GEIL man, ik kom spontaan in mijn broekje
Haha wel lekker hea.. Echt aardig van die man om voor ons even bij de coffeeshop te halen hea en heb zn ping okk nog (a)quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Wèèè, wèèè, ik bloed uit mijn vagina en ik zal mijn woede afreageren op eenieder die ik tegenkom.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:42 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ohoohho gVd LekKeR VinGeRen mAn chIlL
Het is tegenwoordig One Direction, bieber fever is nu wel genezenquote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef Anonymousz het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhh Justin Bieber Ahhhhhhhhhhhhhhhh
thanksquote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig One Direction, bieber fever is nu wel genezen
quote:Op zondag 20 november 2011 23:10 schreef ForzaMilan het volgende:
2010:
Bieber Fever
2011:
One Direction Infection <3
Keep this at the top and like
JuneeyBaybie 7 minuten geleden 3
quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef ForzaMilan het volgende:
profiel van sexygirl14
voornaam: Priscilla
geboortedatum: 12-09-1995
opleiding: Sgool
beroep: Meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you smoke the herb, it reveals you to yourself
Bob Marley.
Ik ga je klappen bitchquote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Angel Joy is zo'n kankerbitch wat een slet
quote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Angel Joy is zo'n kankerbitch wat een slet
Bitchfighhhtttttttttttttttttttttttttttquote:
Ga niet zo stoer zitten doen hè, ik bel mijn vriendje en hij slaat je zo in elkaarquote:
Je vriendje is nu bij mijquote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga niet zo stoer zitten doen hè, ik bel mijn vriendje en hij slaat je zo in elkaar
Wat moet je dan hè bitch?
Ik heb wel zin in een relletjequote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je vriendje is nu bij mijmoest zeggen dat je stinkt
Ik ben er al!quote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Toevallig pics of een filmpje van jou die komt?
Omg, moet ik anders ff jouw haar fixen? En een beetje make up erbij schatje, omg, wat erg voor je, ik ben er voor je, I love you forever, dat weet je toch schatje?quote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef Rodawa het volgende:
Weet je wat Melis toen zei? Dat ze over Mandy geroddeld hadden! Dat kan echt niet hoor! Ja echt niet normaal! facking bitch als ik haar ooit zie he!
Oowowwww mn haar zit verkeerd, ik kan niet naar school zo!Zie je later schatje!!
Goeie imitatie, ben je zelf soms ook een pubermeisje?quote:Op maandag 21 november 2011 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omg, moet ik anders ff jouw haar fixen? En een beetje make up erbij schatje, omg, wat erg voor je, ik ben er voor je, I love you forever, dat weet je toch schatje?
Waarom kijk je zo naar me "quote:Op maandag 21 november 2011 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omg, moet ik anders ff jouw haar fixen? En een beetje make up erbij schatje, omg, wat erg voor je, ik ben er voor je, I love you forever, dat weet je toch schatje?
Je zou het bijna denken he, ze kan zo door naar Hollands Got Talent.quote:Op maandag 21 november 2011 17:08 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Goeie imitatie, ben je zelf soms ook een pubermeisje?
Srry lieverd, zo bedoelde ik het niet, maar je ziet er vreselijk uit, zo kan je toch niet naar jouw vriendje mohammed? Zo zou hij jou nooit neuken hoor...quote:Op maandag 21 november 2011 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo naar me ""??
[..]
Je zou het bijna denken he, ze kan zo door naar Hollands Got Talent.
je maakt wat mee op zo'n dagquote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef Crocodi1e het volgende:
Trouwens vandaag kwam de slet van de school in ons klaslokaal lopen en ze had geen make-up op wát was ze toen lelijk zeg
waaat omg omg omg het is al lang uit met mohammed hoor! hij was boeler ik zweer je schatje ik heb hem gedumpt hij liet me 10 minuten buiten wachten schat! ik heb nu met abdoelquote:Op maandag 21 november 2011 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Srry lieverd, zo bedoelde ik het niet, maar je ziet er vreselijk uit, zo kan je toch niet naar jouw vriendje mohammed? Zo zou hij jou nooit neuken hoor...
Tsss, alsof ik dit ooit irl zou zeggen
Had je moeten zeggen ''wow wat heb jij gedaanquote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef Crocodi1e het volgende:
Trouwens vandaag kwam de slet van de school in ons klaslokaal lopen en ze had geen make-up op wát was ze toen lelijk zeg
Omg schatje, dat meen je niet?quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
waaat omg omg omg het is al lang uit met mohammed hoor! hij was boeler ik zweer je schatje ik heb hem gedumpt hij liet me 10 minuten buiten wachten schat! ik heb nu met abdoel
Jaaaa is goed schat omg hijs echt een klootzakquote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omg schatje, dat meen je niet?
Kreeg je ook geen breezers meer enzo? Omg, wat erg lieverd, ik ben er voor je hè, alleen niet vanavond, ik ga dan ff langs Mohammed om met hem te praten, maar maak je geen zorgen, ik zou niks proberen, ook al is hij zo aantrekkelijk...
Kuthoer, ik chat ook met hemquote:Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jaaaa is goed schat omg hijs echt een klootzak
Ik ga vanavond FOK!ken met iemand die Rodawa heet ofso, echt een lieverd, ik ben wel verliefd op hem volgens mij hihi. omg hij is echt leuk en lief enso haha
he jeetje ga je serieus FOK!ken das tog iets foor autisten ofso? waarom wordt je verlieft op iemand daarvan dan, geen leven hebben ze beter ga je uit en zuip je je lam aan alle kansloze viguren die je breezers aanbiedenquote:Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jaaaa is goed schat omg hijs echt een klootzak
Ik ga vanavond FOK!ken met iemand die Rodawa heet ofso, echt een lieverd, ik ben wel verliefd op hem volgens mij hihi. omg hij is echt leuk en lief enso haha
Hmmmm nou vooruit dan maar, maar wel snel zoenen anders ga ik ervoor.quote:Op maandag 21 november 2011 17:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kuthoer, ik chat ook met hem
hij is van mij!!!!!!
Ja nee er zitten allemaal lekkere mensen op (je weet toch ik ben bi schatje, dus ook meisjes voor mij hihi), ik heb al gechat met danny en yvonne enso, we gaan daten.quote:Op maandag 21 november 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
he jeetje ga je serieus FOK!ken das tog iets foor autisten ofso? waarom wordt je verlieft op iemand daarvan dan, geen leven hebben ze beter ga je uit en zuip je je lam aan alle kansloze viguren die je breezers aanbieden
quote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmmmm nou vooruit dan maar, maar wel snel zoenen anders ga ik ervoor.
[..]
Ja nee er zitten allemaal lekkere mensen op (je weet toch ik ben bi schatje, dus ook meisjes voor mij hihi), ik heb al gechat met danny en yvonne enso, we gaan daten.
hihihihi wat een boefje ben jij toch! nou veel plesier met je date he ik ga aan je denken hahaa XDquote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmmmm nou vooruit dan maar, maar wel snel zoenen anders ga ik ervoor.
[..]
Ja nee er zitten allemaal lekkere mensen op (je weet toch ik ben bi schatje, dus ook meisjes voor mij hihi), ik heb al gechat met danny en yvonne enso, we gaan daten.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Wanneer kan ik eindelijk de keuken weer in.
Dus mohammd ging vreemd met jou? Wat ben jij een kut slet, ik ga je klappen, ahhhhh, Rodawa, hou mijn bb en oorbellen vast!quote:Op maandag 21 november 2011 17:35 schreef Barbapapamama het volgende:
gisteren volgepompt door mohammed, was lekker!!!!!
vanavond weer wat drinken bij hasan!!
quote:IK GA DIE KKR JONGENS DOODSLAAN, ALS IK MIJN BB DIT WEEKEND NIET VIND, NEEM IK MAANDG KKR MES MEE NAAR SCORO EN STEEK IK ZE NA SCHOOLTIJD
wat moet je nou viese slet!!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 17:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus mohammd ging vreemd met jou? Wat ben jij een kut slet, ik ga je klappen, ahhhhh, Rodawa, hou mijn bb en oorbellen vast!
Focking kuthoer, wat moet je nou hè? Alleen maar stoer doen met je kk lelijk kop, kom dan!quote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
wat moet je nou viese slet!!!!!!!!
ik roep dadelijk me frienden en dan pakken ze je!!!!!!!!
wacht maar ik kom so met me naaldhakken!!! dan sla ik je ermee!!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Focking kuthoer, wat moet je nou hè? Alleen maar stoer doen met je kk lelijk kop, kom dan!
Jongen, mijn hakken zijn toch langer, en ik ga aan je kk haren trekken en jouw kk lelijk gezicht verbouwen, kk bitch, je wilt het niet wtn...quote:Op maandag 21 november 2011 17:48 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
wacht maar ik kom so met me naaldhakken!!! dan sla ik je ermee!!!!!
ja w8 maar !!!quote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jongen, mijn hakken zijn toch langer, en ik ga aan je kk haren trekken en jouw kk lelijk gezicht verbouwen, kk bitch, je wilt het niet wtn...
wacht ik heb je bb en oorbellen nog niet aangepakt!!!quote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jongen, mijn hakken zijn toch langer, en ik ga aan je kk haren trekken en jouw kk lelijk gezicht verbouwen, kk bitch, je wilt het niet wtn...
Ja, schatje, ik zou alles voor je doen, stiekem ben ik bi en ben ik gewoon verliefd op jou, ik wil je nooit meer kwijt lieverd, ik hou van je, en daarom ga ik dat kuthoer in elkaar slaan voor je, gaan er daarna scharen?quote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
wacht ik heb je bb en oorbellen nog niet aangepakt!!!
oke pak die slet!
Dit komt wel een beetje onverwachts, begrijp je dat?quote:Op maandag 21 november 2011 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, schatje, ik zou alles voor je doen, stiekem ben ik bi en ben ik gewoon verliefd op jou, ik wil je nooit meer kwijt lieverd, ik hou van je, en daarom ga ik dat kuthoer in elkaar slaan voor je, gaan er daarna scharen?
Ik snap het lieverd, het is ook moeilijk, maar ik hou van jequote:Op maandag 21 november 2011 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit komt wel een beetje onverwachts, begrijp je dat?
Maar oke, laten we dat doen!
Nu we elkaar toch geheimen gaan vertellen: ik ben eigenlijk shemale en heb een penis van 30cm. Is dit een probleem????quote:Op maandag 21 november 2011 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap het lieverd, het is ook moeilijk, maar ik hou van je
WJNMK, kusjes enzo
En ik wil gewoon met jou door 't leven, hihihihihihihhh
Omg, stress, wrm heb je dit nooit verteld schatje? Ik geloofde in je, je bent alles voor mequote:Op maandag 21 november 2011 19:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nu we elkaar toch geheimen gaan vertellen: ik ben eigenlijk shemale en heb een penis van 30cm. Is dit een probleem????
echt zwaar he niet normaal, ik moest van mijn moeder gistere stofzuigen!!! ik zeg ben je wel goed bij je hoofd, zoiets viess doe ik niet. gadverdamme man, wat denken ze wel, ik heb het al so drukquote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef DutchSpike het volgende:
heb echt een kut leven : @@
ouders hebbe alweer mijn bb afgepakt!!
kk ouders even een peuk roken
teveel stress
haha gekkie beetje mijn foto posten (ik ben de leukste van die 2)quote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Even pingen met me dinnetjes en me liefie <3 xxxx
[ afbeelding ]
jaaaa heb ook moeten poetsen echt vies niets voor mij ik moest nog naar mijn vriendinen en allesquote:Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
echt zwaar he niet normaal, ik moest van mijn moeder gistere stofzuigen!!! ik zeg ben je wel goed bij je hoofd, zoiets viess doe ik niet. gadverdamme man, wat denken ze wel, ik heb het al so druk
Tja het leven is zwaar :Squote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef DutchSpike het volgende:
heb echt een kut leven : @@
ouders hebbe alweer mijn bb afgepakt!!
kk ouders even een peuk roken
teveel stress
Welke van de 2 ben je dan, ik vind jullie allebei een 6je.quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha gekkie beetje mijn foto posten (ik ben de leukste van die 2)
waarom heb je ons trouwens op youtube gezet?
vuige slet hahaha
Ik ben dat 7tje.quote:Op maandag 21 november 2011 20:09 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Welke van de 2 ben je dan, ik vind jullie allebei een 6je.
ben helemaal giel en aangeschoten wooooow, wat zat erin? woooow dat was geen fristi light meis hihiquote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeeehooeee, eerste witte wijntje met me dinnetje. xoxoxo
hij komt wel hard aan horquote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ben helemaal giel en aangeschoten wooooow, wat zat erin? woooow dat was geen fristi light meis hihi
OMFG DIT IS ECHT NIET COOL VAN JE PAPA EN JE MADRE, WAT EEN KAOLO'Squote:Op maandag 21 november 2011 20:32 schreef Joodenkoek het volgende:
OMFG, MIJN OUDERS HEBBEN ECHT GEEN LEVEN HEAAAAA, ECHT SERIEUUUUSSSS, IK TWEET ALLEEN MAAR KKOUDERS DOE IS NORMAAL EN GELIJK 1 JAAR HUISARREST, IK PLEEG ZELFMOORD
WAARoM NIET VAN RICARDO... HIJ HEEFT ZOOOOOOON FUCKING GROOTE DIE ZO LKKR MIJN ONDERINGANG BEZOEKT!!quote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Joodenkoek het volgende:
JA EGT HEAAAAAAAAAA, ZE DOEN ECHT TANTOEGAAAAAR. IK BEN TROUWENS OOK NOG ZWANGER, VAN JORDIMAIKELENALEX
BELIEBERSquote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat de neuk zijn jullie voor meisjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |