Misschien moet je het linkje even openen en het verhaal lezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:51 schreef jameshond7 het volgende:
Heel triest verhaal. Maar hoe kan die knul van 13 in z'n eentje in dat huis blijven wonen? Lijkt me toch niet wenselijk? En stel dat hij de erfbelasting kan betalen, dan moet hij daarna alsnog zien te komen aan geld voor water/gas/licht ed? Waarom verkopen ze het huis niet en gaat hij niet bij die vriend van z'n moeder of bij z'n opa en oma wonen? Wel erg schrijnend natuurlijk.
Dat heb ik gedaan. Daarom dat ik over o.a. z'n opa en oma begin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:57 schreef 111210 het volgende:
[..]
Misschien moet je het linkje even openen en het verhaal lezen.
Ze zullen er vast prima over hebben nagedacht allemaalquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:00 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Daarom dat ik over o.a. z'n opa en oma begin.
Zoon woont niet alleen, vriend van moeder woont er ook en zal voor zoon gaan zorgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:51 schreef jameshond7 het volgende:
Heel triest verhaal. Maar hoe kan die knul van 13 in z'n eentje in dat huis blijven wonen? Lijkt me toch niet wenselijk? En stel dat hij de erfbelasting kan betalen, dan moet hij daarna alsnog zien te komen aan geld voor water/gas/licht ed? Waarom verkopen ze het huis niet en gaat hij niet bij die vriend van z'n moeder of bij z'n opa en oma wonen? Wel erg schrijnend natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop