haha gekkie beetje mijn foto posten (ik ben de leukste van die 2)quote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Even pingen met me dinnetjes en me liefie <3 xxxx
[ afbeelding ]
jaaaa heb ook moeten poetsen echt vies niets voor mij ik moest nog naar mijn vriendinen en allesquote:Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
echt zwaar he niet normaal, ik moest van mijn moeder gistere stofzuigen!!! ik zeg ben je wel goed bij je hoofd, zoiets viess doe ik niet. gadverdamme man, wat denken ze wel, ik heb het al so druk
Tja het leven is zwaar :Squote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef DutchSpike het volgende:
heb echt een kut leven : @@
ouders hebbe alweer mijn bb afgepakt!!
kk ouders even een peuk roken
teveel stress
Welke van de 2 ben je dan, ik vind jullie allebei een 6je.quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha gekkie beetje mijn foto posten (ik ben de leukste van die 2)
waarom heb je ons trouwens op youtube gezet?
vuige slet hahaha
Ik ben dat 7tje.quote:Op maandag 21 november 2011 20:09 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Welke van de 2 ben je dan, ik vind jullie allebei een 6je.
ben helemaal giel en aangeschoten wooooow, wat zat erin? woooow dat was geen fristi light meis hihiquote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeeehooeee, eerste witte wijntje met me dinnetje. xoxoxo
hij komt wel hard aan horquote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ben helemaal giel en aangeschoten wooooow, wat zat erin? woooow dat was geen fristi light meis hihi
OMFG DIT IS ECHT NIET COOL VAN JE PAPA EN JE MADRE, WAT EEN KAOLO'Squote:Op maandag 21 november 2011 20:32 schreef Joodenkoek het volgende:
OMFG, MIJN OUDERS HEBBEN ECHT GEEN LEVEN HEAAAAA, ECHT SERIEUUUUSSSS, IK TWEET ALLEEN MAAR KKOUDERS DOE IS NORMAAL EN GELIJK 1 JAAR HUISARREST, IK PLEEG ZELFMOORD
WAARoM NIET VAN RICARDO... HIJ HEEFT ZOOOOOOON FUCKING GROOTE DIE ZO LKKR MIJN ONDERINGANG BEZOEKT!!quote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Joodenkoek het volgende:
JA EGT HEAAAAAAAAAA, ZE DOEN ECHT TANTOEGAAAAAR. IK BEN TROUWENS OOK NOG ZWANGER, VAN JORDIMAIKELENALEX
BELIEBERSquote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat de neuk zijn jullie voor meisjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |