abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:48:26 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199800466
Quote vanuit TV:

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:31 schreef Lief17 het volgende:
Ik wist even niet waar ik het moest plaatsen, dus ik doe het maar hier.

Afgelopen maandag was het programma 'Ik neem je mee' op SBS6. Dit komt na de familie Gillis. Daarin zag ik een voorstukje van Winston die Slaapmeisje ophaalt voor haar boekpresentatie afgelopen november. Toch weer even een kippenvel momentje.

We vergeten je niet Slaapmeisje. Jij was de reden dat ik als lurker in OUD een account aanmaakte toen jij eindelijk dat langbegeerde tweede streepje had en jullie zoon geboren werd.
Echt aan te raden om terug te gaan kijken, Slaapmeisje is het laatste interview van de uitzending van maandag.
Zo mooi om haar weer even te zien en te horen.
Een heel mooie en ontroerende rit. :Y O+
***
  dinsdag 8 juni 2021 @ 23:09:12 #227
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_199801518
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:48 schreef BE het volgende:
Quote vanuit TV:
[..]

Echt aan te raden om terug te gaan kijken, Slaapmeisje is het laatste interview van de uitzending van maandag.
Zo mooi om haar weer even te zien en te horen.
Een heel mooie en ontroerende rit. :Y O+
Net teruggekeken. Inderdaad heel ontroerend. Fijn gesprek ook tussen haar en Winston. Heel oprecht.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_199801605
Ik ken(de) Slaapmeisje helemaal niet, pas toen de crowdfunding kwam zodat haar zoon in het huis kon blijven wonen las ik het verhaal, maar heb de aflevering net teruggekeken en tranen met tuiten gehuild. Wat een mooi en ontroerend gesprek en wat indrukwekkend om zo positief te kunnen zijn ondanks de hele situatie.

Thanks voor de tip, @BE!
pi_199806951
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 23:09 schreef livelink het volgende:

[..]

Net teruggekeken. Inderdaad heel ontroerend. Fijn gesprek ook tussen haar en Winston. Heel oprecht.
Ook net teruggekeken. En eens!
pi_199810551
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:48 schreef BE het volgende:
Quote vanuit TV:
[..]

Echt aan te raden om terug te gaan kijken, Slaapmeisje is het laatste interview van de uitzending van maandag.
Zo mooi om haar weer even te zien en te horen.
Een heel mooie en ontroerende rit. :Y O+
Bedankt dat je het hier hebt gezet! Ik wilde het hier dus neerzetten maar kon het topic niet terugvinden.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_199813193
Ik kende Slaapmeisje ook niet tot de crowdfunding op gang kwam. Heb de topics toen gevolgd. Afgelopen maandag heb ik de uitzending gezien maar niet de link met Slaapmeisje gelegd. Tot ik het nu hier lees.

Wat een mooie rit. Ik vond haar zo verstandig tegen Winston praten en ik vond het mooi dat zij hem echt ontroerde met haar woorden over zijn moeder. Wat een ontzettend lieve en wijze vrouw was zij. Respect met alles wat ik in me heb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')