quote:Cninese antieke vaas draken tekening. ¤400,- - http://link.marktplaats.nl/286783415
MOOIE ANTIEKE CHINESE GROTE POT OF VAAS.MET DRAKEN BEWERKT.IS HEEL EN HEEFT GEEN REPARATIES.
HOOGTE 32CM.
DIKTE RONDOM GEMETEN 97CM.
HIJ IS ZEKER MINIMAAL 150.JAAR OUD.
SERIEUZE BOD GEVRAAGD.RICHT PRIJS.400.EURO.
M.VR.GR.KERIM.
0652466309
quote:Geachte KERIM,
Toevallig stuitte ik op uw advertentie. Het is een mooie vaas, maar dit betreft zeker geen "Chinese antieke vaas". Ik heb de foto's door een deskundig iemand onder de loep laten nemen en die kwam met het oordeel dat het hier geen antieke vaas betreft, maar een replica. Dit is ook duidelijk te zien door de groeven die aanwezig zijn in deze vaas.
De vaas in kwestie is een puik voorbeeld van het soort vaas dat "de man in de straat" zou meenemen naar "Tussen kunst en kitch", waarna de persoon verteld zal worden dat het niet meer dan een waardeloze prul is. Leuk om de bloemen in te zetten, maar meer ook niet.
U bent nu waarschijnlijk teleurgesteld in dit oordeel, maar de waarheid is en blijft hard. U hoeft mij niet te bedanken voor het onderzoek dat ik heb gedaan naar deze "vaas", ik heb gewoon een grote interesse in deze zaken. Omdat ik ook de beroerdste niet ben, zal ik de vaas overnemen voor ¤10,00 inclusief verzendkosten. Misschien had u gerekend op hogere biedingen, maar dat zit er in tijden van recessie gewoonweg niet in. Zelfs voor een replica is ¤10,00 zeker niet weinig, maar reageer snel, ik heb meer replica's op het oog.
Met vriendelijke groet,
Douwe
Kunstkenner
quote:
Geachte bosman,quote:he hallo mischien ben ik wel de juiste hond !
BeschrijvingOmdat het baasje van deze lieve hond niet meer optimaal voor hem kan zorgen, zoeken wij een geschikt nieuw baasje die deze krachtpatser een goed thuis kan bieden. Hij kent de basis comando's en is zindelijk. Blafte en trekte in het begin wel aan de riem als hij een andere hond ziet maar daarin merken we verbetering en moet verder mee gewerkt worden. Hij is dominant en wil dus graag bovenaan staan. Met andere reuen kan hij niet samen wonen. En aan andere huisdieren moet hij langzaam wennen
Beste Irm,quote:Hallo Arwin,
Bedankt voor je interesse in de workshop glas in lood. Zaterdag 14 november en zaterdag 12 december kun je nog deelnemen aan de workshop.
Het cursusgeld bedraagt 95,00 euro i.p.v.. 85,00 euro ( de advertentie is inmiddels aangepast)
Ik hoop dat je een van deze data' kunt en wanneer er nog vragen zijn dan hoor ik deze graag,
Met vriendelijke groeten,
Irm
Beroerde houding?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:54 schreef Stali het volgende:
Cursus glas in lood.
[..]
Beste Irm,
Zaterdag 14 november komt mij prima uit en ik wil dan graag een "cadeautje" maken voor mijn exvriendin, die hier vlakbij in de horeca werkt.
Ik heb nog een foto waar ze op zijn zachtst gezegd in een beroerde houding op staat, nu lijkt het me leuk om deze foto levensgroot als voorraam in glas in lood te hebben zodat wanneer ze 'savonds in het donker naar haar werk fietst zichzelf in volle glorie verlicht kan zien op mijn raam.
Als ik straks zo'n glas in lood raam bij u maak hoe kan ik het raam het beste naar huis kan transporteren? Heeft u daar een speciale glaskar voor?
De verhoging van het cursusgeld van 85,- naar 95,- is akkoord. Mochten er nog uitvallers zijn op eerdere workshops dan zou ik ook eerder kunnen en anders zie ik u in ieder geval op zaterdag 14 november.
Groeten,
Alwin
quote:Beschrijving te koop
een heren leren string met cockring
de maat is van M tot L met drukknopenik vraag hier voor 25, euro voor
Flauw, maar er is een begin.quote:Geachte Ketelbinkie,
Ik heb vol vreugde kennis genomen van het door u geadverteerde luchtorgeltje. Het geld ervoor heb ik echter nooit gehad, en daarom wil ik u vragen of u mijn luchtgitaar als inruil wil accepteren. Het is een hele mooie, en heeft op een paar krasjes na, geen gebruiksporen. Qua plezier heeft het apparaatje mij geen windeieren gelegd.
Ik hoop van u te horen,
Ottfried
Ik vind hem wel goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:22 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Flauw, maar er is een begin.
Edit: Link
quote:Beste Douwe Leuk geprobeerd,turkie turkie is niet dom turkie heeft een luier om.
suxces verder.
m.vr,gr.
kerim.
Terug in de aanval, hij is een oplichter omdat hij de vaas voor teveel geld wilt verkopen. bluf een aangifte wegens oplichting, en dat MP verplicht is hierbij mee te werken en zijn gegevens af te staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef HalvinCarris het volgende:
Lol!
Krijg net een reactie terug op m'n Chinese vaas
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Terug in de aanval, hij is een oplichter omdat hij de vaas voor teveel geld wilt verkopen. bluf een aangifte wegens oplichting, en dat MP verplicht is hierbij mee te werken en zijn gegevens af te staan.
gewoon, omdat het kan.
Ik ook, of simpele 2 woordenmails.....dus er moet druk op de ketel!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:57 schreef Stali het volgende:
Ik heb inmiddels zeker wel 60 lariekoekmailtjes verstuurd maar er komt nauwelijks antwoord.
Het is wel ontzettend melig om te doen daar niet van, maar ik wil reacties!
Vaak komt er pas 's avonds nadat mensen van werk terugkomen antwoord, even geduld hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:57 schreef Stali het volgende:
Ik heb inmiddels zeker wel 60 lariekoekmailtjes verstuurd maar er komt nauwelijks antwoord.
Het is wel ontzettend melig om te doen daar niet van, maar ik wil reacties!
Toeval of niet, de advertentie staat niet meer op Marktplaats.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Terug in de aanval, hij is een oplichter omdat hij de vaas voor teveel geld wilt verkopen. bluf een aangifte wegens oplichting, en dat MP verplicht is hierbij mee te werken en zijn gegevens af te staan.
gewoon, omdat het kan.
Zou helemaal briljant zijn geweest als hij bevestigd had dat het een replica was en dat 'ie wacht op de eerste gek die er wel 400 ballen voor neerlegt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef HalvinCarris het volgende:
Lol!
Krijg net een reactie terug op m'n Chinese vaas
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:22 schreef Stali het volgende:
100 condooms voor ¤ 10 inclusief verzendkosten!
http://link.marktplaats.nl/205796666
Geachte Stichting Safe4now,
In uw advertentie biedt u 100 condooms aan voor 10 euro.
Deze wil ik graag van u hebben maar zou u me dan een plezier willen doen en zovast in iedere condoom een gaatje willen prikken?
Zo heeft mijn man geen argwaan dat ik heel graag een kindje wil.
Alvast bedankt,
Annemarie Coppejans
Heerlijk flauwquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef 68Chevelle het volgende:
even een enorm flauwe:
[...] Ik geef je er 300 euro voor, mijn telefo
quote:Kenmerken
* Conditie:
* Zo goed als nieuw
* Jeansmaat:
* W28 - W29 (confectie 36)
*
* Kleur:
* Blauw
Beschrijving
Merk Miss Sixty
Maat 29
Ik heb de broek haast nooit gedragen.
Verzendkosten zijn voor de koper.
quote:Geachte Bianca,
Hoe vaak heb je deze broek gedragen en op wat voor gelegenheden?
Heb je misschien ook foto's waarin je deze broek draagt? dan kan ik een beetje zien hoe de broek valt, met name hoe deze bij de billen zit vind ik erg belangrijk.
Met vriendelijk groet,
Kikko Sanders.
quote:
quote:Geachte wilma,
Ik ben een goed uitziende alleenstaande man van 72, 2,5 jaar geleden is mijn vrouw helaas overleden, mede daardoor heb ik het moeilijk om in contact te komen met vrouwen.
Donderdags ben ik altijd op de bridgeclub en hier lopen best een aantal leuke dames rond, maar hier heb ik veel moeite om het eerste contact te leggen, ook omdat het allemaal gelijk zo direct is.
Vandaar dat ik mijn toevlucht tot het internet heb genomen, de drempel is dan veel lager.
Ik ben nog niet zo bedreven met het internet, mijn buurjongen heeft deze computer gelukkig voor mij kunnen installeren, alleen ik kan geen fotos zien.
Uiterlijk is natuurlijk niet het belangrijkste wat er is maar een leuk uitziende vrouw is natuurlijk ook op mijn leeftijd toch wel van enig belang, ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als je mij de foto alsnog kan emailen.
Het doet me deugd dat u ook denkt aan de man met de smallere beurs, ¤ 7,50 is een bedrag wat ik nog best kan opbrengen met mijn wao.
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, dus als je mij ook zou kunnen vertellen hoe dit verder in zijn werk gaat? Voor mij is het moeilijk om te ontvangen aangezien ik in een aanleunwoning woon.
Ik hoop spoedig iets van je te mogen vernemen en dat het een geil wipje mag worden.
Met vriendelijke groet,
Kikko Sanders.
Dan zou ik je persoonlijk toch liever in het park zien staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef 68Chevelle het volgende:
Wat we ook kunnen doen is een oud prul op mp uikiezen en doen alsof we er allemaal enorm veel interesse in hebben en over elkaar heen gaan bieden tot pak hem beet een paar honderdduizend euro.
Dat is wel leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef 68Chevelle het volgende:
Wat we ook kunnen doen is een oud prul op mp uikiezen en doen alsof we er allemaal enorm veel interesse in hebben en over elkaar heen gaan bieden tot pak hem beet een paar honderdduizend euro.
Ik zoek wel ff wat uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is wel leuk inderdaad..
En dan echt een compleet waardeloos iets he?
En 1ntje moet dan op een gegeven moment gaan mailen met die persoon en zeggen dat het heel waardvol is en dan heel hoog taxeren.
quote:Geachte Karel,
Uw dienstbaarheid is nou net wat ik nodig heb in deze barre tijden. We jagen haastig door het leven. Zware baan, altijd druk, nooit even tijd. U kent het wel. Het einddoel komt nou toch in zicht, dus ik hoop rust te vinden voor heel even.
Kunt u mij vertellen wanneer u beschikbaar bent?
Grtz,
Ottfried
Aan zijn taalgebruik te zien snap ik wel dat hij het niet doorheeft.quote:bel me maar voor een afspraak dan kunen we wel wat regelen ja en wat voor werk is het ja tel is *******
Die krijgen we wel over de 100 euro.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:27 schreef 68Chevelle het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
http://link.marktplaats.nl/285646910
Oh ja, en doen alsof je een antiquair bent.
En als je dan het verhaaltje hier post, dan kunnen we iig op elkaar inspelen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:29 schreef 2cv het volgende:
Hmz, niet liever een advertentie waar je op kan bieden ? Ik ben niet zo goed in lulverhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |